Yoongi szemszöge:
- Úristen! Bocsánat... Nem tudom mi ütött belém... - Hallok meg ilyesféle mondatot J-Hope szájából. Pár másodperc múlva rá jövök hogy mi történt igazából, nem is tudtam magam vissza fogni így egyből közelítettem hozzá amitől látszólag megijedt. Egyik kezem a derekán a másik meg az arcán. Közelebb is húztam magamhoz és viszonoztam az elöbb történt dogokat.
- Nem hittem volna hogy ezt meg fogom tenni, főleg hogy a legjobb barátnőm öccsével... Csak abban reménykedek hogy Jiwoo nem haragszik a hívás miatt... Nagyon álmos voltam, igy véletlen bealudtam. - gondolkozok magamban miközben még mindig a teljes sokkban lévő fiú száján lebegek. Másodpercek kérdése és le is szállok azokról az isteni ajkairól és el is engedem a derekát. Csak arcát simogatom miközben ő csak próbálja felfogni hogy mi is történt valójában...
- M-mi most t-tényleg... - kérdez rá én pedig folytatom;
- Csókolóztunk?! Igen... De, miért nem mondtad, hogy érzel irántam valamit? - Kérdezek rá.
- Féltem.... Mivel nem ismersz túl rég meg hát nem vagyok azaz álom fiú akit bárki is sze- - Mivel nagyon zavart, hogy elöttem horgya le magát minden sz@rnak így inkább nem haboztam... Rá is tapadtam a szájára. A szerény fiú amint felfogta mi is történik, egyből cselekedni is kezdett.
A kezeimmel a derekát szorosan ölelve húztam közelebb magamhoz. Ő a két kezét a nyakamba akasztotta és úgy csókolt tovább.
- Olyan mint ha egy tündérmesébe lennék... Aminek remélem sose lesz vége. Végre azt érzem, hogy megtaláltam azt a fiút akit nem szabad elengednem.
Ő az én Napom, aki megvilágítja a mindennapjaimat ragyogó fényével...Mert ő különleges...
J-Hope szemszöge:
- ... Ő az én holdam, aki bevilágítja a kék eget ha sötét van. Én szeretem őt. Jobban szeretem bárkinél, és soha nem akarom elveszíteni...
Mert ő különleges...
Még ott voltunk pár órát... Nagy csók csaták folytak, (🤣)
Viszont nekem haza kellett mennem.
Amint haza értem fel is futottam az emeletre egészen a szobámig.- Máris frissíteni kell azt a blogot. - mondom magamban.
" Most már megvan! Meg van az én Holdam, kinek én leszek a napja... Hisz az ellentétek vonzák egymást.😌 „
Sziasztok! Nos hát szerintem elérkeztünk a végéhez a könyvnek...
Nagyon szépen köszönöm, hogy elolvastátok!🥺
Remélem nem volt olyan unalmas és rémes.🙈😅💜
Köszönöm, hogy itt voltatok!
Sziasztok!💜Insta: nihoji_
YOU ARE READING
"Az iskola sztárja" | Sope ff. |
Fanfiction𝘽𝙀𝙁𝙀𝙅𝙀𝙕𝙀𝙏𝙏 ✅ J-Hope rávette magát hogy írjon egy blogot a gimnazista éveiről. Legalábbis ez volt a terve amíg nem találkozott egy olyan személyel aki hihetetlen módon megdobogtatta a szívét... 18 éven aluliak számára nem ajánlott!!!🏳🌈 ...