Part 3

477 60 29
                                    

XYZ College...

Paper khatam hony kay bad nandini bahar aati hay.Soha uss ka wait kar rahi thi,wo nandini ko dekh uss kay pass jati hay aur nandini say...

S...hey nandini,kaisa hua paper...

N...hi soha.A one aur tumara kaisa hua...

S..mera average aur tumara tou A one hona he tha after all tum topper jo ho...

Nandini kuch nai bolti sirf smile karti hay.Soha phir nandini say...

S...nandini ager mai pass ho gayi na tou mai next class kay leye tum say tuition longi ya mujhay tum say friendship karni pary gi...

N...haha soha tum b na.tumain itna kuch karny ki zarrort nai.Hum friends hay ok...

Nandini apna haat aagay karti hay,jaisay soha khushi say pakar layti hay.Dono main friendship ho jati hay.Thori dair baatain karny kay bad nandini ghar jany ka bolti hay...

N...acha soha bohot late ho geya hay,mujhay jana hota.maa wait kar rahi hogi...

S...ok but ager thori dair wait karo tou mai chor dongi...

N...arey nai mai chali jaongi.bye take care...

S...bye...

Nandini college say nikal jati hay.Soha apna phone on karti hay.Phone on hoty he ussy msg receive hota hay jaisay dekh kar wo khush ho jati hay...

Other Side...

Nandini bus ka wait kar rahi hoti hay.Bus late thi.Itny main uss kay samnay aik bike aa kar rukti hay.Larka bike say uttar kar nandini kay pass aata hay aur ussy apny sath aany ka bolta hay.Nandini dar jati hay.Larka apna helmet uttarta hay...

                     Introducing Aryaman

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।

                     Introducing Aryaman

Nandini aryaman ko dekh kar uss say...

N...arya tum nay tou dara deya tha.Tum yahan keya kar rahy ho.yeh tou tumari bike nai hay.tumari bike ko keya hua...

Ar...miss murthy!mujhay bolny ka moka tou do.tumary pehly sawal ka jawab simple hay.tumain layne aaya tha par tum college nai thi tou yahan aa geya.meri bike servicing kay leye di hay.yeh mery dost ki bike hay.tumain impress karny kay leye laya hon...

N...ohh mujhay impress karny kay leye par mai tou impress hui he nai...

Ar...uff nandu,abb baatain bad main pehly betho...

Nandini uss kay sath bike par beth jati hay.Arya bike start karty hue nandini say...

Ar...nandu paper kaisa hua...

N...bohot acha aur tum batao interview kaisa raha...

Ar...as usual unhon nay pehly he selection ki hui thi aur humari tou sirf formality puri karty hue experience na hony ka reason day jany ka bol deya.bas...

Tum Jo Aaye Zindagi Mainजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें