Neyo shano ko sab ka intro karwati hay aur shano say...
Ne...yeh mery pati raj and mera beta manik hay.Police main hota hay.Acp hay.Yeh meri dost priya hay.Meri beti unn ki bahu banay gi...
Sh...namaste bhai saheb,namaste beta...
Raj aur manik dono bhano ko namaste karty hay.Nandini pehli bar acp kay nam par react karti hui manik ko dekhti hay.Jo ussy dekh raha hota hay.Manik ko dekhta pa kar nandini nichy dekhny lagti hay.Shano neyo say...
Sh...behnji yeh mera bara beta dhrav hay.Company main engineer hay.Dhrav say choti nandini jo abi parh rahi hay.Phir rishab...
R...app ki family choti se hay.Dhrav kay papa keya karty hay...
Sh...unn ki death ho gayi hay...
Ne...ohh.honi ko kon tal sakta hay.Behnji app kay bachy choty thy. app nay bohot mushkil waqt dekha hoga...
Sh...unn kay appa kay guzar jany kay bad bohot mushkil waqt tha.Bohot mehnat say pala hay bacho ko.Dhrav ki abi job lagi hay.Par meri nandini nay mera bohot sath deya aur ajj b day rahi hay...
Priya ko nandini dekhty he achi lagnay lagi thi.Wo shano say...
P...app ki beti bohot pyari aur mahsoom hay.Upar wala naseeb achy kary...
S...thank you...
Priya b nandini ko pyar bari nazron say dekh rahi thi.Neyo ko priya ka nandini ko aisa dekhna acha nai lagta.Neyo mukti ko awaaz dayti hay.Mukti aati hay aur neyo uss say...
Ne...beta,nandini ko andar lay jao.Yeh becahri hum baron main beth kar keya kary gi...
Mu...ji maa,
phir nandini say...
Mu...aao nandini.tum mery sath chalo.Akeli bore hogi...
Nandini pehly he manik kay intense dekhny say uncomfortable thi.Wo shano ko dekhti hay.Shano ussy jany ka bolti hay.Nandini mukti kay sath chali jati hay.Manik ussy jata dekhta hay aur phir dhrav say baatain karny lagta hay.Manik dhrav kay sath rishab say b gapshap laga raha tha.Rishab ko manik bhai acha lagny laga tha.Neyo aur raj shano say sawal poch rahy thy Shano jo simple lady thi.Ussy neyo jaisi tricks nai aati thi.Wo sab sach bata rahi thi...
Dosari Taraf...
Aliya ready ko kar bethi thi.Ussy nandini say jealousy ho rahi thi.Jab say nandini aayi thi.Mukti nay ussy dekhty he uss ki tareef karny lagi thi.Mukti ko b nandini achi lagi thi.Aliya iss bat par gussa thi kay wo itni mehnat kar kay tayar hui thi par nandini ki simplicity nay sara show apny nam kar leya tha.Aliya apni behn ko nandini say free hota dekh kar gussa thi.Aliya nandini ko sabak seekhny ka fasla karti hay...
Nandini ko aliya kuch khas nai lagti.Nandini aliya ka attitude dekh kar uss say zayida bat nai karti...
Thori dair baatain kary kay bad neyo room main aati hay aur mukti ko aliya ko bahar lany ka bolti hay...
Aliya nandini ko bahar jany ka bolti hay.Nandini aa kar wapis apni jagah par beth jati hay...
Mukti aliya ko lay kar aati hay.Aliya dhrav ko dekh kar smile karti hay.Dhrav ussy sab say nazrain beecha kar wink karta hay.Dhrav ki yeh harkat neyo aur shano dekh layti hay.Shano dhrav kay dar say ignore kar layti hay but neyo aliya kay pass ja kar ussy bazo par pinch karti hay.Aliya kay dekhny par ussy ankhon say ishara karti hue ussy shano kay pass lay jati hay.Shano ussy blessing dayti hay aur aliya neyo kay pass beth jati hay.Mukti chai and refreshments kay leye kitchen chali jati hay...
Shano aliya say sawal pochti hay.Jaisay aliya attitude say jawab dayti.Jaisay sun kar shano and nandini sad ho jati hay.Manik nandini ko sad dekh kar aliya par gussa aata hay aur wo bad main aliya ki class layne ka sochta hay...