One month later...
Neyo aliya kay pochny par b koi response nai dayti.Neyo aliya ko dhrav say bat karny say mana kar dayti hay.Aliya apni behno ko support say chup kar uss say bat karti rahti hay.Neyo pooja ko b aliya kay leye larka dekhny ka bolti hay.Jaisay sun kar aliya rona cheekhna shuru kar dayti hay.Neyo uss ki aik nai sunti.Pooja kay bataye hue rishty ko reject kar dayti hay.Jab neyo yeh dekhti hay kay koi rishta b uss kay pasand ka nai aa raha tou phir wo muka dekh kar pehly raj say bat karny ka fasla karti hay.Lekin wo aliya ko dhrav say bat karta dekh layti hay aur uss par gussa hoti hayv.Aliya nai manti.Neyo gusse main uss say mobile lay layti hay.Dhrav kay call karny par neyo ussy kehti hay jab tak rishty kay leye haan nai ho jati uss waqt tak aliya tum say bat nai kary ga...
Dhrav uss say request karta hay par neyo pbone cut kar dayti hay.Dhrav tension main aa jata hay...
Iss sary mahenay main dhrav ki wajah say tension ghar main tension thi.Dhrav khush tha kay ghar uss kay nam par hi geya tha.Nandini bohot try karti hay par dhrav nai manta.Wo zabardasti shano ko lay kar ghar ki registration apny nam karwa hay.Abb nandini ya shano kuch nai kar sakti thi.Registration nam par hony kay do din bad dhrav ghar main aliya ki bat karta hay aur unhain batata hay kay aliya ki maa ka response aany par unhain aliya kay ghar jana hoga.Shano bety ki khudgarzi dekh kar heran ho rahi thi.Nandini dhrav ko mana karti rahi par dhrav nai mana.Dhrav nay shano ko clear bol deya tha kay,shadi kay bad uss ki responsibility barh jaye gi.Iss leye uss say koi umeed na rakhi jaye.Nandini apni responsibility khud lay sakti hay.Rishab aur shano ko wo monthly 3 thousand deya kary ga.Ager kisi ko uss kay fasly say problem hay tou wo ghar chor kar ja sakta hay...
Shano aur nandini dono heran se rony lagti hay par dhrav par koi aasar nai hota.Wo yeh sab bol kar apny room main chala jata hay...
Dosari Taraf...
Neyo raj say bat karti hay.Raj uss say...
R...milny main keya jata hay.Mil lay gaye.Ager larka aur family achi hay tou phir aagay dekhy gay.Unhain kisi din ghar aany ka bol dayna.Yad rahy kay uss din manik ki b chutti ho...
Ne...theek hay tou phir mai unhain sunday ko aany ka bol dayti hon.larka acha hay.humari aliya ko khush rakhy ga...
R...hmm,manik ko bataya ya nai...
Ne...nai,ajj he pooja ka call aayi thi.Wo aaye tou bat karti hon uss say b...
Neyo aur raj baatain kar rahy hoty hay.Manik aata hay aur neyo say...
M...maa,keya baatain ho rahi hay...
Ne...arey beta jaldi aa gaye...
Phir aliya ko awaaz dayti hay...
Ne...aliya bhai kay leye pani la aur mukti ko bol khana garam karny kay leye rakhy...
Aliya manik ko pani dayti hay,aur phir teeno behnay kitchen chali jati hay.Neyo manik say dhrav ki bat karti hay.Neyo manik say...
Ne...keya kahty ho.sunday ko aany ka bol don na.tum b mil layna...
M...jaisa app dono ko theek lagay...
Ne...tou phir teh raha.maa pooja ko bol dongi unhain sunday ko aany ka bol day.sahi kha na raj...
R...tum nay ajj tak kabi galt kaha hay jo ajj kaho gi...
Manik raj ko taunt sun kar smile karta hua change karny chala jata hay.Neyo raj ko gusse main dekhti hue kitchen aa jati hay...
Neyo aliya ko dhrav ko call karny ka bolti hay aur phir khud dhrav ko family kay sath sunday ko aany ka bolti hay.Aliya aur dhrav dono khush hi jaty hay.Dhrav ghar main bat karta hay.Shano kuch nai bolti par nandini jany say saaf mana kar dayti hay.Nandini ka inkar sun kar dhrav gusse say kitchen sur main door ko lock kar kay bahar nikal jata hay.Ussy pata tha kay shano ko bemari ki wajah say bhook zayida lagti thi.Ager wo kitchen he lock kar day ga tou nandini maa ko aisa nai dekh paye gi.Ussy dhrav ki bat manana he hogi...