Part 7

450 61 28
                                    

Malhotra House...

Neyo wapis aany kay bad kisi say kuch nai bolti aur apny kam main busy ho jati hay.Aliya uss say bat karny ki kohish karti hay par neyo phir b kuch nai bolti...

Aliya tension main aa jati hay.Dhrav ussy call karta hay par wo receive nai karti...

Mukti aur navya dono neyo say bat karti hay.Neyo unhain daant kar chup karwa dayti hay...

Manik ghar aata hay aur ghar main tension ka mahol tha.Manik navya say...

M...navya keya hua.Sab itny chup kyon ho.cabir nay call ki...

Na...nai bhai cabir nay koi call nai ki aur na he mera call receive kar raha hay.mera na sahi apny bache ka tou sochta...

M...tum fikar na karo.mai ussy call karta hon.dekhta hon keya kahta hay.abeer kaha hay...

Na...abeer papa kay sath khel raha hay.Bhai mujhay app say aik aur bat b karni thi...

M...karo,keya bat karni hay...

Na...bhai jab app cabir say bat karo tou please ussy bolna kay wo aalag ghar mein shift ho jaye.bhai uss ki maa kay sath mera rahna abb bohot mushkil hay...

Manik navya ki demand say ussy dekhny lagta hay.Navya ussy hopefully nazron say dekh rahi hoti hay.Manik ko uss ki bat say gussa aata hay.Iss say pehly kay wo kuch bolta,neyo aa kar navya say...

Ne...arey tu pershan na ho.mai tujhy abb uss ghar main wapis nai jany dongi.abi tera bhai zinda hay wo tujhy ghar lay day ga.sahi kaha na manik...

M.(gusse say).maa app issy samjhny ki bajaye issi ka sath day rahi ho.cabir ki aik maa hay.yeh uss kay sath b nai rahna chahti tou aur yeh chahti keya hay.wah maa wah...

Ne...iss main galt bat keya hay.Mard  apna ghar basany kay leye keya kuch nai karta.cabir aalag nai rah sakta.navya ki b khawish hogi apny ghar ki ager uss nay tuj say bol deya tou keya galt keya.tum khamaty kis leye ho.ager behn ki khawish puri kar do gay tou behn dua day gi tujhy...

M... woh wah maa,mery pass tou bohot paisa hay.app nay mujhay samjh keya rakha hay.
(Gusse ko control karty hue)
M...kyon maa,mai sirf navya kay leye he kyon aalag ghar lon.mukti aur aliya kay leye b longa.wo b shadi kay bad apny pati lay kar wo shift ho jaye gi.ager mai sab kay leye ghar lay raha hon tou apny leye b lay layta hon.meri patni b larki hogi,uss ki b khawish hogi mery sath aalag ghar main rahny ki sahi kaha na maa,app apna dekh layna...

Ne.(fake cry).sahi kahty hay log beta jab jawan ho jaye tou maa baap ko nicha hona parta hay.abbi teri patni aayi b nai aur tou uss ka gulam ban geya.aik maa bari pary gi tuj pay.jo abi say aalag hony ka sochny laga.jo dil main aaye karna.behen ka haq nai dayna chahta tou mat day.tu kamany laga hay iss leye baatain kar raha hay.ajj tu maa behno kay sath yeh kar raha hay,kal ko teri patni humain ghar say nikal jany ka boly gi...

M...yeh theek hay jaisy b samjhny kay leye kuch bolo tou emotional blackmailing shuru.mujhay ghar aana he nai chahye tha.ja raha hon mai...

Aur gusse say ghar say nikal jata hay.Neyo navya ko slap karti hay aur uss say...

Ne...keys zarrort thi abi manik kay samny aalag ghar ka bolny ki.mai khud aaram say bat karti na uss say.dekh chala geya na mera bacha bhooka ghar say...

Na...maa app b bhai ka sath day rahi ho.mujhay nai rahna uss budhi aurat kay sath.jab dekho yeh  karo wo karo...

Ne...haan jaisay tou mai tujhy nai janti kay tou sab kuch uss kay kahny par karti hogi na.chal aa baatain na bana aur mera phone la kar day.mai apny bachy ko phone karo.gusse say nikal geya hay...

Navya phone layne andar aati hay.Aur manik ko call karti hay par wo receive nai karta...

Other Side...

Tum Jo Aaye Zindagi Mainजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें