Part 10

734 76 22
                                    

Neyo,shano ko numb dekh kar shano say...

Ne...behnji,keya bat hay.app chup kyon ho gayi...

Sh...wo bhabi darasal bat yeh hay kay mai nay aryaman ko haan kar di...

Neyo aur navya shocked rah jati hay.Mukti sad hoti hay.Jab neyo nay bhai kay leye nandini ki bat ki tou mukti bohot khush thi.Yahan aany kay bad wo sad ho gayi thi...

Ne...keya.kab aur bataya kyon nai...

Sh...aik mahenay pehly.abi babar kisi ko nai bataya.sirf haan ki hay.Abi rasam karni baki hay.Aryaman bahar jaye ga tou wo nandini ko b sath lay jana chahta hay.Iss leye sagai nai direct shadi karain gay...

Neyo ko inkar insult lagta hay.Wo samjh rahi thi kay manik ko koi na nai kary ga.Wo nandini jaisi larki say manik ki shadi karwa kar sab ko bataye gi jo log manik ki shadi na karwany par baatain karty thy aur nandini mahsoom larki hay jaisay wo apny control main rakh sakti hay.Ager wo manik ki shadi ki tezz aur bold larki say karway gi tou manik haat say nikal jaye ga.Nandini ko wo dhrav kay zarriye control kar sakti hay.Wo ussy jaisay rakhy gi,nandini kuch boly gi nai.Ussy shano ki bat apni insult lagti hay.Wo gusse say shano ko...

Ne...par itni bari bat app logo nay hum say chupayi.app log humain apna nai samjhty...

Sh...nai bhabiji aisi koi bat nai hay.hum nay socha kay dhrav ki shadi kay sath nandini ki b bat pakki kar day gay...

Ne...hmm,par phir b app ko humain tou batana chahye tha.mai nay socha tha kay aik beti ghar say jaye gi tou dosari aa jaye gi...

Sh...yeh tou kismat ka likha hota hay.Nandini ki app kay ghar nai likhi thi...

Ne...ji sahi kaha.abb izzat day.hum chalty hay...

Sh...arey,itni jaldi kyon.khana khaye bina app logo ko nai jany day gay...

Neyo kay bolny say pehly navya shano say...

Na...auntygi app kay inkar kay bad abb khana nai khaya jaye ga...

Phir dhrav ko dekh kar...

Na...aliya kitni khush thi kay dhrav ki behn uss ki bhabi bane gi par lagta hay dhrav nay b aliya ko nai bataya.wo sunye gi tou kitni udas hogi.dhrav ko tou pata hay kay jab aliya udas hoti hay khana nai khati aur na kisi say bat karti hay.jab tak uss ki bat na mani jaye...

Neyo shano say kahti hay...

Ne...behnji abi rishta nai hua sirf bat hui hay.App achy say soch samjh kar jawab dena kyon kay mamla mery bacho ka hay.Jis ghar say mery bety ki na hui ho tou main wahan apni beti thori na dongi beshak rishta pakka kyon na hua ho,rishty tory b ja sakty hay aur baratain wapis b ho sakti hay.App soch layna warna humain bad main kuch mat kahna kyon kay mujhay mera beta beti say zayida pyara hay aur uss ki beizzti karwa kar main apni beti uss ghar main kabi nai dongi...

Sh...bhabi app samjhny ki kohish kijaye main unhain zubaan day chuki hon...

Iss say pehly kay shano kuch aur bolti dhrav ,neyo say...

D...aunty please app naraz mat hoye...

Dhrav phir say selfish ho kar sochny lagta hay.Shano ko pata tha kay dhrav aliya kay leye kuch b kar sakta hay.Iss leye uss kay dil main dar sa aa geya tha.Shano aur dhrav dono  unhain rukhne ki try karti hay but wo nai rukti...

Unn kay jany kay bad dhrav gusse say apny room main chala jata hay aur aliya ko call karta hay.Shano pershan ho jati jati hay.Ussy pata kay wo dhrav ki khushi kay leye aliya ko bahu bana rahi thi per wo nandini ki zindagi kharab nai hony day sakti.Shano abb jald iz jald nandini ko shadi kar kay ussy arya kay sath bahar bhejana chahti thi.Phir jo hona hoga dekh lay gi...

Tum Jo Aaye Zindagi Mainजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें