Nandini ghar aati hay tou ussy shano dhrav ko job na milny ka batati hay.Nandini yeh sun kar pershan ho jati hay.Shano nandini kay leye khana layne kitchen chali jati hay.Rishab school say aata hay.Uss ki ankhain suji hoti hay.Nandini ussy dekh kar uss say...
N...rishu tu ro raha hay.Keya hua,kisi nay kuch kaha...
Rishab ronny lagta hay.Nandini ussy hug kar layti hay aur Kuch dair kay bad uss say...
N...rishu kyon ro rahy ho.apni di ko nai bataye ga.hmm batao mujhay keya hua...
R(sobbing).di..di..mujhay..teacher..nay..class..main ..nai...bethny..deya..
N...par kyon.tum nay koi masti ki...
R...nai..di..mai..nay..paper ki fees nai pay ki na iss leye.di unhon nay bola hay ager monday ko fees pay na ki tou wo mujhay papers main nai bethny day gi...
Nandini yeh sun kar sad ho jati hay.Uss kay pass jo paisay thy wo dhrav nay lay leye thy.Ussy tuition fees b next month he lay gi.Wo rishab ki fee kahan say pay kar.Rishab bright student tha,iss leye wo teacher ki dhamki say dar geya tha...
N...rishu,roty nai hay.tum fikar na kar monday ko tumari paper fee pay ho jaye gi.bas tum apni study par focus karo....
Shano jo kitchen say aa rahi hoti hay.Wo rishab aur nandini ki bat sun kar sad hoti hay aur phir rishab say...
S...rishu bacha,di nay kaha ha tension na lo.theek hay.
Rishab smile karta hua nodded.Shano phir rishab say...
S...abb jao change kar kay aao phir khana khaty hay...
Rishab room chala jata hay.Nandini ko sochta dekh kar shano uss say...
S...keya soch rahi ho nandu...
N...amma,rishu ko tou bol deya hay par fees aaye ki kaha say.mery pass jo paisay thy wo bhai ko day deye thy.abi tuition fees aany main time hay.unn say advance b nai lay sakti...
S...beta tum fikar na kar.mrs sharma kay kapre silai ho gaye hay.Kal he unhain day aaongi aur jo paisay aaye wo rishu ki fees day dayna aur baki apni pass rakh layna...
N...amma,wo kal day paisay day tou day gi na...
S...haan uss ka hisa bohot saaf hota hay.kal subha day aana.pata nai dhrav ko nukari kab mily gi.nandu bacha tumain mehnat karta dekh kar mujhay bohot dukh hota hay.Jo kam bety karty hay wo tum kar rahi ho...
N...amma,..
S.(ansoo rukty hue).nai beta bolny do.tum b keya sochti ho gi na.arey betiyan tou apny maa baap kay ghar shehzadiyon jaisa rahti hay.Apni bat puri karwany kay leye zid karti hay par tu nay ajj tak kuch nai manga na kabi zid ki.balkay humary leye mehnat karti hay...
N...amma,yeh mera b ghar hay.ager main kuch karti hon tou apny ghar kay leye.mai khush hon.choriye app b keya baatain lay kar beth gayi.mujhay bhook lagi hay...
S...mai upar waly say dua karongi tum jis ghar jao,tuamin itni kushiyan mily kay tum humain b bhool jao...
N.(smile karty hue).pehli bat tou yeh nai app ko chor kar nai jany wsli aur bhala koi apni maa ko bhool sakta hay keya.Ager app ka airada mujhay bhagany ka hua tou,mai apny hony waly pati say bol dongi ussy mery ghar aa kar rahna hoga wo shadi cancel.abb khush...
S...haha jaisay wo teri bat man lay ga...
Dono baatain kar rahi hoti hay aur dhrav aata hay.Bandini uss say job ka pochti hay jaisay sun kar wo,gussa ho jata hay aur uss say...
D...ghar aaty he tumari investigation shuru.arey nai mili nukari tou keya karon.apni jaan lay lon.tum khush ho jao gi...
Shano aur nandini dhrav kay gussa karny par heran rah jati hay.Shano nandini ko hurt hota dekh dhrav say...