Ne...aik jam karri hon,mai pooja ko aliya kay leye larka dekhny ka bol dayti hon.phir dono behno ki shadi aik sath ho jaye gi.meri tension kam ho jaye gi,phir aaram say manik kay leye larki dekhon gi.Keya khayal hay raj...
Do logo ko neyo ka idea pasand nai aaya.Aliya dhrav say bohot pyar karti hay isleye wo tension main aa jati hay...
Al.(POV).shit mujhay jald iz jald dhrav say bat karni hogi.kahain aisa na ho kay pooja qunty koi rishta na lay aaye.ager wo rishta lay aayi tou maa aik min b nai lay gi sochny kay leye.Sidha haan bol day gi.abb mujhay he kuch karna hoga.abb time aa geya hay dhrav par pressure dalny ka.Jitna pressure uss par hoga itni jaldi wo apny ghar walon say bat kary ga.Maa say bat main khud kar longi Chal aliya lag ja apny mission par.Dhrav darling subha tumari baby dhamaka karny wali hay.Jo tumara khana peena sab uda day ga.Love you baby.(End)...
Aliya apny mind main plan karti hui khana khany kay bad room chali jati hay.
Dosara manik wo bechara kab say apni shadi ka wait kar raha tha.Manik neyo ki bat say sad ho jata hay.Raj manik ko dekh kar neyo say...
R...sahi hay.balkay manik ki shadi b sath he kar do.waisay b manik 30 ho hony wala hay.Abb issy late karna sahi bat nai hay.Manik b apny biwi bacho ka sukh dekhy...
Ne...arey kaisay baap ho,log pehly betiyon ka sochty hay.Larkon ko kisi b umar main larki mil jati hay.ager manik ki shadi main dair ho rahi hay tou kuch behtari he hogi.mai apni betiyon kay saro par bahu ko nai bethana chahti.keya pata wo kaisi ho aur meri bechari betiyon mahsoom hay.Duniya walon ki chalakiyan nai samjhti...
Manik yeh sun kar gussa ho jata hay aur uth kar apny room main chala jata hay.Raj b neyo ki bat say gussa hota hay aur neyo...
R...uff neyo wo bechari abi aayi b nai aur tum nay pehly he uss kay bary main bolna shuru kar deya.tumari betiyan meri b aulad hay pata hay kitni mahsoom hay...
Ne...app ka masla keya hay.kyon har waqt unn kay pichy pary rahty hay.Manik apni shadi par kuch nai bolta tou app ko keya takleef hoti hay...
R...baap hon uss ka.jab manik ki umar kay larko ko bacho kay sath dekhta hon tou sochta hon kay kahein manik kay bachy dekhy bina he ba mar jaon.mujhay betiyon kay sath uss ki b fikar hay...
Ne...fikar na karo app ka bahu layne shauk b pura ho jaye ga.Jab beta haat say nikal jaye ga tou pochongi.bary aaye manik kay humdard...
Aur wo b gusse say chali jati hay...
Manik'Room...
M.(pov).maa ko meri fikar he nai.unhain sirf yeh nazar aata hay kay aliya mukti ki umar na nikal jaye gi.mera keya,mujh say choti navya uss ka b beta hay.pata nai maa meri biwi ka keya hal kary.Abi wo aayi nai tou maa yeh sab bol rahi hay.jab wo yahan aa jaye gi tou pata nai keya hoga.mujhay khud he kuch sochna pary ga.apni biwi ka khud khayal rakhna pary ga warna maa nay ussy jeenay nai dayna.kahan ho jaan kab aao gi.aik bar milo tou sahi phir kahain jany nai donga.itna pyar donga kay tum mery bina rah nai paaogi aur ager koi galti ki tou saza b mai he donga.(end)...
Next Day....
Aliya dhrav ko phone kar kay milny ka bolti hay.Dhrav aliya ki urgent meeting say pershan ho jata hay.Wo jaldi say bahar aa kar nandini ko nashta ready karny ka bol kar khud ready hony chala jata hay.Nandini ki apni b class thi aur wo late ho rahi thi.Ussy pata tha kay ager dhrav late ho geya tou wo apna gussa uss par uttary ga.Shano ki tabiyat kharab hony ki wajah say wo rest kar rahi hoti hay.Nandini nashta banany lagti hay.Rishab school jany kay leye ready ho kar dhrav aur nandini ka wait karny lagta hay.Nandini b dhrav kay sath college jany ka sochti hay...
Dhrav jadli jaldi ready ho kar bahar aata hay aur nandini say...
D...nandu aik nashta banany he bola tha uss main b itni dair.jaldi lao na...