Kai tekrar kahkağalara boğuldu. Gözünden gelen yaşı sildi. Rina da ondan farksızdı, ama Maria sadece beni tesli ediyordu.
"Cidden," dedi ve gülmeye devam etti.
Artur' da kendini tutamayıp gülmeye başladı. Yolun ortasında gülerek ilerlerliyorduk. Çoğu kişi yüksek kahkahalar atan Kai, Rina ve Artur' a garip garip bakıyordu.
"'Çişim geldi bay Stark' ne Swan." Dedi Kai.
"Kai keser misin? Kız zaten korkudan ölmüş. Ne yapsın?"Pizzacıya girdik ve geniş boş bir masaya oturduk. Sonunda gülmeyi kestiler.
"Bize haber verseyiniz." Dedi Rina
"Haklısın ama napıyım o an o mu geldi aklıma." Dedim."Sen olayı başından anlatsana." Dedi Maria.
"Ya işte Bay Stark zırh paketlerini sakladımız yere ilerledi. Sonra panik yaptım-""'Bay Stark, aman Tanrım bişey oldu!' Dedi böyle bağrarak. Bay Stark döndü dedi 'ne oldu?' 'Bay Stark çişim geldi'."
"Artur kendi Pizzanı kendin ısmarla!"
Artur hemen bozuldu.
"Şaka yapmıştım." Dudak büzdü.Göz devirdim.
"Senin ki geliyor." Dedi Kai.
"Benim ki?" Diye sordum.Kapı tarafına baktım. Eric Will' ı gördüm. Tamamen siyah giyinmişti, havalı havalı buraya geliyordu. Omuz silkip önüme döndüm. Artur kalkıp pizza siparişini vermeye gitti. Eric Will tepemde dikildi. Ona baktım.
"Bir sorun mu var?" Diye sordum.
"Hayır, şuanlık yok. Bay Stark sizin güvenliğinizden emin olmak için beni gönderdi." Dedi.
"Anladım."Ona yer açmak için Maria' ya doğru kaydım. "Otursana." Dedim. Yanıma oturdu.
"Hep siyah mı giyinirsin?" Diye sordu Rina.
"Evet."
"Peki, hep Swan' ı mı korucaksın?"
"Evet."
"Hmm, hep bizimle böyle mi geziceksin. Gölge gibi?"
"Evet."Rina soruyor Eric Will' de kısaca cevap veriyordu.
"Peki, ajan mısın?" Bu sefer Maria sordu.
"Hayır."Artur geldi ve Eric Will' e selam verip yerine geçti. Pizzalar gelince tanımlaya başladık. Her çeşit vardı. Ama sorun Eric Will' in yememesiydi.
"Neden yemiyosun? İstersen sana başka söyeleyelim." Dedim.
"Ben pizza yemem. Sağlıklı beslenirim."Kendimden utandım. Ben burda bu kiloma rağmen yiyorum ama o fit vicuduna rağmen halla sağlıklı beslenme diyordu. Ama şuan utanmak için enerjiye ihtiyacım vardı ve canım pizza istiyordu sadece. Yemeye devam ettim.
"Burdan sonra nereye gidiyoruz?" Diye sordu Kai.
"Bilmem."Eric Will cebinden telefonunu çıkarttı bir şeyler yaptı ve;
"Yenilmezler kulesine gidip beş saatlik bir eğitim görüceksiniz. Sonra saat 20.00' de akşam yemeği saatiniz. Sonra Stark kulesinde takılmanız için çok zamanınız var. Sonra saat 11.30' da yatakta uymaya hazır olmanız gerekiyor."
Hepimiz ağzı beş karış açık Eric Wil' ı dinledik. Tabi Rina anı bozan kadar. Masaya çıktı ve bağırdı.
"PİZZA SAVAŞI!"
Sonra bütün dükkan karşıtı. Herkes birine pizza attı, yaklaşık on dakika savaş sürdü. Savaş devam ederken biz Eric Will' e görünmeden çıktık. Koşarak cadde den sokağa geçtik. Sonra gülmeye başladık.
"Nasıl atlattık ama."
"Sağol Rina." Dedim."Teşekü-"
Çığlık sesleri yükseldi. İtfaiye sirenlerinin kulak tırmalayan sesleri yankılandı cadde de. Hepimiz anlamamsızca birbirimize baktık. Maria panikle yolun az ilersinde ki yanan binaya gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demir Kız; Gizli Zırh
RandomBen Swan Walker; Hayatımın dönüm noktasında, tek başıma kaldım. Daha Dünya' ya gelmeden Babamı kaybettim. Baba, çok iyi bir kimya Profesörüydü. Annemden duyduğum ve bana bıraktığı notlarından öğrendiğim kadarı ile silahlar kimyacısıydı. Ama annem...