"Öldü mü sence?"
"Saçmalama yüzbaşı!"Yüksek sesler den dolayı rahatsız oldum. Yüzümü buruşturdum, ama acıdan dolayı gözlerimi açamadım.
"Nefes alıyor mu?"
"Sus yüzbaşı!"Acıyan gözlerimi araladım, beyaz tavan beni karşıladı. Gözlerimi kırpıştırıp acıyı azalttım.
"Uyandın(!)" Bu ses Tony' nın sesiydi. "Nasıl hissediyorsun tatlım?" Diye sordu. Görüş açıma girdi.
Sorusunu; "Başıma meteor çarpış, bütün parçaları bedenime dağılmış gibi." Yorgun çıkmıştı sesim. "Ağzımda da ananas ve motor yağı bir içki içmişim gibi bir tat var."
"Peki halla..." dedi. "...İyi ve kötü haberlerim var..."
"Tony pat diye söyleme." Bu Romanoff' un sesiydi.Bütün Yenilmezler' in kimliğini biliyordum. Kim oldukları, ne yaptıkları. Hepsi. (!)
"Kolumu, bacağımı felan mı kaybettim? Yada yüzüm mü yok artık? Bişey mi eksik?" Diye sordum.
Tony biraz geveledi. "Hayır..." dedi ve devam etti. "...Alt üstü kalbinin yarısı yok..." dedi geveleyerek.
Şok olmuştum NE?! Kalbimin yarısı nasıl olmaz!?!?!?
"...Ve, göğsünde bir Artreaktör var..."
Hızla doğruldum, belime acmıştı. Acı bir initilti çıktı ağzımdan. Tony panikle elini sırtıma koyup destek verdi.
"Ani hareket yapma."
"Herkes dışarı çıksın!" Sesim sert çıkmıştı.
"Yanlız kalamazsın."Natasha lafa atladı. "Tony, biraz yanlız kalsın." Dedi.
Tony istemeye istemeye kabul etti. Herkes çıktı. Başımı ellerimin arasına aldım. Bunlar ne ara başıma gelmişti? Ben bunları hakedecek ne yapmıştım? Sonra o görüntüler kesik kesik aklıma geldi.
"Yarası derin ne yapalım?" Diye sordu kız.
"Kai! Yapabilir misin?" Diye sordu diyer kız.
"Ya yanlış bişey yaparsam?"
"Denemekten zarar gelmez."Bu konuşmalar kime ayit diye düşündüm? Nerde duymuştum ben bunu?
"Deney: olağan üstü insan deneyi. Denek: 777 : Swan WALKER!"
İç çektim, hepsini duymuştum. Ama nerde ne zaman dı?
"Şuan nasıl hissediyorsun Swan?"
"Sen kimsin?" Diye sordum.
"Ben Rina, bu Marie. Bu da Marie' nın kardeşi Kai."
"Benim burda ne işim var?"
"Burası başarılı deneyleri koydukları yer."Sonra tekrar karanlık.
"Eyer beni bırakmazsanız, kızın Göğsündeki aleti sökerim, sökersem ölür."
Ve Owen' ı ittim, dengesi bozuldu ve parmaklıklardan kaydı. Beni de çekti. Parmaklıklara tutundum. Owen kolumu tutuyodu. O kolumu bırakırsanız düşerse ben parmaklıkları.
Kaptan amerika ve kızıl kadın hemen atıldı. Kaptan amerika elimden tutu.
"Swan sakin bırakma!" Dedi kızıl kadın.
"Ben ölücem." Diye sayıkladım.
"Hayır hayır ölümiceksin, sakin ol! Sizi yukarı çekicem." Dedi Kaptan.
"Hayır bırak!" Dedim ve elimi serbest bıraktım.Kaptan Amerika dirensede Owen ve beni taşıyamazdı. Ellerimiz kaydı ve boşluğa düşmeye başladık. Bir ay yaşıyacağıma hiç yaşamam daha iyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demir Kız; Gizli Zırh
RastgeleBen Swan Walker; Hayatımın dönüm noktasında, tek başıma kaldım. Daha Dünya' ya gelmeden Babamı kaybettim. Baba, çok iyi bir kimya Profesörüydü. Annemden duyduğum ve bana bıraktığı notlarından öğrendiğim kadarı ile silahlar kimyacısıydı. Ama annem...