Duyuru

77 5 3
                                    

Normalde duyuruları sevmem. Ama bunu yapmak istedim.

Öncelikle, Demir Kız; Gizli Zırh kitabı 10 veya 15 bölüm felan olucak. Hem sıkılmıcaksınız, hemde uzun ve güzel olucak.

Sonra, Demir Kız; Genç Kurtarıcılar ki- aslında açıklamıcaktım. Ama yaptım hehehe.

Şimdi, elimde bir çok kitap var. Biraz size ondan bahsedicem. Tabi umursarsanız.

1. Olarak;

Demir Kız 2; Genç Kurtarıcılar

Bu sefer bomba gibi geliyor. Yine 10-15 bölüm olur o da. Ama uzun olur. Merak edenler için küçük bir şeyler atıyım.

Swan, Maria, Rina, Kai, Eric Will ve bir kaç kişi var. Onları şimdi açıklamıcam. Bunlar Genç Kurtarıcılar olucaklar.

2. Olarak;

Bir bilim kurgu dan esinlendiğim bir kitap. Belki filim severler bilir.
2011 yılında çekilen -emin değilim.-

We Need To Talk About Kevin

Filmi, çok güzel bir filim. -izlemenizi tavsiye ederim.-

Bana bir ilham kaynağı oldu. Bende farklı bir şekilde;

Kevin & Levin

Kitabını yazmaya karar verdim.

3. Olarak;

GİZLİ

Ares' ın sağ kolu bir kızdı. Küçükken köle pazarından alınan ve Ares tarafından büyütülen savaşlarda ön tarafta savaşan kızdı o.

O Afrodit ve Ares' in kızıydı, Ares onu kızı oldunu bilmeden büyütmüştü.

Adı Dark' tı, adı kadar koyu bir kızdı. Bakışları, kelimeleri ve zekâsı.

Yunan Tanrılarına olan hayranlığım ile bunu yazmaya karar verdim. Kendi uydurduğum bişey.

4. Olarak;

Kanlı Savaşçı ve Kara Ejder

Bir zaman düşünün, efsanelerin gerçek olduğu zaman.
İnsanlar düşünün, hepsinin hayatta kalmak için büyük yetenekleri var.

Bir söy düşünün, Avcı kanı olan.
Bir sürüngen düşünün, en yüksek dağlardan yaşayan.

Bunu da her halde gece uyurken düşünmüştüm. Hehehe

....

Neyse gelelim asıl konuya. Şimdi siz kitap okurlar beyendiğiniz ve ilk yayınlanmasını istediniz hikâyenin satır arası yorumuna + bırakıyorsunuz en fazla artı alan ilk yayınlanır. En az + alan son yayınlanır.

Duyuru bitmiştir. Kskskdkek

Demir Kız; Gizli Zırh Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin