A lányok az egész estét nálunk töltötték. Zayn üzenetét követően popcorn és üdítők társaságában hosszasan beszélgettünk a konyhaasztalon üldögélve, majd felvonultunk a szobámba és azt tettük amit egyébként minden pizsipartin. Előbb kisminkeltük egymást, felvettük a kedvenc ruháinkat és hatalmas karaoke partiba kezdtünk Shawn Mendes és Selena Gomez dalaira, majd divatbemutató jelleggel átöltöztünk körülbelül 6szor, végül pedig pizsamában egy csomó kajával és zsebkendővel befeküdtünk Nap nap utánt nézni. Anya egyébként tényleg elég későn ért haza. Valahogy 10 óra körül érkezett és épphogy beköszönt hozzánk, már ment is aludni. Látszott rajta, hogy nagyon fáradt volt, úgyhogy megértettük, hogy ő most inkább kihagyná a pizsipartit (időnként ő is csatlakozik a filmnézéshez), ezzel szemben mi hajnali háromig talpon voltunk.
Reggel 8-kor Lilynek mennie kellett diákmunkára, Zoe pedig elkísérte őt, így mikor én felkeltem már egyikőjük sem feküdt mellettem.10 óra után ébredtem, ahogy kinyitottam a szemem a tűző nap a lyukacsos redőnyömön keresztül kishíján kiégette a szemem.
Morcosan húztam a fejemre a takaróm, majd realizálva, hogy ezzel az ég egy adta világon semmit nem érek el, hunyorogva kibújtam a paplanom alól és igyekeztem hozzászokni az újdonsült fényviszonyokhoz. Nyújtózkodtam párat, majd célba vettem a szekrényem és 20 perc elteltével egy straight farmert viseltem egy egyszerű fehér crop topommal. A tükörbe nézve elégedetten konstatáltam, hogy "ma elég elviselhetően nézek ki", így nem sminkeltem és a hajamat sem kezdtem el vasalgatni, egyszerűen megfésültem és felkötöttem magas copfba.
A konyhába lépve az ebédlőasztalon újabb cetlit találtam anyától. Ma is be kellett mennie dolgozni, valami halaszthatatlan könyvelői munka ütötte fel az orrát az irodában. Már meg sem lepődtem, így mint minden másik reggelen, megetettem Fifit majd megcsináltam a zabkásám és felmentem a szobámba. Leültem az asztalomhoz, magam elé vettem a laptopom és egyet gondolva videóhívást kezdeményeztem.
- Eyy Sophie, miujság? - köszönt a bátyám nagy mosollyal az arcán. Logan 6 évvel idősebb nálam, a barátnőjével idén nyár elején költöztek össze és azóta ugyan a találkozásaink és közös programjaink száma jelentősen csökkent, a kapcsolatunk továbbra is felhőtlen.
Zaynt nem igazán részleteztem neki, épphogy csak megemlítettem újdonsült szomszédainkat, és már váltottam is témát olyasmikre, hogy deszkázás, tánc, anya és a rengeteg munkája, na és veled miujság, a közelgő suli, és éppenséggel a Luciferről kezdtem magyarázni mikor megszólalt a telefonom csengőhangja. Ismeretlen szám hívott, amit látva halványan elmosolyodtam és rögtön sejtettem, ki lehet a vonal másik végén.
- Huu bocsi, sos a lányokkal - mondtam sietősen Logannek aki megértően bólintott, majd épphogy kinyomtam a videóhívást már kaptam is a telefonomhoz.
- Háló?
- Pizzát hoztam a Szomszéd kisasszonynak - szólt bele a telefonba Zayn elmélyítve a hangját, mire elnevettem magam. - Nem vicceltem, nyisd ki az ajtót mert kellemetlen itt álldogálni - mondta röhögve és kinyomta a telefont, mire összezavarodva néztem a kijelzőre majd hitetlenül felröhögtem és leszaladtam a lépcsőn.
Az ajtót kinyitva Zaynnel találtam szemben magam, hatalmas mosollyal az arcán, miközben egy közepes pizzát tartott a kezében.
- Hát ezt nem hiszem el - mondtam nevetve és megindultam befelé azzal a szándékkal, hogy ő is bejöjjön azonban kezemnél fogva visszarántott, mire kérdőn néztem rá.
- Tegnap mikor az erkélyeden kellett távoznom-kezdte, erősen kihangsúlyozva az erkély szót-szembefutottam egy hintaággyal, szerintem ott együk meg-mondta, én pedig mosolyogva bólintottam.
Elindultunk a hátsóudvar felé, ahol majd egymással szemben lehuppantunk a hintaágyra és magunk közé raktuk a pizzát.
Vettünk mindketten egy-egy szeletet, majd elővette a telefonját és beütötte a youtubeot.
- Milyen zenéket szeretsz?
- Hm.....utálni fogsz ha azt mondom, One Directiont? - kérdeztem nevetve, mire halványan elmosolyodott, pötyögni kezdett a telefonjába és szó nélkül beindította a Perfectet.
Csak ültünk a kertünkbe One Directiont hallgatva és pizzát ettünk, azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy tökéletes volt.Én még az utolsó szeletem majszoltam és a lábamat lóbálva élveztem a zenét, mikor Zayn már befejezte az evést és mosolyogva figyelt engem.
- Mi az? - néztem rá nevetve mikor észrevettem, hogy folyamatosan engem néz.
- Aranyos vagy - mondta mosolyogva, majd mintha a világ legtermészetesebb dolgát jelentette volna be, felállt a hintaágyról és kérdőn nézett rám. - Kérsz valamit inni?
- Hogy mit mondtál az előbb?-kérdeztem, mire csak nevetve lehajtotta a fejét.
- Kérsz valamit inni?-ismételte meg utóbbi kérdését.
- Nem, köszi.
- Mindjárt jövök - mondta, mire mosolyogva bólintottam, majd mire egy pohár vízzel a kezében visszatért be is fejeztem az utolsó szelet pizzámat.
YOU ARE READING
Zűrös - Zayn Malik fanfiction
Fanfiction*Ha mondjuk pár nap ismeretség után annyira közel éreznél magadhoz valakit, mintha 1000 éve ismernéd aztán hirtelen csalódnál benne és egyik pillanatról a másikra véget érne az egész....-kezdte, és szörnyen fájt ezt végighallgatnom, tudván, hogy ról...