9. Rész

184 7 0
                                    

- Zayn, kérlek mutatkozz be pár szóban - mondta az osztályfőnök mosolyogva és bátorítóan megveregette Zayn vállát.
- Hát sziasztok, Zayn Malik vagyok. Ötletem sincs mi mást kéne mondanom - kezdte és elröhögte magát mire akaratlanul is elmosolyodtam, majd mintha pofonvágott volna a másik felem rögtön el is tűnt az arcomról és unott pofával kezdtem piszkálni a kezeimet, nem mintha az olyan érdekes lett volna. - A szüleim munkája miatt kellett elköltöznünk, és úgy érzem jobb helyre nem is kerülhettem volna - folytatta, mire elkaptam a tekintetem a kezeimről és kérdőn néztem rá, ő pedig halvány mosollyal az arcán nézett vissza rám. Ha van valaki, aki pillanatok alatt össze tud zavarni, na az ő. És ez idegesített a legjobban.
Kb 5-10 percet vett igénybe míg átugrottunk a ki ő, honnan jött, miért jött, igen tetszik neki az iskola, nem, nem szeretne énekkarra menni és az ilyesmi alapvető kérdéseken.
- Köszönjük a tartalmas bemutatkozást, és mégegyszer, üdv az osztályban! - kezdte az ofő - Egyedül a középső padsor utolsó előtti padjában van hely. Ő Sophie, kedves és közvetlen lány, sokat beszél de megszokod - mondta szórakozottan, mire az egész osztály felröhögött. Szerencsénkre nem egy befásult vén trottyot hanem egy harmincas éveiben járó emberkét kaptunk osztályfőnöknek, így ráérőnkben rendszeresen szivatjuk ő pedig ahelyett, hogy az igazgatóira küldene minket, alkalmazkodott és szépen visszaadogatja. - Megfelel vagy szeretnél mondjuk fiú mellé kerülni?
- Tökéletes lesz Sophie mellett - mondta Zayn, mire hitetlenül megráztam a fejem majd a magasba lendítve a kezem jeleztem, hogy én azért tiltakoznék.
- Biztos hogy nem - mondtam ki egyszerűen.
- Nem mindegy kinek beszélsz az órám alatt? - kérdezte nevetve az ofő, mire én is elröhögtem magam. - Na ugye. Zayn, menj és ülj le, Sophieval ne törődj, majd megismerkedtek és megnyugszik. - és ennyivel el is intézte. Nem mintha nem ismerném. Na mindegy.
Zayn még váltott pár szót az ofővel aztán megindult a padom irányába, ahol majd lehuppant a mellettem lévő székre, tommy hilfiger táskáját pedig hanyagul levágta a lábához.
- Hát csaknem újra összefutunk?-kérdezte bújkáló mosollyal az arcán, miközben tanárúr elkezdett magyarázni az idei tanév fontosságairól.
- Ja, az én esetemben ezt hívják karmának-feleltem és minden erőmmel igyekeztem kizárni Zayn értetlen arcát és bociszemeit.
- Hogy mivan? - röhögött fel kínosan, a kelleténél talán kicsit hangosabban, így az osztály minden tagja és tanárúr is egyszerre fordultak felénk.
- Minden rendben, Zayn? - kérdezte az ofő.
- Persze, természetesen. Elnézést kérek.-mondta, majd ettől kezdve rám se hederített. Óra végéig csendben ült, jegyzetelés helyett firkálgatott a jegyzetfüzetébe úgyhogy elfoglalta magát, én pedig türelmetlenül vártam a kicsengőt. Így, hogy egyáltalán nem törődött velem még zavaróbb volt a jelenléte, mintha megállás nélkül beszélt volna.
Szünetben az osztály 90%a a padunkhoz csoportosult, hogy megismerjék Zaynt így a mi ötösünk amilyen gyorsan csak lehetett távozott a teremből. A kinti lelátóhoz mentünk, ami mára már megszokott helyünkké vált és bármi kitárgyalnivalónk van, gondolkodás nélkül arra vesszük az irányt. Most pedig volt bőven, hisz a srácoknak még a 3 héttel ezelőtti sztorit sem sikerült részletesen kielemeznem.
És lényegében így telt az egész délelőtt. Az órákat Zayn mellett töltöttem aki látszólag megharagudott amiért haragszom rá, szóval "remek" társaság volt, szünetekben pedig a többiekkel jártam a lelátóhoz és igyekeztem lassacskán felvázolni nekik az egész szituációt.
Szerencsére csak 3 óra volt megtartva, így délre haza is értem és egy nagy tányér spagetti társaságában bevetettem magam az ágyamba és elindítottam a kedvenc sorozatomat, és egészen estig azon lógtam. Nem mellesleg áldom az eget, amiért Zoe anyukája engem is hazahozott kocsival, mivel semmi energiám nem lett volna még a hazautat is Zaynnel tölteni. És őszintén szólva, fogalmam sincs mit fogok kezdeni az elkövekezendő hetekben. A 11.-el kapcsolatban mindenre számítottam, kivéve arra, hogy az a srác lesz majd a padtársam aki amúgy a szomszédom és egy hatszínű seggfej. Szép tanévkezdés.

Zűrös - Zayn Malik fanfiction Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin