Épphogy betuszkoltam Zaynt a szekrénybe és elhelyezkedtem a babzsákfotelemben, már nyílt is a szobám ajtaja. Nagy meglepetésemre viszont anya helyett Zoe és Lily léptek be rajta.
- Sophieee - köszöntöttek mosolyogva, én pedig mentem és megöleltem őket.
- Hát hogyhogy itt?-kérdeztem, mivel egyáltalán nem számítottam az érkezésükre.
- Anyud azt mondta majd csak késő este tud hazajönni és nem szeretné, hogy egyedül legyél, úgyhogy jöttünk pizsipartira - felelte nagy mosollyal az arcán Lil. Hát nem voltam, na mindegy. - Mi aaaz, nem is örülsz nekünk?
- Dehogynem, persze hogy örülök! Csak nem számítottam az érkezésetekre, igazából itt fetrengtem egész nap az ágyamban.
- Akkor ideje tenni ellene! - mondta nevetve Zoe és egyszerre vágtuk le magunkat az ágyamra. - Naa, milyen a helyes szomszéd srác? - kérdezte, és egyszerre megállt bennem az ütő. Tegnap este a vacsorát követően elmeséltem a csajoknak a Zaynnel történteket és talán említettem nekik, hogy elég helyes és jófej is...és alapesetben jól is esett volna kitárgyalni őt a lányokkal, most azonban más volt a helyzet. Hisz lényegében épp a szekrényemben volt.
- Uhm, milyen helyes szomszéd srác?-kérdeztem tettetve a hülyét és igyekeztem terelni a témát. Hát nem sikerült.
- Zaaack vagy mi a neve!
- Zayn. - javítottam ki rögtön, aztán szembesültem vele, hogy ezzel csak rontottam a helyzeten.
- Azaaaz, a helyes srác akiről tegnap másfél óráig beszé-
- Oké oké megvan, tudjátok mit? Annyira filmezhetnékem van, menjetek le popcornért, mindjárt megyek én is!-tereltem el a lehető leggyorsabban a szót a szobámban rejtőzködő Zaynről, és kitessékeltem a lányokat a szobámból egyenesen a földszinti konyhánkba. - Mindjárt megyek én is! - kiáltottam utánuk, majd bezártam magam mögött az ajtót és idegesen nyitottam ki a szekrényem ajtaját. Zayn hatalmas vigyorral az arcán szállt ki a ruháim közül, és épp mondani készült valamit amikoris a szájára tapasztottam a kezem.
- Ne. Is. Mondj. Semmit. - mondtam erősen tagolva a mondatot, majd az erkélyem felé húztam. - Mássz le.
- Tessék?-kérdezte röhögve.
- Halkabban már! - szóltam rá erőteljesen suttogva - Úgy ahogy mondtam. Mássz le, nem olyan magas másrészt meg nincs más kiút!
- Csak így kiteszed a helyes szomszéd srácot?-kérdezte nevetve miközben egyre közeledett hozzám, konkrétan már fölöttem volt.
- Zayn, állj le!-toltam el magamtól nevetve. - Na hajrá, mire feljövünk ne legyél itt!
- Csak így itt hagysz? Búcsúpuszi nélkül? - kérdezte továbbra is engem szivatva, mire csak röhögve megráztam a fejem is kiléptem a szobámból. Leszaladtam a lépcsőn és az irányt a konyhába vettem, ahol a lányok már az ebédlőasztalnál üldögéltek.
- Na itt vagyok csak kicsit összerámoltam - kamuztam, mire a lányok vigyorogva néztek rám.
- Tudjuk hogy itt volt!! - mondta Lil és összeröhögtek Zoeval. Értetlenül néztem rájuk, ötletem sem volt honnan tudják.
- Most komolyan leküldted az erkélyen vagy tovább dugdosod?-kérdezte nevetve Zoe mire már én is hangosan felröhögtem.
- Ahhj honnan tudjátok?
- Soha a büdös életbe nem viselkedtél még úgy, mint mikor erről a srácról van szó! Már történt is köztetek valami....?
- Mi? Jézusom! Nem! Két napja ismerem!
- Hát ettől függetlenül a szobádban dugdostad - mondta Lily mire mindhárman hangos röhögésben törtünk ki.
- Na mesélj - mondta Zoe miközben belökte a popcornt a mikróba, én pedig mesélni kezdtem, elejétől a végéig mindent.- Szóval. A tegnapi sztorit ismerjük. Ma reggel pizsamában cseverésztetek, te is szereted az Angelina balerinát, elesett a deszkáddal, áthívtad nálatok, nagyon megértő és törődő volt, megölelt, és épp táncolni készültetek csak, hogy jobb kedvre derítsen mikor meghallottad, hogy jövünk és ezért begyömöszölted a szekrényedbe. - összegezte Zoe a történteket, én pedig átgondolva a monológját mosolyogva bólintottam.
- Magyarul belezúgtál mint a rohadt élet. - jelentette ki vigyorogva Lily, mire Zoéval összeröhögtek én pedig épp heves tiltakozásba kezdtem volna, mikor Zoe fenyegetően felemelte a mutató ujját.
- Meg ne próbáld tagadni! - mondta, és újból nagy nevetésben törtünk ki, amikoris felvillant a telefonom képernyője. Kezembe vettem a készüléket és kíváncsian pillantottam az új értesítésemre. Egy üzenetem jött, a feladó egy ismeretlen szám."Hát szia Szomszéd xx Nem hagytad elmondani, de tudod, kamuztam. Mikor kicsuktak anyámék nem egy barátomnál, hozzád akartam átnézni. Btw jössz egy tánccal és egy kiengeszteléssel a szekrény miatt, az erkélyért meg főleg! Üdvözlöm a barátnőid.
*a számodat anyud adta meg:))* - Z"Az üzenetet elolvasva boldogan elmosolyodtam és a csajok kezébe nyomtam a telefont. Miután ők is átfutották a sorokat, vigyorogva néztünk egymásra majd pontosan egyszerre sikítottunk fel.
ESTÁS LEYENDO
Zűrös - Zayn Malik fanfiction
Fanfic*Ha mondjuk pár nap ismeretség után annyira közel éreznél magadhoz valakit, mintha 1000 éve ismernéd aztán hirtelen csalódnál benne és egyik pillanatról a másikra véget érne az egész....-kezdte, és szörnyen fájt ezt végighallgatnom, tudván, hogy ról...