2. kapitola: únos

184 16 3
                                    

Mydoriya pov:
Pozdravil jsem Shinsoa a začal mu říkat a u kazovat co jsem zjistil:,, Vím že je to skoro rok od té tragédie, ale asi jsem našel někoho kdo by o tom něco mohl vědět. Jmenuje se Denki Kaminari
Je to podle všeho je zástupce šefa to ho gangu."

Shinso pov:
*Konečně nějaké stopy, konečně dopadnu ty parchanty co my zabili tátu.* ,,Ještě něco?" Mydoriya mi hned odvověděl:,,Ano. Momo zjistila že se gang zdržuje poblíš naší základny. A že ten gang patří mezi nejsilnější ve městě. Je také znám jako Violet.

Shinso pov:
*Co to je sakra za jméno? No i když my taky nemáme nějaký super jméno, když se jmenujem Rose.*
,,Děkuji Midoriyo můžeš jít."
,,Hai."řekl a odešel.

Denki pov:
Když jsem domluvil s Jiro byl sem úplně bílej i Sero byl bílej jak stěna.
Pochvíli ticha řekl:,,Seš v hodně velkým průšvihu?"
,,CO MYSLÍŠ?"Už jsem to nevydržel vyběhl jsem z bytu a prásk dveřma.
Sero jen zůstal sedět na místě. S vědomím že mě naštval a možná dal do ještě vetšího průšvihu než jsem byl.
Běžel jsem zabořenej v myšlekách že jsem si ani  neuvědomoval kam běžím. Zastavil jsem se s tím že nevím kde jsem a než jsem se zpamatoval měl jsem černo.

Shinso pov:
*takže Denki Kaminari*pročetl složku kterou my tu nechal Mydoriya a potom jsem zavolal kirishimovy aby připravil auto. A sežene Todorokiho. Po hovoru jsem šel rovnou do garáže kde zatím čekal jen Kirishima.,,Za jak dlouho tu bude Todoroki?"
,,Každou chvíli tu bude musel ještě probrat jednu misi s Iidou."
,,Dobře"
Hned po našem pohovoru Todoroki přijel a jeli jsme.,,Tak kam jedem"
Řekl jsem mu místo kde se gang vyskytuje nejčastěji a jelo se.

-O 20min. Později-

Dorazili jsme na místo. A hned jsem uviděl toho kluka připomínajícího Pikačua. Vylezl jsem z auta vzal jsem si kovovou tyč co měl Todoroki z nějakého důvodu v autě a rozešel se k Tomu žlutýmu skrčkovy. Než jsem ho přetáhl tou tyčí tak jsem mu řekl:,,Dorou noc."
Než stačil zareagovat už ležel na zemi. Naložil jsem ho do auta a odjel s ním na základnu.

.
.
.
.
.
Tak to by bylo pro tuhle kapitolu vše
Vůbec jí nepřepisuju z papíru ve tři ráno když jsem v jednom pokoji s mojí mámou

Violet RoseKde žijí příběhy. Začni objevovat