Shinso pov:
Probudil jsem se na posteli a hned si spoměl na to co se stalo dřív než jsem usnul. Už jsem chtěl vstát ale na hrudi mi ležel ten Pikaču. A při každém pokusu ozvednutí mě chytil a obejmul pevněji.Kirishima pov:
,,URARAKO POJĎ SE KOUKNOUT NA NĚCO!" Musel jsem jí ukázat fotku šéfa s tím žlutovláskem.( Představujte si že shinso má sako a Denki každodení oblečení oblečení ).
,,ahhhhhh Togo pojď se kouknout ta něco!"
,,Už jdu,ahhhhh to je strašně rostomilí"
Čeho jsme si nevšimli že do místnosti vešli Tododeku. Vyletěli jsme z kůže, když jsme slyšeli: ,,Co tu máte?" Naštěstí jsem se udžel v klidu a jen odpověděl:
,,Nic jen rostomilou fotku."
Nechtěl jsem jim to ukazovat protože by mě akorát šéf zabil. Všichni věděli že Todoroki s Mydoriyou jsou jediný kdo mu může říkat jménem. ,,Nevíte kde je Shinso?"
Všichni jsme naráz řekli: ,,NE"
Jen se otočili a šli dál i když jsem měl pocit že mají nějaké tušení.Shinso pov:
Asi po hodině se mi podařilo vyprostit z jeho obětí. Sednul jsem si na okraj postele vytáhl mobil a zjistil jsem, že je už 17:27.*To jsem tady strávil hodně dlouho na to že jsem ho měl jen vyslechnout.*(Strávil s ním celej den v podstatě a to jen spaním.😅) Zvedl jsem se a připravil se na schůzi s tím gangem předpokládám, že už Tododeku budou čekat. Nenastavil jsem přesný čas ,ale předpokládám, že tam už gang bude čekat nebo aspoň jeho část. Teď už jenom vzbudit toho Pikačua. Vzbudit ho nebylo lehké, ale podařilo se. ,,Konečně na křesle máš veci tak si je vem a jdeme"jen jsem poručil.,,ok". Počkal jsem před pokojem a pak vyrazili. Po cestě se na nás otočili Kiri,Toga a Raka (úžasná přezdívka pro uraraku👍🏻). Nevnímal jsem to a šel dál. Ten Pikaču byl potichu což mě překvapilo, protože předtím vypadal jako hyperaktivní myš. U připraveného auta, byli už Tododeku.
,,Co se stalo že jses opozdil normál ně jsi tu min. 5 minut před?" Ozvalo se od Dekua..
.
.
.
Sorry že tolik nevydávám ale škola mě drží na uzdě
Budu se snažit vydávat dvě kapitoly
v týdnu
See ya in another Chapter....
ČTEŠ
Violet Rose
FanfictionSkoro rok uběhl od úmrtí Hitoshiho otce Aizawy. Konečně se něco našlo. Shinso si slíbil že zabije gang kvůli kterému zemřel jeho otec. Konec ho bude šokovat. Denki si moc dobře uvědomoval co gang ve kterém je pokazil. A teď má ještě problém s Mafií...