4. kapitola: přesun

172 15 0
                                    

Shinso pov:
Vyšel jsem z místnosti a zavolal mydoriyou s Iidou. Iidu jsem poslal aby doručil obálku s dopisem.
S Mydoriyou jsem musel mluvit o tom skčkovy.
,,Vážně je to ten pravý?"
,,Hele já vím že na to nevypadá, ale je to on skontroloval sem to několikrát, protože jsem tomu taky nemohl uvěřit."
,,mhm... Dobře můžeš jít já si s ním skusím nějak normálně promluvit"
Mydoriya odešel a já se vrátil do místnosti k tomu skčkovy.

Denki pov:
Ta postava odešla vzal jsem to jako příležitost se pokusit dostat ten provaz z mých rukou. Ale marně  provaz byl moc utáhlí tak se to vzdal. Tak sem jen zíral do blba a dělal obličeje. Po chvíli se vrátil.

Shinso pov:
Vrátil sem se do místnosti a jen čuměl do blba ani nevím jestli si mě všiml
,,Co víš o přepadení banky co se stala před rokem!?"
,,J-j nevím nic nebyl jsem zam..."
,,CO!?"
,,Já tam nebyl byli tam jiní členové gangu."
,,TAKŽE MI CHCEŠ ŘÍCT ŽE GANG VE KTERÉM SI TAM BYL A TY NE KDYŽ JSI ZÁSTUPCE  ŠÉFA GANGU!"
,,A-ano"
Musel jsem zase sté místnosti vypadnout a uklidnit se.*To vyšlo ven špatně vždyť jsem ani křičet nechtělne.*
Už jsemdo té místnoti nemohl jít spět ještě bych zase vybouch tak jsem zavolal Urarace aby ho odvedla do volné ložnice. A že sním promluvím až se sklidním.

Denki pov:
Najednou na mě začal pomalu ječet a vyptával se na tu banku kterej můj hang přepadl. *Tehdy jsem tam nebyl, protože jsem měl z toho blbej pocit.
A jsem rád že jsem nešel v bance totiž zabili asi tři lidi i když Jiro říkala že nikoho nezastřelej, ale byla to lež.*
Po chvíli zakřičel skoro jsem spadl ze židle. Pak odešel.*Co to mělo znamenat asi byl hodně naštvanej a držel to hodně dlouho a vylil na to na mě.* Do místnosti přišla Holka asi stejného věku jako já. Rozvázala mě a vedla někam. ,,mhm...Jak se jmenuješ?"
,,promiň ale jméno ti říct zatím nemůžu.."
,,Dobře.."
,,Jsme tu můžeš si tu dělat co chceš jen nic nerozbij"
,,Dobře"
Pak ta holka odešla. Tak sem si udělal pohodlí na posteli.*Ty jsou nějak hodně bohatý ani celej gang by to nezaplatil*
s tou myšlenkou jsem usnul.

.
.
.
.
Pokračování příště...

Violet RoseKde žijí příběhy. Začni objevovat