6.kapitola:Jaký je plán

165 13 0
                                    

Ahoj tohle bude kapitola jen z pohledu gangu
.
.
.

Jiro pov:
*Co mám teď dělat?! Denkiho unesli, Bakugo je v rage modu, Sero na sebe hází vinu a Mina se snaží nezhroutit.Je to tu strašný chaos. Denki sice může vypadat jako úplnej idiot, ale on držel gang při sobě. Mám jen dvě možnosti buď příjdeme na místo setkání a budu riskovat strátu všech z gangu nebo nepůjde a příjdeme jen o denkiho.......
Dobře je rozhodnuto*
,,POJDĚ SI VŠICHNI SEDNOUT A POSLOUCHAT!"
Všichni si sedli a já mohla pokračovat.
,,Rozhodla jsem že nepůjdeme na smluvené místo, protože bychom nejspíš stratili mnohem víc než jen Denkiho."

Sero pov:
*Cože? Mi nepůjdeme ale Denki je jediný koho mám. Znám se s ním dýl než oni.*,,Sero zbav se to ho dopisu."
Nařídila mi Jiro. ,,Ano" odpověděl jsem.
Ale nevěděla že už mám jiné plány. Rozhodl jsem se že vyrazím na smluvené místo.,,Dobře a Co uděláme s jeho věcmi?"
,,Sero si s nimi poradí"
,,Hai"


Mina pov:
*Co mi tam nepůjdem?! Ale Denki je jako rodina. Co si bez něj počneme. On vždy věděl jak nás rozesmát když jsme byli na dně.* Otočila jsem se na Bakuga ten vypadal že je mu to jedno nebo je dokonce rád že je pryč.


Bakugo pov:
*No konečně je ten Idiot pryč. Bude tu tak divný ticho bez toho debila.... Co to melu vždyť akorát všechno kazil.*sebral jsem se a odešel do takový menší posilovny byla sice malá ale stačila.

Tsu pov:
*Bude mi chybět ,ale nemůžeme se zabívat minulostí. Musíme se zabívat přítomností.*
,,Dobře a Co uděláme s jeho věcmi?"
,,Sero si s nimi poradí"
,,Hai"
Tak to je vyřešený předpokládám že budeme muset i změnit základnu. Pujdu se radši na to připravit.

.
.
.
.
Tak u další kapitoli..

Sayonara

Violet RoseKde žijí příběhy. Začni objevovat