9.kapitola:nečekaný střed

158 11 0
                                    

O týden později:

Denki pov:
Už jsem se se všemi seznámil upřímě asi shigaraki je hodně velkej samotář moc se s nikym nebaví.
No tak co se za týden stalo úspěšně jsem zvládl trénink a skoušku abych mohl chodit na mise, volal jsem si párkrát se Serem a hodně se zkamarádil s Kirishimou.I Shinso nebo jak mu musíme říkat šéf se semnou baví víc než s ostatníma když nepočítám Tododeku. Ostatní se divili ,protože se s "nízkýma"skupinana se moc nebavil.

Shinso pov:
Za ten týden se toho stalo hodně. Začal jsem víc komunikovat s ostatními, ale hlavě s Denkim.Jak znám ostatní tak už mají podezdření, že mám na něj crush.
Což je pravda uznámto ne. Každopádně na tréninku Denki několikrát hodil držku. Bylo to hrozně vtipný. Upřímě jsem měl co dělat abych tam nevibuch smíchy. No ulevilo se mi, konečně vím proč můj táta umřel.

Denki pov:
,,Hey Urarako jak se vede?Chceš dneska s ostatníma někam zajít?"
,,Mám se dobře a proč ne. Jdu se zeptat Togy a Iidy.
,,Ok já se zeptám Kirishimy."
Všichni souhlasili prošli jsme snad dva obchoďáky všechno to bylo super dokud jsme nepotkali Violet.Před námi stál Bakugo a Mina. Ostatní věděli kdo jsou protože jsme měli složku vpodstatě na všechny. Rychle jsme se otočili a snažili zdrhnout. Což se nám dvakrát nedařilo. Naštěstí Togu napadlo zavolat Dabimu s tím ať nás co nejdřív vyzvedne před obchoďákem. Protože jsme narazili na můj bývalí gang. Když jsme vyběhli už tam Dabi byl s teréňákem upřímě ani nevim jak jsme se tam vešli s těma taškama. Bakugo a Mina jen sledovali odíždějící auto.  Nedivil bych se kdyby to řekli Jiro jak se bavím s lidma mimo gang jako kdyby se nic nestalo, ale neví že to jsou moji parťáci a nová rodina.

.

.
.
.
.
Hello octo here
Chci vám jen oznámit že začínám dělat texting stories v aplikaci Wit
První story vyjde nejspíš na konci týdne nebo na začátku příštího.
Moje jméno: octopampel
Budu tam vydávat hlavně
Haikyuu stories
(Budou v angličtině)

Violet RoseKde žijí příběhy. Začni objevovat