Gang pov:
,,TAKŽE MI CHCETE ŘÍCT ŽE DENKI ŽIJE -PŘIDAL SE K MAFII?!
- A NECHITILI PROTOŽE PRO NĚ PŘIJEL NĚKDO S POPÁLENYM KSICHTEM A RUKAMA!"
,,A-ano madam..." vikoktali ze sebe Bakugo a Mina.
Jiro se uklidnila,,proč se k nim přidal?..."
Sero se ozval,, možná vím proč"
,,Tak mluv"
,,No co když mu nabídli aby se k nim přidal když jsme nepřišli na smluvené místo a on to bral jako noví začátek aby na nás mohl zapomenul?"
Všichni se na Sera jen koukali proto Sero odešel pryč.
,,V tom má nejspíš pravdu pokazili jsme si to sami teď nám ubyl ne jen člen gangu ale i část naší malé rodiny..... Půjdu za Serem... Tsu odešla a ostatní šli do svích pokojů.Když Tsu našla Sera:
Sero mluvil s někým v černé mikině s kapucí.,,Hey Sero kdo je to.. jo a než mi odpovíš promiň za všechno kdybych mohla vratím čas a šla na smluvené místo s tebou..."
,,hey je to v poho sice nevím jak to víš že jsem tam šel ale to je jedno a ten týpek s kapucí je denki"
,, Hey Tsu"
,,DENKI"
Tsu doslova skočila na Denkiho.
,, moc si mi chyběl Denki..."
,, Ty mě taky... Jo a jsem tu protože jsem vám chtěl nabídnout jít se mnou a přidat se k Mafii.."
Sero chvilku stál na místě a pak řekl
,, půjdu rád byl si při mě vždy když jsem to potřeboval tak teď já budu ten kdo ti bude držet záda."
Tsu souhlasila taky.
Jen kdyby věděli še je potoruje z zbytek gangu..A jak to že Denki mohl nabrat další členy?
Hned po rozhovoru Todorokiho a Shinsa to todo řekl všem a oni souhlasili
Napadlo je že by mohl přivést lidi z gangu na kterých mu záleží nejvíc. Kiri vědel jak se Denki cítí už dřív za ty dva týdny se dost zblížili. Denki mu to oznámili a on hned šel zavolat Serovi že se musí okamžitě sejít..
.
.
.See you next time
Sayonara~
ČTEŠ
Violet Rose
FanfictionSkoro rok uběhl od úmrtí Hitoshiho otce Aizawy. Konečně se něco našlo. Shinso si slíbil že zabije gang kvůli kterému zemřel jeho otec. Konec ho bude šokovat. Denki si moc dobře uvědomoval co gang ve kterém je pokazil. A teď má ještě problém s Mafií...