İyi okumalar umarım beğenirsiniz ❤️
Gördüğünüz ve okuduğunuz tarihi yazabilirmisiniz.Sabah Eylemden:
Sabah horozların ve kuşların sesleriyle açtım gözlerimi. Hava mis gibiydi. Yataktan kalkıp pencerenin yanına gidip açtım derin bir nefes aldım ve odamdaki küçük banyoya girdim. Elimi yüzümü durulayım çıktım. Üzerime en sevdim kırmızı çiçekli elbisemi de giyip aşağa kahvaltıya indim. Herkes oturmuş beni bekliyorlardı.Eylem: Günaydın miletttt
Zehra ( Eylemin annesi ): Günaydın güzel kızım hadi kahvaltını güzelcene yap birazdan çıkıçaz.
Eylem: Aaa nereye
Zehra: Bu gün hava çok güzel bizde teyzenlerle konuştuk da piknik yapalım dedik.
Eylem: Aa harika bir fikir. Peki kimler kimler geliyor.
Zehra: İşte köyün kadınları ve Baharlar filan. Bide karşı komşularımız da gelicek.
Eylem annesini başıyla onaylayıp kahvaltısını yapmaya devam etti.
Sabah Fethiden:
Sabah burnuma gelen mis kokularla gözlerimi açtım. Yataktan kalkıp pencerenin yanına gidip açtım. Derin bir nefes aldım ve odamdaki banyoya girdim. Kısa sürede işlerimi bitirip aşağa kahvaltı yapmaya gittim. Masaya baktığımda yok yoktu. Herkese " günaydın " diyip anneminde poğaça gibi yanaklarından da
öpüp masaya oturdum.Fethi: Ellerine sağlık annem.
Seda ( Fethinin annesi ) Afiyet olsun oğluşummmm. Güzelcene kahvaltınızı yapın birazdan piknik yapmaya gidicez hava çok güzel.
Herkes başıyla onaylayıp kahvaltı yapmaya devam etmişlerdi.
Yazardan:
Kısa sürede hazırlanımiş pikninğin olduğu yere gitmişlerdi herkes burdaydı sadece Eylemler daha gelmemişti.Bahar: Keşke Eylemde burda olsaydı ya ne güzel takılırdık.
Kızların Eylemin geldiğinden daha haberi yoktu.
Eylem: E ben zaten burdayım.
Nazlı, Bahar, Su: ( aynı anda ) EYLEMMMM diyip hepsi Eylemin üzerine doğru koşmaya başladılar.
Eylem: Hayır hayır du-.
Eylem daha dur diyemeden kızlar Eylemin üzerine atlamasıyla yeri boylamaları bir olmuştu.
Herkes onların bu haline gülerken Fethi Eylemi ilk gördüğünde biraz şaşırsade hiç bozuntuya vermeden gülmeye devam etti. Fakat Eylem Fethiyi ve bir kaç erkeyi daha farketmemişti.Ayşe( Baharın annesi ): Bahar kalkın kızın üstünden ezdiniz kızı ezdiniz.
Ayşe hanım Eylemin yanına gidip sarılmıştı. " Hoşgeldin güzel kızım" dedi
Eylem: Hoşbuldum Ayşe teyze.
Eylem: Ahh gitti belim kızım öyle ayı gibi atlınılır mı üzerim.
Fatma: Hoşgeldin Eylemim diyip oda sarıldı.
Eylem: Hoş buldum Fatma teyze.
Herkes Eylemle sohbet ederken sonunda Fethiyi farketmesiyle gözleri kocaman açılmıştı. Fethi ise onun bu haline gülmeden edememişti.
Kızlar bu durumu farketmişlerdi fakat çaktırmadan Eylemi dinliyorlardı. İfadesini sonra alıcaklardı.Fatma Eylemin çok zayıfladığını görünce böreklerle, dolmalarla yanına gitti. Eylem itiraz etsede Fatma dinlememişti. Fatma Eyleme hem yediriyor hem sohbet ediyordu Eylem ağzı dolu olduğu için konuşamıyordu.
Herkes Eylemin ve Fatma teyzenin bu haline gülerken. Eylem artık dayanamayıp oturduğu yerden kalkmıştı.
Eylem: Ay Fatma teyzem yeter ya bir kızlar öldürecek beni bir sen.
Güler: Fatma kız hakklı ya bir rahat bırakın kızı geldiğinden beri doğru düzgün oturup sohbet edemedik.
Kısa sürede sohbet sona ermiş beyler mangalla uğuraşıyor kadınlar ise masayı hazırlıyorlardı. Eylemler ise Nazlının gettirdığı topla voleybol oynuyorlardı. Eylem topu alıp Fethin kafasına atmıştı. Kızlar ve erkekler gülmeden edememişti. Fethi simirle bıçağa alıp topu kesmişti.
Eylem: Öküz! Hayvan! Napıyorsun sen ya.
Fethi: Kızım beni delirtme ne diye kafama topu atıyorsun.
Eylem: Allah Allah bilerek atmadık herhalde istemeden oldu.
Fethi: Tövbe Tövbe tüm delilerde beni mi bulur arkadaş.
Eylem gülmemek için kendinisini tutarken kızlarla oynamaya devam etti. Yarım saat sonra herkes masaya oturmuşlar güzel sohbetlerle yemeklerini yiyorlardı.
Eylem kısa sürede doyduğunu ve biraz dolaşıcağını söyleyip ordan uzaklaşmıştı.
Fethiden:
Geçen günü takside karşılaştığım kızla bugün yine karşılaşmıştım çok sinirlerimi bozmuştu yine. Her zaman beni sinir etmeye nasıl başarıyordu anlamıyorum . İnatçı keçi.Herkes yemek yerken Eylem " anne ben doydum biraz dolaşmaya gidiyorum dedi. Bende masadan kalkıp Eylemi takip etmeye başladım. Bu kız nereye gidiyor ya.
Eylemden:
Sonunda herkesten uzaklaşmıştım çok sevdiğim yere gelmiştim. Uçurum. Burayı çok seviyordum huzuru veya canım sıkkınken hep buraya gelirdim. Uçurumun ucuna gidip oturdum.Fethiden:
Bu kızın burda ne işi var ya. Acaba intahar filan mı edicek. Tövbe Tövbe ne diyorum ben ya.Yazardan:
Eylem uçurumun ucunda oturmuş düşünüyordu. Fethi ise bir ağcın arkasına saklanmış Eylemi izliyordu. Yanına gitmeye karar vermişti. Eylem arkasında hareketleri duyunca arkasını döndüğünde Fethiyi görmeye beklemiyordu. Aya kalktığı zaman başının dönmesiyle aya kaydı.Bölüm Sonu
Biraz kısa oldu biliyorum ama anca bukadar yazabildim özür dilerim.
Umarım beğenirsiniz yanlışlarım varsada özür dilerim.
Sizi seviyore☘️❤️