İyi okumalar🌺
Umarım beğenirsiniz fakat biraz saçmalamış olabilirim haberiniz olsun.Eylemden:
Evde oturmaktan çok sıkılmıştım biraz dışarı çıkıp dolaşmaya karar verdim. Hazırlanıp aşağa indim anneme de haber verip çıktım. Çok sevdiğim yere gidicektim uçurum. Her zaman çok sevmişimdir uçurumu canım sıkkın ken veya üzgünken sürekli oraya giderdim.Kısa sürede uçuruma geldiğimde yanına gidip oturdum. Çok güzeldi manzarası bir başka güzeldi tüm köy ayaklarım altındaydı sanki. Buraya geldiğim için çok mutluydum ama bir yandan hala korkuyorum. Ya benim yüzümden ailemin başı yanarsa aklıma yine yaşadıklarım gelince dayanamadım ve gözümden bir kaç damla yaş düşmesine engel olamadım.
Kimseler yokken rahatla ağlayabilirdim burda. Keşke ailemi dinleseydim okadar dediler bana gitme İtalya'ya ama ben onları dinlememiştim. Çok pişmanım oraya gittiğim için.
Fethiden:
Sabah annemin seslenmesi ile uyandım. Saatte baktığımda 13:30 tu gözlerimi kocaman açtım ilk defa bu kadar çok uyumuştum. Asla bu saatte kadar uyumazdım. Yataktan kalktım ve odamdaki küçük banyoya girdim kısa sürede işlerimi bitirince üzerimi değiştirip aşağa indim.Kahvaltımı yapıp biraz dolaşmaya çıktım. Yürürken aklıma Eylemin dünki halli geldi bir dakika ya niye benim aklıma geldi bu kız şimdi. Daha fazla düşünmemek için uçuruma gitmeye karar verdim.
Geldiğimde Eylem orda oturmuş kara kara düşünürken buldum. Yanına gittsem mi gitmesemi diye düşünmeden edememiştim. Bu da iyi alıştı uçurumun dibinde bitmeye.
Yanına gittiğimde ağaladığını gördüm onu korkutmamak için yavaşça yanına oturdum. Beni farketmiş olucak ki şiş ve ağlamakta kan çanağına dönmüş gözlerle bana baktı.
Eylemden devam:
Ben hala kara kara düşünürken yanımda bir hareketlilik hissettim yanıma baktığımda Fethiyi gördüm endişeli gözlerle bana bakıyordu. Ellerini yanaklarıma koydu ve gözümdeki yaşları sildi." Senin ne işin var burda " diye sormadan edemedim.
" Öyle dolaşıyordum canım sıkılınca buraya geldim. Peki sen neden ağlıyorsun?... Ne işin var senin burda iyi alıştı sen buralarda dolaşmaya" .
" Bir şey olmadı öyle benimde canım sıkkıldı evde oturmaktan sonrada dolaşmaya deye çıktığımda kendimi burda buldum " dedi Eylem
" Eylem gözlerin şişmiş ve kıp kırmızı olmuş ağlamaktan. Belli ki bir şeyin var. Anlatmak istersen dinlerim " dedi Fethi
Eylem hiç bir şey demeden Fethiye sarıldı çünkü birine sarılmaya çok ihtiyacı vardı ve Fethinin omzunda hüngür hüngür ağlamaya başladı. Fethi ilk başlarda şaşırsada bir yandan mutlu olmuştu. Oda hemen karşılık verdi ve saçlarını okşamaya başladı. Bir yandan da kulağana sakinleştirici sözler söylüyordu genç adam.
Saçlarından yükselen yasemin kokusuyla gözlerinin kapanmasına neden olmuştu. Bu koku çok güzel ve huzur dolu bir kokuydu.
Uzun bir süre böyle kalmışlardı. İlk ayrılan Eylem olmuştu." Kusura bakma ben böyle birden sarıldım " dedi Eylem
" Önemli değil daha iyi misin peki? " diye sorduğu sırada gözlerindeki yaşları sildi Fethi
" Evet daha iyiyim teşekkür ederim "
" Anlatmak istersen dinlerim " dedi Fethi
" Belki bir gün anlatırım. Ve artık gitsek iyi olucak birazdan yağmur yamaya başlicak " dedi genç kadın.
Fethi başıyla onaylamıştı ve Eylemden önce kalkıp elini uzatmıştı Eyelmin kalkması için.
Eylem de Fethinin uzatığı eli tutup kalkmıştı ve elini çekmişti hemen birlikte evlerine doğru yol almışlardı fakat yarı yolla gelmeden daha yağmur başlamıştı ve çok şiddetli yayıyordu.İlerde Fethinin babasına ait bir tane kulubeleri vardı koşarak oraya gitmişlerdi. İkiside sırlsıklam olurlarken Eylem titremeye başlamıştı.
" Fethi çok soğuk " dediği sırada Fethi kapıyı açmıştı. Geri çekilip ilk önce Eylemin geçmesi için izin verdi.
Kendisi de içeriye girer girmez havlu aramaya başladı bulduğunda ilk önce Eyleme verde ve kendisi içinde bir tane aldı kurulanmaya başladılar. Fethi kurunduktan sonra odadaki küçük bir tane soba vardı hemen onu yakmıştı.
" Yağmur durana kadar burda duralım yoksa daha çok ıslanıcaz ve hasta olucaz" dedi genç adam.
Eylem başıyla onaylayıp yanan sobanın yanına gitmişti. Fethi ise ısınmaları için çay demlemişti Eyleme uzatıp kendisi de sobanın yanına geçti.
Eylemin ara sıra dalması genç adamın canını sıkarken derin bir nefes aldı. İkiside konuşmuyordu. Fethi Eylemin ne yaşadığını çok merak ediyordu.
Yarım saat sonra
Yağmur artık dinmişti iki gençte kulübeden çıkıp evlerine doğru yol almışlardı. Eylemin evin önüne gelince Eyelm duraksadı ve arkasını döndü.
" Bu gün için çok teşekkür ederim Fethi " dedi. Eylem çevresini kontrol etti kimse olmadığını görünce parmak uçlarında yükseldi ve Fethiye sarıldı.
Fethi de anında karşılık vermişti. Eylem Fethiden ayrılıp hızlıca evine girdi.
Fethi evine gelince herkesin uyuduğunu fatkedince kendisi de odasına çıktı üzerini değiştirip yatağana yattı. Yorgun olmasına rağmen gözüne uyuku girmiyordu.
Eylemin bu gün ki hali aklına gelince derin bir nefes almıştı. Ne yaşadığını çok merak ediyordu bu gün ki haline içi gitmişti. Genç adam kadının bu gün ki halini ve kokusunu düşüne düşüne uykuya dalmıştı.
Bölüm Sonu
Nasılsınız gençlik?
Nasıl gidiyor hayat?
Neyse ben kaçar eyfet ve sağlıcakla kalın güzel insanlar.
Sizi çooook seviyorum💋❤️