☘️3☘️Misafir

93 7 63
                                    


İyi okumalar❤️
Umarım beğenirsiniz

Eylem gözlerini kapatmış  tam düşmeyi beklerken belinde hissettiği güçlü kollarla yavaşça gözlerini açtı. Eylem kara gözlerde kenetlenmiş gözünü kırpmadan genç adamın kara gözlerine bakıyordu. Fethi ise Eyelmin kokusuyle mest olmuştu kokusunu içine çekiyordu.

Kısa sürede kendisine ilk gelen Eylem olmuştu. Fethi ise sinirli gözlerle Eyleme bakıyordu.

" T- Teşekkür ederim " dedi Eylem fakat kekelemesine engel olamamıştı genç kadın.

" Kızım sen manyak mısın senin ne işin var burda " dedi Fethi.

" Ya canım sıkkıldı biraz dolaşmaya çıktım aniden aya kalkınca başım döndü ama bir saniye senin ne işin var burda sen beni mi takip ediyorsun " dedi Eylem.

" Diyelim ki takip ettim nolucak. Ayrıca iyi ki de takip etmiş az daha düşüyordun " .

Eylem hiç bir şey demeden pikniğin oldu yere ilerlemeye devam etti. Fethi ise arkasından göz devirip Eyelmin yanına gitti.

Geç saatlere kadar oturmuşlar sohbet muhabbet etmiştilerdi. Herkes evlerine  dağılmılmıştı. Eylem yatağanda uzanmış bu gün ki yaşadıklarını düşünüyordu. Eyer Fethi olmasaydı az daha gidiyordu. Genç kadın düşüne düşüne uyuya kalmıştı.

Fethi evine gelince hemen odasına çıktı. Kısa sürede üzerini değiştirip yatmıştı bu gün çok yorulmuştu. Bir an aklına Eylem geldi bu gün. Tam düşüceği zaman bellinden tutuğumda gözleri dolu doluydu. Kokusu çok güzeldi ve huzur dolu bir kokuydu. Ne diyorum ya ben diyip daha fazla düşünmemek için kendimi uykunun kollarına bırakmıştım bille.

Eylemden:
Sabah gözlerime vuran güneş ışıklarıyla açtım gözlerimi. Yataktan kalkıp banyoya girdim. Kısa sürede işlerimi bitirince üzerimi de değiştirip aşağa indim. Herkes hala uyuduğu için kahvaltıyı bu sabah ben hazırlicaktım.

Frthiden:
Sabah burnuma gelen mis kokularla açtım gözümü. Seda sultan yapıyordu yine bir şeyler. Yataktan kalkıp pencerenin yanına gittim açıp derin bir nefes aldım ve odamdaki küçük banyoya girdim. Kısa sürede banyodaki işlerimi bitirdim ve üzerimi değiştirip aşağa kahvaltıya indim.

Masaya baktığımda yok yoktu yine. Annemin yanına gidip yanağından öptüm

" Günaydın sulatanım " diyip oturdum masaya.

Kahvaltımı yapıp dışarı çıktım halletmem gereken bir kaç iş vardı.

Eylemden devam:
Kısa sürede kahvaltıyı hazırladım tam annemleri uyandırmaya gidiyordum ki annem aşağa inmişti bille. Şaşkın şaşkın bir masaya bir bana bıkıyordu.

" E anne bakmaya devam edicek misin yoksa oturucak mısın " dedi Eylem annesine.

" Kızım sen iyi misin " diyip ateşini kontrol etti.

" Anne ne yapıyorsun ya "

" Kızım sen hayatta kahvaltı hazırlamazdın bize ve erkende kalkmasın "

" Off anne hadi otur otur "

" Kızım diyorum ki bu gün seninle pazara mı gittsek akşama da misafir gelicek ".

" Aa olur da kim gelicek " .

" Fethiler ve yan komşumuz " demesiyle  Eylemin içtiği su boğazında kaldı "

Kısa sürede Eylem ve annesi hazırlanıp pazara çıkmışlardı bille. Alışverişleri bitmiş sohbet ede ede evlerine doğru ilerliyorlardı.

Evlerine geldiklerinde işe koyulmuşlardı Eylem temizlik yapıyor annesi ise yemkleri yapıyordu.

Fethiden:
Annem dediki bu akşam Eylemlere misafriye gidicekmişiz. Saatte baktığımda yarım saat vardı hala hemen odama çıkıp ilk önce kısa bir duşa girdim ardından hazırlanmaya başladım.

Kısa sürede hazır olunca annemin seslenmesi ile aşağa indim. Herkes hazır olunca evden çıktık.

Eylemden:
Kapının çalmasıyla hemen gidip açtım.
Yan komşu Hüseyin abiler gelmişti.

" Hoşgeldiniz Hüseyin abi " diyip sarıldım ve içeri geçmesi için kapıdan çekildim.

" Hoşbulduk güzel kızım " dedi

" Sende hoşgeldin Fatma abla "

" Hoşbulduk kızım " dedi

Fatma abla içeri geçtiğinde kızı da arkasındaydı. Aman Allahım sana geliyorum.
İsmi Piraye küçükken çok oynardım onunla ama bir garip olmuş bu ya. Allahim sen affet ama bu çok çirkinleşmiş.

Tam kapıyı kapatmışken içeriye geçicekken tekrar çalmasıyla. Gidip açtım gelenler Fethigiller di.
Hepsine hoşgeldiniz diyip içieri buyurdum.

Fethi içeri geçtiğinde gördüğü kızla olduğu yerde kaldı. Eylem ise çaktırmadan Fethinin bu haline gülüyordu. Kısa sürede herkes acıktığı için masaya geçmişti.

Masada herkes sohbet ederken Eylemle Fethi biribirine kaçamak bakışlar atıyordu. Bu sessiz ortamı bozan Fatma oldu.

" Ee Eylem artık burdasın dimi dönmiceksin yine İtaliyaya" diyip sordu Fatma.

" Yani şimdilik hayır ama yine dönebilirm belli değil daha " dedi Eylem.

" Anladım canım. Ama İtalya yaramış sana çok güzeleşmişsin "

" Teşekkür ederim Fatma abla
Eee Piraye sen nasılsın nasıl gidiyor hayat "

Pireye yaklaşık 1 saatir Fethiye kilitlenmiş gözünü kırpmadan ona bakıyordu resmen hayattan kopmuştu Fethi izlendiğini farketiğinde yutkunmuştu. Eylem Fethiye baktığında yüzünü buruşturmuş Piraye bakıyordu bu haline gülmeden edememişti genç kadın. Eylem Fethinin kulağana eylip sesizce.

" Ne o çok mu beğendin Pirayeyi ".

" Hmmm bayıldım kendisine dedi Eylemin kulağana "

Eylem onun bu haline kıkırdayıp önüne döndü.

Gece geç saate kadar oturmuşlar çok güzel sohbet etmişlerdi Fethiler ayaklanınca Pirayelerde ayaklanmışlardı.

Fethiler evllerine gelince Fethi herkese iyi geceler diyip odasına çıkmıştı. Üzerini değiştirip yatağana yatmıştı. O yorgunlukla hemen uyumuştu genç adam.

Eylem ve annesi salonu toparlayıp bulaşıkları da halletikten sonra herkes odasına gitmmişti. Üzerini   değiştirip yatağa yatı aklına geçmişi gelince ister istemez gözünden yaşlar birer birer süzülmeye başlamıştı. Hala unutamamıştı unutmak için buraya gelmişti.

Sonn.
Evet uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi.
Desteklerinizi ve oylarınızı bekliyorum.
Sizi seviyore❤️
Sağlıcakla kalın

Güzel KöylüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin