Arkadaşlar merhaba Wattpadtaki bu kitabımın tüm bölümleri silindi sadece tanıtım varda ve ben bölümleri tekrar yazmaya başladım. Haberiniz olsun.
İyi okumalar💐Eylemden:
Sabah gözlerimi açtığımda saat 8:30 daha bu gün çook mutluydum çünkü yıllardır hasret kaldığım aileme kavuşacaktım. Herkesi çok özlemiştim. Dağları, tepeleri, ailemle yaz günleri piknik yapmayı gizli alanlarımı köyün tertemiz havasını her şeyi çok özlemiştim ama bu özlem bu gün sona ericekti.
Saat 12 uçağım var yataktan kalkıp hemen banyoya girdim. Kısa bir duştan sonra kıyafetlerimi giydim ve aşağa kahvaltı yapmaya indim. Ayak üstü bir şeyler atıştırıp hemen hazırlanmaya başladım.
Uçağan kalkmasına daha 3 saat vardı ama beni biraz işlerim vardı valizimi akşamdan hazırlamıştım. Hazırlanıp valizimi aşağa kapının önüne indirdim son kontroleri de yapıp evimden çıktım.Fethiden:
Dün akşamdan beri gözüme uyku girmemişti heyecandan gözlerimi tavana dikmiş düşünüyordum dağları, tepeleri, köyün mis gibi havasını çok özlemiştim daha çok da ailemi. Bu gün ailemle hasret sona ericekti çok mutluydum. Beni bu düşüncelerimden bölen şey alarmım sesiydi. Alarmı kapatıp yataktan kalktım hemen banyoya girdim. Saat 12 uçağım vardı kısa bir duştan sonra hemen hazırlanmaya başladım çünkü uçağın kalkmasın yarım saat vardı. Valizlerimi akşamdan hazırlamıştım. Son kontroleride yapıp valizlerimle birlikte evden çıktım. Bekle beni güzel köyüm ailem ben geliyorummmm.
Eylemden:
Sonunda işlerim bitmişti. Uçağın kalkmasına son 20dk kalmıştı umarım yetişebilirim. Bekle beni güzel köyüm ve ailem geliyorum çok az kaldı. Ben böyle düşünürken taksicinin seslenmesiyle sona ermişti. Taksiciye ücreti ödedim ve havaalanından içeri giriş yaptım. Kısa sürede uçağı binmiştim ve şimdi kalkmasını bekliyordum. Kulaklıklarımı taktım ve çatamdan çok sevdiğim kitabı çıkardım " Ernest Hemingway : Silahlara Veda " kitabına bayılıyorum çok güzel bir kitap.
Fethiden:
10dk sonra havaalanına gelmiştim içeri giriş yaptım ve işlemleri halledip uçağı bindim. Kulaklıklarımı taktım ve asla vazgeçemediğim kitabımı çantamdan çıkarıp okumaya başladım " Ernest Hemingway : Silahlara Veda " bu kitabın hastasıyım.
Yazardan:
İki genç 2 saat sonra
Artık Türkiye'ye gelmişlerdi uçaktan inmişler ve taksi bekliyorlardı. Çok yağmur yağıyordu sırılsıklam olmuştlardı. Bir sürü taksi vardı ama hepsi doluydu kısa sürede taksi gelince ikisi de aynı anda binmişlerdi.Eylem: Lütfen inermisiniz ilk önce ben bindim.
Fethi: Bence 2 miz de aynı anda bindik bu yağmurda bu taksiden kimse beni indiremez.
Eylem: Haydaa. Önce benim bindiğimi beyfendiye söylermisiniz amca.
Fethi: Amcanız mı şoför. İsterseniz soralım amcanıza kim daha önce binmiş.
Taksici: Ben karışmam siz aranızda halledin artık.
Eylem: Beyfendi inermisiniz şu taksiden zaten canım burnumda bide sizinle uğraşamam.
Fethi: Bu yağmurda. Hayattaaaa olmaz istemiyorsanız siz inin.
Eylem: Erimesiniz herhalde.
Taksici: Karar verin artık ya ikinizde inin yeda devam edin.
İki gençte bir şey demeden önlerine döndüler ve yollarına devam ettiler.
Taksici: Evet ilk kim nereye gidiyor.
İki gençte aynı anda cevap vermişlerdi şöför başıyla onaylamıştı. Tüm yol boyunca sessiz sedasız geçmişti
Kısa sürede köye geldiklerinde " Bidaha görüşmemek üzere odun bey " diyip arkasına bakmadan gitmişti Eylem. Fethi ise sabır çekip evin yolunu tutu. Herkes evlerine dağılmıştı. Eylem evine gelince kapıyı çaldi ve beklemeybaşladı.
Beklerken etrafı inceliyordu arkasını döndüğünde Fethiyi görmesiyle gözlerini devirmeden edememişt. Kapının açılma sesini duyduğunda o tarafa döndü. Zehra karşısında kızını görünce şok olmuştu kendine geldiğinde " Eylemimm " diyip sıkıca sarılmıştı güzel kızına. Eylemde gülümseyerek " Annemmm " demişti. Eylem annesinin arkasında babasını görünce hemen babasının yanına koştu elini öpüp sıkıca sarıldı babasın. Herkes içeri geçtiğinde Eylemle babasıyla koyu bir sohbetin içindeydiler annesi ise kızı için güzel güzel yemekler yapıyordu.
Fethi evine gelince kapıyı çaldi ve beklemeye başladı. Kapıyı açan kişi babasıydı. Fethi babasıyla sımsıkı sarıldı ve içeri geçtiler Seda Fethiyi görünce olduğu yerde donup kalmıştı Fethi ise hemen annesinin yanına gidip sımsıkı sarılmıştı annesine.
İki gençte ailesine kavuştukları için çok mutluydular. Güzel güzel konuşmuşlar aileleriyle birlikte güzel yemekler yemişlerdi. Artık saat geç olduğu için herkes odasına gitmişti. Fethi ve Eylem kendi odalarına girdiklerinde özlemle odalarını inceliyorlardı. Hemen üzerlerini değiştirip yatmışlardı. O yorgunlukla iki gençte mışıl mışıl uyumuşlardı.
Bölüm Sonu
Umarım beğenirsiniz arkadaşlar desteklerinize ihtiyacım var.
Eyer yanlışlarım varsa şimdiden çok özür dilerim herkesten.
Eyer vote sayısı ve yorum sayısı güzel gelirse her gün birer belkide ikitane bölüm gelir.
Sizi seviyore.
Sevgi ve sağlıcakla kalın❤️🌹