İyi okumalar🌺
Sabah Zehradan:
Bu sabah gözüme vuran güneş ışıklarıyala açtım gözlerimi. Kalkıp penceremin yanına gittim penceremin önüde çok güzel çiçekler vardı ilk önce kokuların içime çektim daha sonra sulayıp odadaki küçük banyoya girdim. Bu gün çok işim vardı kısa sürede işimi bitirip aşağa kahvaltı hazırlamaya indim. Masayı hazırlarken Eyleme de seslenmeyi unutmamıştım ama bizim bu uykucu güzelimiz duymuyordu beni. Odasına çıkıp kapısını açtığımda sayıklıyordu sanırım kyabus görüyordu yanına gittiğimde boncuk boncuk terlemiş ve tir tir titriyordu alnına dokunduğumda cayır cayır yanıyordu. Hemen üzerindeki çarşafı aldım. " An... anne... ço... çok... soğ. soğuk " dedi Eylem " Tamam kızım geçicek ateşin var kalk bir duş al bende sana çorba yapayım "
Eylem annesinin yardımıyla banyoya girip kısa ve ılık bir suda duşuna almıştı kıyafetlerini girip hemen yine yatağına yatmıştı. Bu sırada Zehra elinde çorba ile bir kasede sirkeli suyla içeri geldi ve hemen kızının yanına oturdu ilk önce sirkeli bezin suyunu sıkıp alnına koydu sonrada yavaş yavaş çorbayı içirmeye başladı kısa sürede çorbayı içirip ilaçlarını da verdi ve Eylem ilacın etkisiyle tekrak uyuya kalmıştı. Bu sıradada Zehra kocasını arayıp tarlaya gelemeyeceğini haber verdi.
Telefon görüşmesinden sonra hemen işine koyulmuştu Zehra.Zehra 2 saat sonra evdeki tüm işlerini bitirince tekrak Eylemin yanına çıktı ateşini kontrol edince hala aynıydı ve biraz daha yükselmişti. Zehra ne yapacağını düşünürken aklına Fethi gelir hemen Fethigilere gider.
Fethiden:
Sabah gözlerime vuran güneş ışıklarıyla açtım demeyi çok isterdim ama maalesef bütün gece gözüme uyku girmemişti hala Eylemi düşünüyordum acaba ne yaşadı da bu hale geldi. Böyle düşünerek çoktan yataktan kalkıp odamdaki banyoya girdim işlerimi haledip aşağa kahvaltı hazırlamaya indim bu gün tek başıma kahvaltı edicektim. Annemle babam tarlaya gitmişti. Tam kahvaltıyı hazırlarken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda Zehra teyzeyi görmeyi beklemiyordum ağlıyordu.Fethi: Zehra Teyze bu ne hal buyur geç içeri
Zehra: Oğlum Ey... Eylem
Fethi Eyelmin ismini duyunca Zehranın lafını dinlemeden hemen onlara koştular. Fethi Zehraya bakarak " Hangi oda " diye sordu Fethi Zehra " üst kat birinci kapı " dedi Fethi hemen odaya koştu Zehra da peşinden geliyordu.
Fethi kapıyı yavaşça açtı Eylemin yatakta tir titreyerek yatığını görünce hemen ateşini kontrol etti. Fethi hemen Eylemi kucağına alıp arabaya bindirdi ve Zehrada hemen binip kızının başını dizlerine yatırmıştı.
Kısa sürede hastaneye vardıklrında Fethi tekrar Eylemi kucağına alıp hastaneden içeriye girdi " Sediye " diye bağrırken bir kaç hemşire ile doktor hemen yanlarına gelmişlerdi doktor " nesi var " diye sorduğunda Zehra hemen atlayıp ateşi çok yüksek sabahtan beri ne yaptıysam bir türlü düşüremedim sediyeye alıp hemen müdahale odasına almışlardı. ( Bilmiyorum doğru mu ama )
Zehra ve Fethi bir kenara çekilmiş bekliyorlardı.2 saat sonra
Fethi artık beklemekten sıkılmıştı kapının kolunu tutup tam açıçağı sırada doktor çıkmıştı.Fethi: Doktor durumu nasıl.
Doktor: Şu anlık iyi ateşini zar zor az da olsa düşürmeye başardık buraya geldiğinde ateşi çok yüksekti. Ama şu an durumu iyi bu akşam burda kalması gerekiyor yarın sabah bazı testler yapmamız gerekecek.
Fethi: Peki görebilir miyiz.
Doktor: Birazdan normal odaya alıcağız o zaman görürsünüz. Geçmiş olsun diyip oradan uzaklaşmıştı.
Fethi ise sadece başıylan onayladı.
Zehra hemen kocasını arayıp haber verir. Kısa sürede herkes gelmiştir ve herkes toplaşmış Eylemin uyanmasını bekliyordu. Herkes perişan haldedir.1 saat sonra Eylem uyanır annesi ve babası hemen yanına koşmuştu.
Zehra: Kızım nasılsın
Eylem: İyiyim anne de benim ben evime gitmek istiyorum.
Zehra: Yarın çıkarız büyük bir ihtimalle.
Seda ve Mustafa Eyleme geçmiş olsun dileklerini ilettip gitmişlerdi Fethi ise kalmıştı şu an da Zehraları eve gitmesi için ikna etmeye çalışıyordu.
Fethi: Zehra teyze isterseniz sizde gidin ben burdayım bir şey olusa haber veririm.
Zehra: İyi tamam ama bir şey olursa hemen haber vericeksin.Fethi başıyla onaylayıp Zehraların peşinden gitmişti geçirip tekrardan Eylemin yanına çıkar. Odaya girdiğinde yatakta uyuya kalmışım bir melekle karşılaşmayı beklemiyordu tebessüm edip yanına gitti ve yatağın yanındaki sandalye oturup izlemeye başladı. Kokusu çok güzeldi huzur verici. Dayanamayıp saçlarını okşamaya başladı. Tüm gün bıkmadan usanmadan izlemişti Eylemi bir süre sonra Fethi başını Eylemin tutuğu elinin üzerine koymuş ve orda öylece uyuya kalmıştı.
Bölüm Sonu
Helüüü gençlik nasılsınız napıyorsunuz.
Hayat nasıl gidiyor.
Uzun bir aradan sonra tekrar valla çok özlemişim yazmayı.
Daha bir kaç bölüm yazmaya düşünüyorum sonrada final yapıp kaldırmaya düşünüyorum.
Neyse sizleri çok seviyorke yanlışlarım varsa özür dilerim umarım beğenirsiniz beğenmezseniz de canınız sağ olsun ne diyim.
Sağlıcakla kalın dikkat edin kendinize🌹🌹