Izone p.o.v
" Lepaskan aku! Tak guna! Korang tunggu! Polis akan tangkap korang!" Seorang perempuan menjerit sambil cuba melepaskan diri dari tali yang mengikat tubuhnya di sebuah kerusi. Eunbi di hadapan nya tergelak PSIKO sebelum pisau di tangan di lalukan di pipi perempuan itu.
" Tapi belum sempat Diaorang tangkap kitaorang, kau dah pun mati perempuan tak guna.. Dan aku boleh sure kan ibu dan ayah kau serta adik kau yang comel tu akan ikut kau sekali.." Kata eunbi panjang lebar. Senyuman sinis diberi kepada perempuan yang ketakutan itu.
" Jangan! Jangan apa-apakan keluarga aku! Kau nak bunuh, bunuhlah aku! Jangan sentuh keluarga aku! " Marah perempuan itu. Yen ayang berada di tepi menendang kepala perempuan itu sehingga dia terjatuh dari kerusi itu.
" Kau bangun sekarang! Kitaorang ada suprise nak tunjuk kat kau.. " Minju meraih perempuan itu dan membawanya ke sebuah skrin yang agak besar. Dia mengangguk ke arah yujin dan satu gambar ditunjukkan kepada perempuan itu.
"Omma! Appa! Adik! Yah, apa korang nak kat aku? Apa salah yang aku buat kat kau? Kenapa aku kena jadi mangsa kau?" Tanya perempuan itu sedu sedan. Hampir menangis dia melihat orang mengeluarkan mayat ibu, ayah dan adiknya yang dah rentung.
" Kau bukannya sayang Diaorang pun. Kalau kau sayang, kau takkan keluar mabuk dengan jantan tak guna yang nak permain kan hati kau tu. Kau akan duduk rumah dengan keluarga kau. Main dengan adik kau. Alang-alang kau tak sayang Diaorang , kitaorang bunuh je lah.. Kau takkan kisah pun. Takde orang nak bebel lagi kalau kau balik lambat. " Balas chaewon selamba. Perempuan itu mula menangis teresak-esak. Yuri yang geram menarik rambut perempuan itu kuat.
" Kalau kau sayang sangat Diaorang, kenapa kau tak jaga maruah keluarga kau hah? Kenapa kau sanggup buang anak yang tak bersalah tu kat dalam longkang? Kalau aku tak jumpa budak tu, mati dah dia. Dan ini balasan yang kau patut terima. Budak tu tak diterima ibu dia. Ibu dia pula tak dapat lagi kasih sayang keluarganya. " Selesai bercakap, baru yuri melepaskan rambut perempuan itu.
" Kalau kau sayang sangat keluarga kau, meh sini aku bawa kau jumpa Diaorang. Say bubye to the world. " Sinis suara chaeyeon sebelum satu das tembakan dilepaskan. Betul-betul tepat di kepala perempuan itu. Tak smapaj berapa saat, dia dah pun meninggal dunia.
" Mati pun. Wony, uruskan mayat ni. Suka hati kau nak baling kat mana. Unnie nak bersihkan kawasan ni supaya takde petunjuk dijumpai." Kata eunbi sebelum mereka dikejutkan dengan suara yujin menjerit.
" Unnie, biarkan perempuan tak guna tu kat situ. Sini cepat! Berita tergempar ni! " Jerit yujin. Sebaik sahaja izone berada di sekelilingnya, dia membuka satu laman instagram dan menunjukkan satu post kepada izone.
BangChan_Skz
Korea, kami akan balik. Wait for US.. 😁😁❤️
" Nak balik? Baliklah.. Tapi jangan marah kalau nyawa korang tergadai. Kau ingat lepas dua tahun kitaorang dah lupakan semuanya?" Eunbi tersenyum jahat. Mereka kemudian mengemas tempat itu sebelum balik ke rumah mereka.
YOU ARE READING
HEAL
RandomHATI MEREKA HANCUR SAAT MENGETAHUI MOTIF SEBENAR STRAY KIDS MENDEKATI MEREKA. SEMUANYA KERANA INGIN MEMPERMAINKAN HATI MEREKA. SETELAH RAHSIA STRAY KIDS PECAH, LELAKI-LELAKI ITU MEMBUAT KEPUTUSAN UNTUK PERGI DARI SITU MENINGGALKAN IZONE TERPINGA-PIN...