5

143 18 15
                                    

Sarışın çocuk ne olduğunu anladığında uzun çocuğun omuzlarından tutup itti ve hokkalı bir tokat attı.

"S-sen...Ne yaptığını sanıyorsun ya!"

Mingi tokatın etkisi ile saf saf bakarken etraftakiler olayın şoku ile milim kıpırdamamışlardı.
Yeosang kaşlarını çatıp odadan çıkarken Jongho Mingiye sırıtıp Yeosangın peşinden ilerledi.

Mingi ve diğerleri kendine geldiğinde bir koltuğa oturttular Mingiyi.

"Sen aptal mısın Mingi ne yapıyorsun?"

"Hyung olayı bilmeden şey yapmayın."

"Anlat o zaman çocuk."

Mingi telefonundan Jongho ile olan konuşmaları açıp diğerlerine gösterdi.O sırada içeriye Yunho girmişti.

"Az önce ne gördüm tahmin edin?"

"Ne gördün?"

"Şu Minginin sarışını var ys bizim bu Jonghoya bir tokat atmış.Içimin yağları eridi resmenn."

"O tokattan ben de yedim..."

"Ne?"

"Mingi Yeosangın dudaklarına yapıştı,e haliyle Yeosang da Mingiye tokat attı."

"Lan sen salak mısın!"

"Bağırma be!

Sizce beni affeder mi?"

"Yüzüne baksa şanslısın."

"Çok açık sözlüsün Wooyoung..."

"Eyvallah yiğen."

"Kendimi ona açıklamam gerek."

Mingi tokada doymamış gibi ayağa kalkıp öğretmenler odasından çıktı.Aşağıya dogru inerken köşeyi dönmesi ile bir bedene çarpmıştı.Beden kendinden biraz kısa olduğu için çarpan kişinin kafası çenesine çarpmıştı. Çenesini ovalayıp kendisinr çarpan kişiye baktı.Sarışın çocuğu gördüğünde korkarak ona baktı.Yeosang başını kaldırıp çarptığı kişiye baktığında şaşkınlıkla aralandı ağzı.

"Ş-şey özür dilerim Bay Song...Hem bunun için hem de şey için,tokat için."

"Ikisi için de sorun değil."

"Çeneniz ağrıyor mu?"

Yeosang minik bir adım attığında kendisini geriye çekmedi bile Mingi.

"Bi revire görünelim yine de belki buz gerekir."

Hic itiraz etmeden sarışın çocuğu takip etti.

Colleague > MinSangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin