7

147 15 24
                                    

Yeosang dikkatlice uzun olanın dediklerini dinliyordu.Jonghı'nuun böyle saçma sapan bir şey yapacağını asla düşünmezdi.

"Özür dilerim tokat için...ama siz de beni öpmek yerine gelip bana söyleyebilrdiniz Bay Song."

Mingi alt dudağını dişledi.

"Gerçekten çok pişmanım..."

"Pişman olmanız bazı şeyleri geri getirmez Bay Song.Lütfen bir dahakine yapacaklarınızı 3 kez düşünün."

Yeosang küçük bir gülümseme ile ayağa kalktı ve elindeki buzu uzun olanın eline koydu.Arkasına bakmadan revirden çıktığında Mingi açılmış ağzı ile kapanan kapıya baktı bir süre.O sıra da çalan telefonu ile buzu çenesine koyup telefonunu açtı.

"Efendim Yu."

"Neler oldu anlatsana!"

Yunho'nun heyecanlı sesi ile güldü.

"Şey ona bazı konuları anlatmamı istedi ben de anlattım ve-"

"NE YANİ ONDAN HOŞLANDIĞINI MI SÖYLEDİN!"

"Bağırma Yunho."

Seonghwa'nın sesini duyduğunda baya şaşırmıştı.

"Telefon hoparlörde mi?"

"Evet .HADİ DEVAM ETTT!"

"Ondan hoşlandığımı söylemedim tabii mal mısın Yu."

"Eee başka ne oldu."

"Meraklı melahatlar,dedikodu nerede Woo ve Yu orada..."

Hongjoongun dedikleri ile hepsi gülmüştü.

"Bir şey söyledi ama dediğinden gram anlamadım...sonra da çekip gitti."

"Ne dedi ne dediii!"

"Pişman olduğumu söyledikten sonra dedi ki pişman olman bazı şeyleri geri getirmez."

"AĞĞAAĞĞAĞAĞA ORAYA GELİYORUM BEKLE!"

Mingi fazla sesle telefonu kulağından çekti ve kapattı.Buz yavaş yavaş erimeye başladığında götürüp soğutucuya geri koydu ve peçete ile hafif sulanmış çenesini sildi.O sırad kapı büyük bir gürültü ile açılmıştı.Yunho heyecanla içeriye girerek Mingi'nin yanına gitti.Oturan gencin önünde durup ellerini omuzlarına yerleştirdi.

"İlk öpücüğünü almışsın!"

Mingi'nin gözleri duyduğu şeyle beraber parlarken kapıdan gelen başka bir ses ile iki en yakın arkadaşın bakışları kapıyı bulmuştu.

"Kimin ilk öpücüğünü aldın Song?"













Gençler kitapta ilk olarak Jongho kötü rolde ama o bana yetmeyeceği için bir kişi daha eklemek istiyorum ama kim olacağından emin değilim.

1-Kai(exo)

2-Johnny(nct)

3-Lucas(nct)

Colleague > MinSangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin