18

83 8 3
                                    

Yeosang uyandığında birisine sarıldığını fark etti. O birisi ise Mingi olunca hiç rahatsız olmadı. Hatta ve hatta gülümseyerek gözlerini kapattı ve ona sarılmaya devam etti.

Yeosang tekrar uyumaya çalışırken Mingi uyanmıştı. Kolları arasındaki bedenin hâla uyuduğunu görünce yüzünde minik bir tebessüm oluştu. Elleri ister istemez sarı saçlara gitti ve güzelce okşadı. Sarışın çocuk fazlasıyla güzeldi. Bir bakan dönüp bir kaç defa daha bakardı bu güzelliğe.

Ama Mingi onun güzelliğine sevdalanmadı ki...

Yeosang Mingi'nin gözünde adeta bir melek. Tatlı gülümsemesi ve güzel tınısı olan sesi. Bir çocuk kadar saf ve sevgi dolu olan kalbi. Yardım etmeyi seven yönüydü Mingi'yi ona sevdalandıran.

Uzun olan, sarışının saçlarına bir öpücük kondurdu. O sırada Yeosang'ın kalbi deli gibi çarpıyordu. Mingi onu öyle güzel seviyordu ki heyecanlanmıştı minik beden.

"Mingi..."

Kırmızı saçlı genç, minik bedenden ses duyduğunda korku ile geri çekilmişti ama Yeosang gülümseyerek tekrar Mingi'ye sokulmuştu.

"Günaydın Mingi."

"G-günaydın Yeo."

"Biraz daha böyle kalalım mı? Sonra kahvaltı yaparız."

"Tabii...kalalım böyle."

Yeosang onayı aldığında Mingi'nin beline daha da sarıldı.

Bir süre daha sarılmışlardı ama sonrasında Yeosang çok acıktığını söyledi ve Mingi de dışarıda bir yerde yemek yemeyi teklif etti. Ikili hazırlanarak arabaya bindiler.













20. Bölümde mi yoksa 25'te mi final yapisam bilmiyorum. Eğer 20 final olursa Johnny ya da Jongho bir kotülük yapmayacak finalmutluson olucak ama eger 25 final olursa kötü son ile bitecek. Fikrinizi alabilir miyim?

Colleague > MinSangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin