🌻05🌻

158 8 6
                                    

,,A čo keď on roztrhá teba Bratt?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,A čo keď on roztrhá teba Bratt?"

•••

Nymphadora celý víkend neviliezla z izby. Bola v depresiách. Cigarety sa minuly, víno jej otca tiež. Nevedela čo má robiť. Bola predsa na zozname smrti, ona sem nepatrila, nemohla byť na zozname "zázračných" bytostí.

Scott a Stiles sa zatiaľ snažili vyriešiť zoznam smrti a Lydia bola zalezená na chate spolu s Kirou a Maliou. Snažili sa vylúštiť ďalšie dve klúčove slová, bohužial to Lydii nešlo.

Nymphadora sa len bála. Nemohli zistiť čo je zač. Bola niečo ohavné čo nikto neprijme. Po prvý krát vo svojom živote si nebola istá, neverila im natolko aby sa im zdvôverila. Neboli to jej priatelia z Mystic Falls. Tu nebola v Mystic Falls, nebol tu Damon, Caroline a ani jej dvojníčka. Bolo to zlé, velmi zlé.

Šerif Stilinski spolu so Scottom a Stilesom, boli na policajnej stanici a riešili zoznam.

,,O Kayleen a DeMarcovy ste nevedeli, a čo ostatné mená na zoznamu." Spýtal sa Šerif a pozrel na dva papiere ,,Čo moja dcéra." Upresnil aby dostal lepšiu odpoveď.

Stiles zbystril ,,Neviem, celý víkend neviliezla z izby a odmieta čokolvek jesť a piť. Nechce ani hovoriť s nami." Chytil sa za hlavu a znovu pozrel na zoznam ktorý mal jeho otec v rukách ,,Možno to je omyl."

,,Možno ju pritiahol z Virginie Nemeton." Ozval sa Scott zamýšlajúc čo je Dora zač. Bolo mu jasné že ak im to nepovie sama, nezistia to. ,,Priťahuje nadprirodzené bytosti, a možno sa v Mystic Falls stalo niečo čo zatajila."

,,Myslíš že je vlkodlak?" Skrčil obočie Stiles ,,Nie." Zamietol Scott a pozrel na šerifa ,,Zachytil by som jej pach, toto je skôr niečo ako prázdnota." Kúsol si do jazyka, nevedel ako to vysvetliť ,,Nepočujem jej srdce." Bola to pravda, už mu Malia vravela že ho nepočuje a keď sa započúval aj Scott, nepočul ho tiež.

,,Je mŕtva!" Vykríkol otec Nymphadori a Stilesa pohoršene ,,To nieje možné."

,,My nevieme otec." Stiles ostal zamrazený ,,Je to iba dvanásť mien, nieje tu len Dora otec." Nenapadla ho žiadna sarkastická poznámka.

,,To znamená že ďalší zoznam môže byť aj stovka?" Zamračil sa šerif a stále rozmýšlal nad svojou dcérou.

Nymphadora pondelok musela ísť do školy. Už sa nemohla ďalej vyhýbať kamarátom Stilesa, ale aj tak bude radšej ak ich nestretne. Mala mať biológiu, milovala prírodné vedy ale nie keď predňou sedel Liam Dunbar ktorý vošiel do učebňe plný hnevu.

Snažila sa to ignorovať aj keď to cítila, ako keby k nemu bola napojená. Vyložila si svoje nohy na stôl a ležárne sa začala pohrávať so svojou bundou. Rozmýšlajúc čo sa deje s ňou a Liamom.

Keď sa hodina skončila Liam vybehol z triedy, a jeho divný kamarát utekal hneď za ním. Nesedelo jej to, preto sa hneď postavila a rozbehla sa tak ako jej to jej vysoké topánky dovolovali.

ZMENENÁ [Teen Wolf]Where stories live. Discover now