,,Musím ti niečo povedať."
,,Mali by sme zavolať Nymphadore, keď je na zozname ako my-" začal rozprávať Scott keď mal Stiles odísť z toho skladiska Halových. ,,Dora nieje doma." Povzdychol si Stiles vyčerpane ,,Čo sa stalo?"
,,Išla do Mystic Falls, chápeš, je sobota a potrebuje si niečo zariadiť." Scott nechápavo sledoval Stilesa, pozrel na svoje čierne dlane, vírus fungoval malo ich to zabiť ,,Keď je na zozname, dúfajme že ju to obíde."
,,Nemá sa ako nakaziť." Presvedčil sám seba Stiles. A vydal sa hore, preč z trezoru.
***
Svoje krásne auto zaparkovala pred penzionom Salvatorovích. Ruky sa jej od nervozity klepali. Za nechtami mala ešte krv jej poslednej obete ktorú bez viny vysala. Zaklopala a čakala kto jej otvorí.
,,Caroline, povedal som ti že-" Damon Salvatore, šarmantný upír nedokončil svoju vetu lebo zbadal dievča. ,,Fara?" Vypleštil oči a odstúpil od dveri aby jeho stará známa vošla dnu. ,,Aj ja ťa rada vidím." Usmiala sa a hodila sa na prvú sedačku ktorú zbadala ,,Kde je Stefan?"
,,Je s Klausom." Bolo cítiť napätie ktoré vládlo v tomto dome. Stefan tu chýbal, a keď chýbal Stefan tak je tu zbytočne, on jediny jej mohol dať odpovede.
,,Damon?" Ozvalo sa zo schodov ,,Máme návštevu?!" Elena Gilbert, dvojníčka Nymphadori a Katherine zošla dolu a pozrela na Doru. ,,Fara?" Spýtala sa skôr pre seba. Neverila vlastným očiam.
Dora prevrátila oči. Nevedela kedy stihla zameniť Damona a Stefana ale netušila čo tu robí ,,Hladáme Stefana, spolu." Odpovedal Damon na Dorinu nevyslovenú otázku ,,Nedá mi pokoj." Upresnil a otočil sa ku skrinke s alkoholom kde si nalial polku pohára.
,,Hovorila si že do tohoto zasraného mesta už nikdy nevstúpiš." Otočil sa Damon na Doru aj s bourbonom v ruke.
,,Časy sa menia." Usmiala sa mladšia dvojníčka ,,Potrebujem odpovede ktoré mi dá iba taký dedko ako ty." Podpichla Damona a postavila sa ,,Urobila som velkú chybu."
,,Cítim." Nakrčil nos Damon a napil sa ,,Smrdíš ako vlkodlak. Ako keby si ním sama bola."
Nymphadora sa prešibane usmiala ,,Hovorím, urobila som chybu." Nadýchla sa ,,V mojom meste, v Beacon Hills je to horšie ako tu." Rozhodila rukami ,,Nikto nevie čo som a existuje zoznam smrti kde sú vypísané odmeny na nás. Nadprirodzených." Upresnila pre istotu ,,Je to iný druh vlkodlaka." Začala odbočovať k Liamovi, zoznam smrti nebol podstatný ,,Pokúsala ho pravá alfa, bola to jeho prvá beta. Pravá čistá beta ktorá ma pri prvom úplnku pobozkala ."
,,Ooo! Tvoje pery už niesu panna!" Zašklebil sa Damon ,,Damon!" Okríkla ho pohoršene Elena a kývla hlavou aby Dora pokračovala ,,Volá sa to odtlačok." S roztrasenými rukami si namotala pramienok vlasov na ruku ,,Spriaznená duša, sme prepojený a potrebujem o tom zistiť viac. Našla som knihu ale sú tam iba základné fakty."
,,Neunikneš tomu." Nadýchol sa Damon ,,Ako to myslíš?" Skrčila obočie, mal ju tak prečítanú ,,Pamätáš keď sme boli mi prepojený putom?" Nadvihol obočie ,,To bolo niečo iné, bolo to tvojou krvou." Vzdychla si ,,Musela som to prekonať pomocou myslenia a keď som odišla a stretla Liama zmyzlo to úplne. Toto je iné podla faktov to je na celý život a čím dlhšie budeme od-"
,,Sex." Začal sa smiať Damon ,,Moja malá Dora bude musieť mať sex!" Smial sa, neslušne jej skočil do reči ,,Zlatko, puto je o tomto, to málo čo viem o odlačku je že budete viac a viac k sebe priťahovaný nakoniec sa budete musieť poddať tomu." Elena to všetko pozorovala a rozmýšlala ,,Keď zachránime Stefana." Dotkla sa prstom brady a pristúpila k Dore ,,Keď ho zachránime, nezabijeme Klausa."
Zamračil sa ,,Ako to myslíš?" Damon chytil Elenu za ramená ,,Je pôvodný, vie všetko a určite bude vedieť aj toto." Dora sa zaškerila na Elenu ,,Nemôžem tu ostať dlho."
,,Ja viem. Preto keď získame informácie prídeme za tebou. Minimálne Stefan a Damon." Hovorila to s láskou. Elena naozaj milovala Stefana, naozaj verila že ho zachránia preto začala veriť aj Dora.
,,Ďakujem ti Elena." Poďakovala Dora ,,Fara, dávaj si pozor ten zoznam smrti čo si povedala na začiatku, sa mi nepozdáva." Damon pustil Elenu a teraz obímal Doru ako posledný krát v živote ,,Nedovol aby ťa zabili."
,,Damon." Odtiahla sa so smiechom ,,My sme už mŕtvy." Zasmiala sa ale zvážnela ,,A aj keby smečka ma ochráni." A vtedy sa otočila na odchod, starší brat Salvatore a ani dvojníčka za ňou nešli. Vedeli že im už nič nepovie.
Hneď ako sadla do auta si zapálila. Skoro im prezradila viac a vedela že keby to spraví Damon ju zamkne v izbe a nikam ju nepustí. Bol ako jej druhý otec, sexi otec. ,,Musím sa ešte zastaviť za Caroline." Buchla sa do čela s rukou kde nemala cigaretu. Potiahla si a keď konečne dofajčila, bol čas na odchod.
,,Car!" Zakričala keď ju našla v grille popíjať nejaký drink ktorý jej namiešal Matt ,,Fara!" Vykríkla nadšene blondýnka ,,Prečo si nedala vedieť skôr? Urobila by som večierok na uvítanie." Obímala svoju kamarátku ako len vedela. Dora prevrátila oči, nenávidela večierky ktoré robila Caroline.
,,Musím ti niečo povedať." Posadila sa oproti Caroline a pozrela na ostatných zákaznikov aby ich nikto nepočúval. Povedala jej všetko, od zoznamu až po Liama a aj to čo sú jej "kamaráti" zač, ako jej otec nema peniaze kvôli Stilesovi a aj o odmene ktorá je vypísaná na ňu.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ZMENENÁ [Teen Wolf]
FanficTEENWOLF×THEVAMPIREDIARES FANFIKCIA ••• ,,Je niečo iné ako my." ,,Ano, je moja sestra." ,,Nie, ona človek nie je." ,,Ako to myslíš Scott?" ,,Ona je nadprirodzená bytosť, ten zoznam to dokazuje." ,,Samozrejme, a ja som snežný muž" ,,Hej! Počúva...