,,Hladám Liama."
,,Sakra! Ja vôbec nechápem čo s tým chlapcom je!" Kričal Stiles, Dorin brat a držal chlapca na lehátku vo veterine. Tam sa práve nachádzali.
,,Je otrávený vzácnym druhom omneja." Hovoril doktor, aspoň tak to pochopila Dora, ktorá nezaujate listovala knihou ktorú tu našla aby sa dozvedela čo ju spája s Liamom. Vôbec ju nezaujímal chlapec ktorému z úst tiekla žltá pena. Bolo jej to jedno, bol to len Bratt.
Keď sa snažili zabiť Liama, cítila to ako keby bola on. Popravde bola vystrašená, preto listovala v knihe ako o závod.
,,Nemôžte byť tichšie?" Skríkla keď im chlapec skoro utiekol a nejaký preňu neznámi chlap ho udrel do čeluste. ,,Ticho nesmrtelná!" Oslovil ju, zamračila sa naňho a tým že si ho dá večer na večeru, ďalej sa ignorujúc všetkých hrabala v knihe.
,,Tri veci ktoré nedokážu byť skrité budhizmus." Hovoril doktor Deaton. Nymphadora sa otrávene pozrela na chlapca ktorý opakoval stále dookola práve tri veci. Prevrátila oči ,,Stiles vysvetli-"
Bratt chrapčal, z hrude mu vychádzal žltý plyn ktorý jej prišiel nechutný. ,,Dora, ticho chvíľu!" Napomenul ju zase Stiles, a venoval sa Brattovi.
Dora, sa otrávene ponorila do knihy, a otočila stranu keď jej udrel do očí nadpis. Našla to. Začali sa jej trásť prsty.
Odtlačok
Odtlačok vlkolakov. Keď sa vlkolak odtlačí do niekoho, znamená to, ako by našiel druhú polovicu svojej duše a bude robiť všetko pre to, aby tej druhej osobe v čomkoľvek vyhovel.
Skrčila obočie k sebe a pretočila stránku. Dychtivo hltala každé slovo. Nemohlo to byť ono, bolo to niečo ako puto medzi upírmi.
Spriaznená duša/ soulmate
U vlkodlakov sa tento jav vyskytuje zriedka. Existuje len 18% vlkodlakov ktorý ju naozaj nájdu. A keď sa do nej aj nechtiac odlačia, už sa nikdy nemôžu od seba vzdialiť. Až 2% vlkodlakov, si nájdu spriaznenú dušu iného druhu ako oni. Je to nepravdepodobné ale stáva sa to hlavne vďaka odlačku.
Puto je tým iba posilnené, nielen že si dokážu čítať myšlienky, cítiť pocity ale aj po sexuálnej stránke-
Nymphadora znechutene knihu zavrela pri predstave seba a Liama, a pozrela na Stilesa ktorý stál nad ňou. ,,Máš nejaký problém alebo čo?" Zamračila sa naňho a knihu si skovala pod bundu ,,Hej? Doktor Alan alebo ako, požičiam si ju."
Takzvaný doktor len prikívol, a ďalej sa zhováral s tým atraktívnym mužom ktorý jej pripomínal Damona. ,,Ideme Stiles?" Chýbal jej Damon.
Ráno sa zdržala so Scottom u kouča, nevedeli nájsť Liama. Ani Mason nevedel kde je. Plánovala naňho dohliadať, večer sa dočítala že keď zomrie jeden, zomrie aj druhý.
Nymphadoru to zabíjalo vznútra, cítila že Liam trpí. Preto odišla, a nechala Scotta samého. Musela nájsť chlapca ktorý bol s ňou spojený. Vela vecí plánovala spraviť, ale slabla.
Už bola noc. Tmavá hustá noc, videla dobre. Bola rýchlejšia ako vietor, keď chcela nájsť Liama musela myslieť ako Stiles. Nie, ako hyperaktívny magor ale ako detektív.
Každú chvíľu bola slabšia, hlavne keď jej zavolal Scott že jej otec je v nemocnici. Nešla za ním, musela nájdiť Liama. No, aj tak keď prechádzala okolo opustenej budovi započula rev. Rev Scotta Mccala.
Vošla dnu, rýchlosťou že by si ju normálny človek volným okom nevšimol a prvému Bersherkerovi ktorý sa snažil zabiť staršieho pána vytrhla srdce.
Srdce Bersherkera padlo na zem spolu s telom. ,,Scotte!" Začal chrapčieť muž, zatial čo Dora si utierala ruky do svojho čierneho trička. Scott podišiel a podal mužovi ruku ,,Je mi to lúto." Začal hovoriť ,,Nenajdeme ho." Zašepkal Scott a pomáhal dýchať mužovi.
Nymphadora sa obzrela a pozrela na prchajúcu ženu. ,,Ešte je čas." Hovoril muž Scottovi ktorý sa až teraz uvedomil že Dora je tu ,,Čo tu robíš?" Spanikáril ,,Hladám Liama."
,,A zachraňuje mi život." Odpovedal muž a podal jej ruku ,,Som Chris Argent." Dora ruku prijala a sladko sa usmiala ,,Dora Stilinski." Chris sa nechápajúco zatváril ale zatial to nechal tak, v sázke bol život Scottovej bety a na zbytočné otázky nebol čas.
,,Počuli ste to?" Otočili sa zrazu Scott a aj Dora naraz a tak prerušili debatu ,,Liam." Odpovedal Scott a vybral sa za zvukom až do lesa.
Liam už padal, nedokázal to. Po tolkých pokusoch čo sa snažil vyliesť zo studne. Posledný krát pozrel dolu a s odhodlaním chcel padnúť, keď mu niekto chytil ruku.
Scott Mccall prišiel včas aby ho zachránil. Vytiahol Liama von zo studne a vtiahol ho do objatia aj keď bol Liam mokrý ,,Si vporiadku." Ubezpečoval sa Scott ,,Si vporiadku."
Scott musel Liama dotiahnuť na veterinu. Čakala tam Dora celá vystrašená, nie len o svoj život ale aj o Liama. ,,Liam." Šeptla keď zbadala v akom je stave. Doktor Deaton ho položil na operačný stôl a začal odstraňovať omnej.
,,Nechcem vidieť umierať ďalších." Hovoril Scott, a chytil spiaceho Liama za hlavu ,,Myslím, že nemáš moc na výber."
,,Možno mám." Odhodlane sa pozrel na doktora ,,Je to moc ťažké bremeno Scott."
,,To je jedno, nikto už nezomrie." Doru myklo pri tomto slove, možno bola mŕtva, možno to nikto nevedel, ale nemohla dovoliť aby zomreli aj jej priatelia. Scott, Stiles a Liam. ,,Nikto ďalší, z toho zoznamu smrti, je mi jedno či sú to vlkodlaci, alebo kto."
Chris sa pozrel na Doru ktorá ich zvedavo pozorovala ,,Zachránime ich." Uzavrel to Scott a jemne sa usmial na Doru ktorá zase hladela do telefonu. Nemôže dovoliť aby zomrela aj ona. Keby len vedel.
,,Spočítame to?" Spýtal sa Stiles Scotta, keď sedeli na zemi v Scottovej izbe, zatial čo Dora už dávno bola doma a študovala knihu ktorú zohnala o soulmate.
,,Asi by sme mali." Šeptol Scott a chytili športovú NIKE tašku do rúk a vysipali ju. ,,Mal by som ti niečo povedať." Ozval sa Stiles a prehrabol si vlasy ,,Som zúfalí."
,,Čo sa stalo Stiles?" Scott pozrel vystrašene na Stilesa a chytil 100 dolárov do ruky ,,Dora, ona je tretí kľúč." Nemohol to vysloviť, keď sa to dnes s Lydiou dozvedeli bolo mu zle.
,,Ale Dora není mŕtva." Oboznámil Scott, Stilesa ,,Chápeš, Allison a aj Aiden sú ale Dora nie." Dával si fakta do kopy ,,Možno umrie."
,,Tak ju ochránime." Zašeptal Stiles a pozrel do prázdneho okna kde bola tma a boli vidieť iba hviezdy.
YOU ARE READING
ZMENENÁ [Teen Wolf]
FanfictionTEENWOLF×THEVAMPIREDIARES FANFIKCIA ••• ,,Je niečo iné ako my." ,,Ano, je moja sestra." ,,Nie, ona človek nie je." ,,Ako to myslíš Scott?" ,,Ona je nadprirodzená bytosť, ten zoznam to dokazuje." ,,Samozrejme, a ja som snežný muž" ,,Hej! Počúva...