,,Môžeš ma pobozkať, už si to aj tak urobil."
•••
,,Takže, pán Stillinsky." Začal doktor a pozrel sa do papierov kde boli lekárske záznami. Celá rodina, Stiles, Dora a ich otec boli v nemocnici. ,,Šerif." Opravil ho Stiles rozhorčene ,,Takže Šerif Stillinky." Začal znovu otrávene doktor ,,Naplánoval som operáciu na zajtra ráno. Ale bude to trvať."
,,V poriadku." Nymphadora prevrátila oči. Nechápala ako ho mohli postreliť. ,,Ešte niečo, čo táto pasáž?"
,,Je to drahé?" Spýtal sa Stiles nedočkavo, všetok humor ho prešiel. Už teraz boli zadĺžený. ,,To uhradí vaša poisťovňa." Ubezpečil ich doktor, rozlúčil sa a zavrel za sebov dvere. ,,Neboj sa." Ubezpečil šerif Stilesa ,,Niesme ešte na mizine."
,,Viem o tých účtoch tati." Povzdychol si Stiles mrzuto. Našiel nezaplatené šeky. ,,Viem o kreditkách."
,,Ty sa mi hrabeš vo veciach?"
,,Hrabem sa ti vo veciach keď niečo tajíš."
Dora nechcela aby sa hádali. Začali sa hádať kto sa o koho stará. Nahrnuli sa jej do očí slzy keď to počula. Nevedela že sú až v takejto zlej situácii. Vedela že keď bola preč sa toho vela zmenilo, ale nie až toľko. ,,Dora, zvládneme to." Zašepkal jej otec a pozrel na svoju jedinú dcéru. Potom zaspal, už mu bolo všetko jedno. Hlavne že ju ubezpečil.
Nymphadora sa ešte v ten večer vkradla do Liamovho domu. Cez obrovské okno mu vliezla do draho zariadenej izby. Liam nespal. Neprítomne pozeral do stropu. Stále pred sebou videl berserkera.
,,Spíš?" Zašeptala Dora. Liam sa mykol a prevalil sa na druhú stranu. Bolo to po prvý krát čo sa mu vkradla do izby. Vlastne po prvý krát tu bola. Liam sa posadil na postel a odkril sa.
,,Čo tu robíš?" Spýtal sa jej unavene a posunul sa aby si mohla sadnúť.
,,Neviem." Mykla ramenami a rozvalila sa neslušne na Liamovej posteli. ,,Napadlo ma, takto k nám chodí v noci Malia." Jemne sa usmiala a pozrela na zvedavého Liama. Snažila sa aby sa nehneval. Bol to asi trochu zlý nápad.
Nymphadora si vyzliekla bundu a vyzula boty ktoré sa skotúlali z postele. Liam sa prekvapene zatváril ale prikril ju ,,Robí mi tvoja prítomnosť dobre. Upokojuje ma." Začala rozprávať Dora a prisunula sa viac k Liamovy. ,,Nevieš čo robíš somnou Dora." Lahol si Liam vedla nej, a pozrel sa jej do tváre. Chcel ju pobozkať keď započul ako sa zapla tlačiareň.
,,Počul ai to?" Spýtala sa a pozrela na tlačiace sa papiere. Liam sa pomali postavil a pristúpil k drahej tlačiarni ktorá tlačila neznáme dokumenty.
Dora sa viac prikrila keď Liam jeden zobral do ruky a nechápajúc naňho hladel. Začal sa snažiť tlačiareň vypnúť, zatial čo si Dora bestarostne vyzliekla tričko aby sa jej lepšie spalo.
Liam so strachom že tlačiareň nejde vypnúť, ju vytiahol zo zásuvky. Otočil sa na Nymphadoru ktorá sa znudene prevalovala v posteli ,,Máme problém." Zašepkal do miestnosti a šiel si naspäť lahnúť. ,,Zaujímavé."
Dora sledovala papier zatial čo Liam pozoroval Doru v spodnom prádle ,,Pozeráš na mňa ako na jedlo."
Zasmiala sa a papier odložila na nočný stolík ,,Nepozerám." Pozrel naňu s tým štenacím pohľadom. Nečudovala sa prečo ho Stiles nazýval šteňa. ,,Môžeš ma pobozkať, už si to aj tak urobil." Zasmiala sa keď sa k nej Liam naklonil a jemne ju pobozkal na ústa. Nymphadora mu prsty zamotala do vlasov a už to nebolo jemne. Liam jej bozkával celý krk. Bolo to niečo nové. Od teraz milovala Liamove bozky, na jej smolu, okúsila iba jeho bozky.
Nymphadora sa ráno u Liama aj osprchovala. Do školy šli peši a nikto nič nehovoril. Dora si myslela že to tak bude lepšie. Liam otvoril dvere do školy kde vošli. Cítil sa vystrašený a cítila to aj ona. Preto sa celú cestu mračila hlavne kvôli podozrivím pohľadom ktoré Liam na všetkých vrhal.
,,Liam! Ahoj prídeš večer na táborák?" Vyšiel spoza rohu Mason, Liamov najlepší kamarát a Dorin spolužiak. Dora nadskočila ako keby bola prichytená pri čine a Liam tiež.
,,Eh, nie asi tam nepôjdem." Začal krútiť hlavou Liam a pozrel na Doru ktorá sa jemne usmiala na Masona.
,,To nemôžeš." Pozrel sa ublížene Mason na Liama. ,,Prečo?" Spýtala sa Dora za Liama ako keby mu čítala myšlienky.
,,Je v týmu, tak tam musí ísť." Dore bolo jasné že Mason chce ísť iba kvôli chlapcom. Chcel niekoho zbaliť. ,,Ja neviem." Zakrútil hlavou Liam a pozrel na lavú stranu. Bál sa a Dora to cítila. Liam všade videl berserkera, mal traumu. ,,Myslím že to nestihnem."
,,Proste ideš, nájdem ti tam milé dievča, pred ktorým sa budeš môcť strápniť a ty mne nájdeš chlapca z týmu pretože niekto z tvojho týmu musí byť v mojom týme." Mason ukázal najprv na Liama a potom na seba.
Dora trafila do čierneho, vedela že Mason chce iba Liama využiť aby si niekoho našiel. Ale pri predstave že by Liam bol s iným dievčaťom ju striaslo.
Liam stále pozeral na berserkera ktorý šiel za ním po chodbe. ,,Platí?" Pýtal sa Mason nedočkavo.
Liam bol mimo realitu ,,Liam?" Spýtala sa Dora potichu ,,Ano, budem tam." Odpovedal a rozbehol sa chodbou, samozrejme Dora za ním.
Dora mala prvú hodinu matematiku zatial čo Liam tréning. Celý čas bola nervózna. Stiles bol naňu naštvaný. Už iba z dôvodu toho že jej napísal:
Nemám čas, ale som naštvaný
,,Hej? Si v pohode?" Pýtal sa Scott Liama po tréningu. Liam neprítomne zaväzoval svoju palicu na lakross. ,,V noci sa mi zapla tlačiareň. A neišla vypnúť, stláčal som vypínač ale stále tlačila."
,,A čo tlačila?" Spýtal sa zaujato Scott a chytil Liama za rameno. Liam siahol do vrecka a vytiahol odtial pokrčený papier. ,,Dora vravela-"
Scott zostal zarazený a uvedomil si že z Liama cíti Doru.
,,O Dore sa porozprávame neskôr."
Zdvihol Scott do vzduchu prst a rozložil papier, chcel si ho prečítať ale vyrušil ich kouč ,,Čo to sakra je?" Kričal, keď tam dobehli, ziastili čo. Tlačiareň mu tlačila to isté ako Liamovy v noci.
Scott rýchlo jeden zobral ,,Vidíš ten rozdiel?" Ukázal na papier Liam ,,Derek už nieje na zoznamu."
,,A ja už niesom za tri milióny ale za osemnásť." Scott vedel že sa majú báť. ,,A pri Dore je číslo 50"
ČTEŠ
ZMENENÁ [Teen Wolf]
FanfikceTEENWOLF×THEVAMPIREDIARES FANFIKCIA ••• ,,Je niečo iné ako my." ,,Ano, je moja sestra." ,,Nie, ona človek nie je." ,,Ako to myslíš Scott?" ,,Ona je nadprirodzená bytosť, ten zoznam to dokazuje." ,,Samozrejme, a ja som snežný muž" ,,Hej! Počúva...