🌻04🌻

164 8 0
                                    

 ,,Bola to moja prvá pusa

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

,,Bola to moja prvá pusa."

•••


Bez slova vošli dnu a Liam zbadal hneď dôvod prečo ho sem Dora doviedla.

Nymphadora sa naňho ospravedlňujúco pozrela ,,Prepáč." Cítila sa previnilo voči nemu. Musela mu klamať, v Mystic Falls to bolo normálne ale tu chcela žiť normálne.

,,Máš problém Liam." Ozval sa Stiles a pozrel na mladého chlapca.

,,Sme jediný ktorý ti môžu pomôcť." Prešlapol Scott z nohy na nohu a začal vysvetlovať Liamovy ako to naozaj je. Začal od toho ako sa stal vlkodlak, čo všetko musel prejsť aby to pochopil.

Nymphadora ho nepočúvala, bolo jej to jedno. Pochopila že sú vlkodlaci a iné tvory a hneď ako skončí tento večer, nechce mať s nimi nič spoločné.

,,Vlkodlak." Ukázal na Scotta ktorý prikívol na znak súhlasu. Myslel si že ho Liam pochopil, že to berie vážne.

,,Kojotodlak." Otočil sa Liam a ukázal na Maliu ktorá sa jemne usmiala.

,,Banshee." Pozrel na Lýdiu ktorá našpúlila pery a zdvihla jeden prst do vzduchu že má pravdu.

Potom pozrel na Kiru ,,Líška?" Spýtal sa ,,Kitsune." Opravila ho ,,Ale kludne Líška." Zasmiala sa a pozrela na Scotta. Liam bol tak mladý a bolo jej lúto že sa stal vlkodlakom.

,,A čo ty?" Spýtal sa Liam Stilesa zatial čo sa Nymphadora rozosmiala mysliam čo povie Stiles. ,,No, ja som bol posadnutý zlým duchom, velmi zlým." Rozhodil Stiles rukou ,,No, a čo teraz?" Pokýval uznalo Liam hlavou že chápe ,,Lepšie." Odpovedal Stiles bez humoru.

,,A ty Dora?" Otočil sa Liam celým svojim telom na Doru ktorá sa stále cítila previnilo. Keby jej bilo srdce tak sa zastaví ,,No, ja som človek." Rozhodila rukamy ,,Predsa, tu musí byť niekto normálny, a ak hej, viem to od včera." Odvetila polovičnú pravdu.

,,To je na mňa?" Spýtal sa zase Liam Scotta a ukázal na reťaze čo boli položené na stole ,,Nie, pre mňa." Odpovedala mu Malia, a Dora teraz pochopila načo im ráno boli.

Cítila sa ako Damon. Vo všetkom hladala dvojzmysli. Musela sa pousmiať nad myšlienkou ako Damon nachytal Stefana a Elenu.

Malie zasvietili oči ,,Ako si to urobila?" Začal byť nervózny Liam, do teraz im neveril ,,To sa naučíš ale najskôr musíš prekonať úplnok." Upokojoval Scott nervózneho Liama.

,,Ale mesiac už vyšiel."

,,A ty začínaš niečo cítiť je to tak?" Spýtal sa Scott Liama ktorý bol bledší a naštvanejší.

,,Cítim že je okolo mňa banda psichotických magorov, vy ste sa úplne zbláznili, a ak ma chcete zastaviť-" Liam sa chytil pevne za hlavu čo ho bolela.

ZMENENÁ [Teen Wolf]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant