🌻01🌻

263 12 2
                                    

,,Ako vravel, dokonalý prostriedok na zbavenie sa všetkého

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

,,Ako vravel, dokonalý prostriedok na zbavenie sa všetkého."

•••

Nad Virgíniou v spojených štátoch amerických, zúrila búrka. Tmavé mračná zakrývali jasné slnko. Asvaltovú cestu osvetlovali len svetlá z čierneho BMW ktoré riadilo hnedovlasé dievča.

,,Vieš o tom že nemám vodičák?" Rozprávala svojej najlepšej kamarátke do telefónu. Bola to pravda, ťažko 15-ročne dievča bude môcť riadiť auto ,,Nie Caroline, nevyspala som sa s nimi." Zasmiala sa do telefónu a ubrala rýchlosť.

,,A ako dlho pôjdeš autom?" Spýtala sa  Caroline na druhej strane telefónu zatiaľ čo si lakovala nechty. Bola sklamaná zo svojej kamarátky že ju opustila. Nechcela jej to vravieť a trápiť ju viac ako sa trápila.

,,Neviem, ešte pár hodín na letisko. Nechám si previesť auto a chytím let do Californie." Odpovedala hnedovláska a poškriabala sa na čele kde sa jej spravila malá vráska medzi obočím.

Možno keby mala viac odvahy tak by otočila auto a vrátila sa späť do mestečka kde posledné roky bývala. Ale to nemohla. Preto takéto myšlienky zahnala hneď z hlavy preč.

,,Dobre zlato, drž sa. Všetci ťa pozdravujú." Cmukla do telefónu najlepšia kamarátka Caroline a konečne si dolakovala malíček na ľavej ruke.

,,Aj Matt?" Vypleštila oči hnedovláska, lebo cez búrku ktorá zúrila, nevidela strom do ktorého skoro nabúrala. Stočila volant a úspešne sa vyhla. Bolo to o chlp.

Na druhej strane telefónu sa ozval smiech ,,áno, aj ten."

,,Tak ahoj, lebo skoro som zrazila strom." Zrušila nakoniec hovor a pozrela zase na cestu. Do skiel na aute jej bušili kvapky zúrivého dažďa a ona sa len zamračila nad viditeľnosťou.

Na najbližšie letisko prišla niekedy v noci. Rozospato si kúpila letenku na lietadlo ktoré o necelú hodinu letelo do Los Angeles.

Nasadla do lietadla a uložila sa na dlhý let, letela prvou triedou, nemusela sa báť že ju niekto vyruší, preto hneď zaspala s myšlienkou na kamarátov ktorých opustila v najhoršom.

,,Slečna." Triasla s ňou letuška ,,Slečna!" Zvýšila hlas žena s krátkymi vlasmi ktoré mala pod čepicou.

Nymphadora otvorila oči a pozrela na ryšavú, vysokú letušku ktorá ju spražila prísnym pohladom ,,Už sme pristali."

Nymphadora sa len sucho zasmiala ,,Nevšimla som si." Nenávidela lietadlá a hlavne protivné letušky, bola rada za odvahu ktorú používala keď ju nepríjemne budili.

O pár hodín neskôr zase sedela vo svojom drahom aute a jemne podupkávala vysokým opätkom, blížila sa do svojho rodného mesta Beacon Hill kde už tri roky nezavítala.

ZMENENÁ [Teen Wolf]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora