COUNTDOWN 1

1.1K 116 24
                                    

(මුලින්ම කියන්න ඕනේ...මේ කතාවේ වෙනදේවල් කිසිම දෙයක් ඔයාලා ඇත්තයි කියලා හිතන්න යන්න එපා....මේකේ idols ලට මොනා උනත් ඔයාලා ඒක පිලිගන්න...කියවන්න බැරිනම් නොකියවා ඉන්න කියලා තමයි කියන්න තියෙන්නේ....මොකද ඔයාලා කැමති නැහැයි කියලා මගේ හිතේ තියෙන කතාව වෙනස් කරන්න මට හිතෙන්නේ නෑ.....මියානේ චින්ගුලා .........)

හරි කතාවට බහිමු........💢💢💢💢

COUNTDOWN 🚫🚫

Chapter 1...............😣😣

💫හලෝ ගායිස්......මොකෝ වෙන්නේ ඉතින්..හොඳයි හොඳයි හොඳට එන්ජෝයි කරන්න හේසොක්..........

💥හරි මචන්...ජූන්.....උඹ කියන හින්දම එන්ජෝයි කරනවා.....😉

💫ඕහ්....හාලෝ..........කට්ටියම ඇවිල්ලනේ....අඩෝහ්........ජින්..උඹට කෝමද බං.......කකුල කැඩුනා කිවුවනේහ්...දැන් අඩුයි වගේ.......😁

💛යාකෝව්.......කකුල කැඩුනේ මගේ යකෝ..උඹට නම් දැන් වැඩී වගේ...😂😂😂

💫ඕහ්.....මියානේ චිමී බොක්ක......😅උඹගෙද කකුල කැඩුනේ.........දැන් හොඳයිද??

💜️යකෝ උගේ කකුල කැඩිලා දැන් අවුරද්දක් විතර වෙනවා....😂😂උඹට පිස්සු වැඩී වගේ...

💫පිස්සු වගේ තමා බම්......අද ඔක්කොම එකතු වෙලානේ..............

.............................Author pov...................................

අද මේ කට්ටියම එකතු වෙලා ඉන්නේ බැජ් පාර්ටී එකකට.......අවුරුදු ගානකට පස්සේ තමයි මේ කට්ටිය හම්බ වෙලා තියෙන්නේ ....

මේ බැජ් පාර්ටී එකේ අයිති කාරයා තමයි නම්ජූන්......එයාගේ ඉස්සර ඉඳලා ගජ යාලුවෝ සැට් එක තමා දැන් මේ ඉන්නේ....

යාලුවෝ සැට් එකෙගේ නම්...

💖ජින්
💜️ජේකේ
💥හේසොක්
💫ජූන්
💛ජිමින්
💚ටේයොන්
😼සුගා....
ඔය ඉන්නේ විසේසයෙන්ම කොල්ලො ටික..තව ඉන්නවා තව ඉන්නවා.....ඒගොල්ලොත් දැන් මෙයාලගෙම බැජ් එකේ තමා..😁😁😁

🧡ලීසා
💙ජෙනී
❤️රෝස්
🖤ජිසෝ...

යාලුවෝ සැට් එකම  දැන් ඉඳන් ඉන්නේ ලොකූ කෑම මේසෙක....හැබැයි මෙතෙන්ට තවම එක්කෙනෙක් ඇවිත් නෑ....ඊට අමතරව තව තව ගොඩාක් යාලුවෝ ඇවිල්ලා හිටියා.....එයාලා ඉතින් එයාලාගේ වැඩ...කනවා,බොනවා,නටනවා,කෙල්ලන්ට පැනි හලනවා .......ඕවා තමා....

COUNTDđŸšĢOWN (complete✔ī¸)Where stories live. Discover now