COUNTDOWN 3

385 103 9
                                    

අලුත් පිටුවකට

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

......අලුත් පිටුවකට.......මේකේ idols ලගෙන් එක්කෙනෙක් විතරයි ඉන්නේ........හරිනේ.....

හරි කතාවට බහිමු..........

COUNTDOWN 🚫🚫

Chapter 3.........................💔💔

..............................Author pov..................................

හරි කලින් එකේ idols ලා ටික මේකේ නෑ...මොකද එයාලගෙන් එක්කෙනෙක්ට විතරයි ලඟම මරනයක් තිබ්බේ.....ඉතින් එයා මැරුනා.................

දැන් අලුත් කෙනෙක් කතාවට බහිනවා....එයා තමයි....kim so hyun.....කෙල්ලෙක් හොඳේ කිම් සූ   ඩොක්ටර් කෙනෙක් වෙන්න ඉගෙන ගත්ත කෙනෙක්...ඒත් එයාලව එක පාරටම ඩොක්ටර් කෙනෙක් කරන්නේ නෑ....ඉස්සෙල්ලම නර්ස් කෙනෙක් විදියට වැඩ කරන්න ඕනි....ඒකත් නර්ස්ලගෙත් නවකයෙක් විදියට එයාලටම කියලා ලා නිල් පාට නිල ඇඳුමකුත් තියෙනවා.......ඊට පස්සේ ස්තීර නර්ස් කෙනෙක් වුනහැකි එයාලටම කියලා දම් පාට නිල ඇඳුමක් තියෙනවා....ඒකටත් පස්සේ තමයි ඩොක්ටර් කෙනෙක් වෙන්න පුලුවන්..........ඉතින් දැන් මෙයා අවුරුදු 2ක් තිස්සේ නවක නර්ස් කෙනෙක් විදියට වැඩ කරනවා..................

හරි අපි කතාවට බහිමු..මමම කතාව කිව්වොත් හරියන්නේ නෑ නේ.......

............................Kim so hyun pov..........................

👩‍⚕️මම වෙනදා වගේම උදේම ලෑස්ති වෙලා ගියේ...හොස්පිටල් එකටයි.......මම නිල ඇඳුමට උඩින් දාන් හිටපු කෝට් එක ගලවලා මගේ ලොකර් එකට දාලා ලිෆ්ට් එකට ගොඩ වුනේ කෑම ට්‍රොලියත් සමගමයි.....මොකද මම වැඩ කරන වාට්ටුවේ පේශන්ට්ස්ලට කෑම දෙන්න භාර වෙලා තිබුනේ මට......

දෙවෙනි තට්ටුවෙන් ලිෆ්ට් එක නවතිද්දී ලිෆ්ට් එකට ගොඩ වුනේ අපේ වාට්ටුව භාර ප්‍රධාන ඩොක්ටයි..........

COUNTDđŸšĢOWN (complete✔ī¸)Where stories live. Discover now