COUNTDOWN 2

402 96 10
                                    

(ආයෙත් කියනවා idols ලට මේ කතාවෙදී වෙන දේවල් ගනන් ගන්න එපා...මේක කතාවක් විතරයි ...කියවන්න බැරිනම් මගහරින්න.............)

අපි කතාවට බහිමු 💢💢

COUNTDOWN ....... 🚫🚫

Chapter 2..............😭😭

💚ඉතින් ඔයා ඕකට ඔච්චරටම බයනම් ඇයි ගත්තේ............

💙නිකන් ඉතින්....🙁🙁

💜️අයියෝ ජෙනී.....ඕවා බොරු අනේ....බය වෙන්න එපා......................පොඩ්ඩක් එන්ජෝයි කරන්න...........

🧡ඒකනේ....ජෙනී.........

💥ඔන්න එහෙනම් අපි හැමෝම ගානේ ටේටයි ජෙනීටයි වයින්.....

ඕතර් = හැමෝම ඒ දෙන්නට වයින් කෝප්ප ටික දුන්නා...........හිතන්නකෝ ඉතින් කෝප්ප 10ක් වගේ තියෙන්න ඇති...😁😁😁😁😁

💙මමත් බොහොම ආයාසයෙන් හිනා වුනා...

💚ඕහ්.....ජිජී......කාම් ඩවුන් පැටියෝ....ලෙට්ස් එන්ජෝයි.........

එන්න අපි දෙන්නා තරඟයක් තියමූ....වැඩියෙන්ම වයින් බොන කෙනා දිනුම්..ඕකේ........

💙අනියෝ........අනේ මට බෑ.......

🖤අපෝ.......ජෙනී කෙල්ලන්ට ලැජ්ජ කරන්නද හදන්නේ ආ.........

කමෝන්......කමෝන්.....ජෙනී..................

🧡🖤❤️ජේනී...ජේනී......කමෝන්....

💜️💛💖ඕහ්....කාමෝන් ටේයෝනාහ්....
ටේයොන් ටේයොන්..............

ඕතර් = දැන් ඉතින් ඔන්න දෙන්නම තරඟෙට බොනවා.............

💙මමත් යාලුවන්ට බෑ කියන්න බැරි හින්දම කෝප්ප දෙකක් බිවුවා.......යාහ්....ගායිස් මට ඇති..........චීකේයියා....දැන්නම් වමනේ යන්නත් එනවා........ටේයොන්....ඔය ඇති ඔයා වාහනේ ඩ්‍රයිව් කරන්නත් ඕනි.......

💚මමත් ජිජී කියන නිසාම නැවැත්තුවා.....

💙මේ මොනවා කරත් හැබැයි මමනම් බයෙන් හිටියේ........

ක්‍රීක්.........ක්‍රීක්................අමුතු සද්දයක් පෝන් එකෙන් ඇහුනා....මම පෝන් එක අන්ලොක් කරලා බැලුවා.....

මොනවා.......countdown app එකෙන් නොටිෆිකේශන් එකක්...මම ඒක වෙවුලන දෑතින් යුතුව ඕපන් කරා.......

COUNTDđŸšĢOWN (complete✔ī¸)Where stories live. Discover now