Pewnego dnia w dworze Riddle'ów zdarzyła się rzecz niezwykła. Znikąd zmaterializował się człowiek w kapturze.Trzymał w ręku zegarek, ale nie taki zwykły, to był zmieniacz czasu, najlepszy jaki widział świat czarodziejów.Wciąż przytrzymując kaptur zatrzymał się przy bramie, gdzie powitał go śmierciożerca z różdżką wycelowaną prosto w jego serce.
- To zbyteczne - powiedział spokojnym męskim głosem.
Śmierciożerca jednak nawet się nie poruszył, więc mężczyzna opuścił głowę i odsunął rękaw. Na jego przedramieniu była wytatułowana czaszka z wężem. Mroczny znak.
- Czego chcesz? - spytał śmierciożerca opuszczając różdżkę.
- Muszę przekazać ważną wiadomość Czarnemu Panu.
Pięć minut później mężczyzna stanął przed obliczem Lorda Voldemorta.
- Zanim powiesz mi to co uważasz za ważne odsłoń twarz.
Nie śmiąc nawet mu się sprzeciwić, odsunął kaptur.
Lord Voldemort zobaczył jego białe włosy i stalowe oczy. Uśmiechnął się, od razu go rozpoznał.
- Witaj Draco z przyszłości.
Po tym co usłyszał od pięćdziesięcioletnietniego Dracon'a, o swojej przegranej, wściekł się, ale musiał trzymać emocje na wodzy, mógł jeszcze zmienić tor wydarzeń.
- Mówisz, że kto mu pomagał zniszczyć moje horkruksy? Podaj nazwiska.
- Szlama Hermiona Granger, zniszczyła puchar Helgi Hufflepuff, Ronald Weasley zdrajca krwi pozbył się medalionu Slytherina, ale sądzę, że Potter bez nich w ogóle by nie przeżył.
- Załatwię pieczenie na jednym ogniu, wygram Bitwę o Hogwart i zadam największy cios Harry'emu Potterowi. Jego przyjaciele zostaną moimi śmierciożercami.
- Nie sądzę, żeby się zgodzili.
- Nie będą mieli wyboru.
CZYTASZ
Sieć Kłamstw | Romione + Draco ✔️ [Zakończone]
FanfictionHermiona i Ron zostają wciągnięci w niebezpieczną grę Voldemorta. Czy zostaną jego śmierciożercami, aby ratować swoją rodzinę? Czy są w stanie zdradzić swoich przyjaciół? Pisane też na SQ