shawn mendes — teach me how to love
Sadie Scott
Üres tekintettel meredtem a tévére, három nappal azután, hogy Axel megjelent a lakásomban. Nem töltött itt sok időt, mégis mindenhol őt láttam. Ahogy az ágyamban fekve nézte, ahogy a gardróbban öltözködöm, ahogy a zuhanykabinban egyebek között közösen tisztálkodtunk, ahogy a nappaliban állt a hosszú, jól megtömött könyves polc előtt és az ízlésemet kritizálta. Mindehol ott volt.
Legbelül tudtam, hogy hiába érzem halálosnak a mostani fájdalmamat, sokkal jobban jártam így, mintha mondjuk egy évvel később szakítottunk volna. Axel az a fajta férfi, akinek elég gondolnia valamire, máris teljesül a kívánsága. Az a férfi, aki Olaszországig repül egy pizzáért, nem arra van programozva, hogy alkalmazkodjon a rosszabb körülményekhez. Nem éri be a jóval, ha megkaphatja a tökéleteset. Úgyis lelépett volna az első rizikós helyzetnél. Az, hogy szeret... vonzódik hozzám, és jelenleg vágyik rám, de erősen kétlem, hogy szeretne. Én pedig gondolni sem mertem szerelemre, jobb volt tartani a távolságot, legalábbis érzelmi terén. Az ágyban tökéletesen működtünk együtt, összeszokott páros voltunk, olajozott gépezetként mozogtunk. Ismertük egymás testének minden pontját és reakciót, de sosem töltöttünk együtt minőségi időt, ami nem szexszel végződött. Kihagytak a randizós, ismerkedős szakaszt és egyből az élvezetes résszel kezdünk. Valószínűleg nem is működött volna közöttünk egy normális kapcsolat. A munkám miatt biztosan nem.– ...Apa és fia együtt buknak el! – erre a tévéből kiszűrődő mondatra felkaptam a fejemet. Amikor megláttam a képernyőn a híradós nő feje mellett egy-egy képet Mr. Wernerről és Axelről, emeltem a hangerőn és minden erőmmel az elhangzott szavakra összpontosítottam. – A köztudatban nem minden nap terjengő tény, de Daniel Werner és Axel McIntyre között apa-fiú kapcsolat áll fent. A Werner Enterprises elnök-vezérigazgatója lopással vádolja a fiát. Állítása szerint McIntyre közel férkőzhetet a WE egyik alkalmazottjához, és az ő segítségével juthatott hozzá a nagyobb összeghez, amelynek eltűnése a WE végső bukásához vezethet. A McIntyre International létrehozója, tagadja az ellene felállított vádakat és határozottan állítja, hogy a WE egyetlen munkatársához sem fűzik személyes szálak. Ezen véleményen akkor sem óhajtott változtatni, amikor számára kedvező alkut ajánlottak neki: nagy mértékben csökkentették volna a rá váró büntetést, ha feladja tettes társát.
Az üggyel kapcsolatos fejleményekkel folyamatosan tájékoztatjuk nézőinket! – fejezte be a híradós, majd megjelent az időjárás jelentés, ami már kicsit sem érdekelt, ezért azonnal ki is kapcsoltam a tévét a távirányító segítségével.
Hatalmas sóhajtás kíséretében hátra dőltem a díványon és a combjaim mellé ejtettem a kezeimet. A plafont bámultam.
Hogy Axel lopta el a befektetők pénzét?
Lehetetlen.
A múltbeli sérelmei miatt, amiket nem ismertem túl részletesen, megvetette és elítélte az apját. A sikereivel akart bosszút állni rajta, de ő nem játszik mocskosan. A mocskos győzelem nem olyan édes, mint egy tiszta játszma diadalma.
Viszont miért akarná Mr. Werner Axelre ruházni a bűnbak szerepet? Milyen apa tesz ilyet? Nyilván az, aki elhagyja a gyerekeit, amikor azoknak a legnagyobb szüksége volna rá. Aki nem megy el a lánya esküvőjére. Aki nem engedi, hogy segítsenek neki a cége vezetésében.
És ha Axelnek lehetősége van a körülmények enyhítésére, miért nem ránt magával engem?
Nyilván azért mert valóban szeret.
A francba! Ezt jól elrontottam. Annyira hálás voltam Mr. Wernernek a karrieremért, hogy teljesen homályosan láttam át a helyzetet. A lopás mögött nem Axel áll, hanem az istenverte Daniel Werner és ha nem teszek valamit, amivel ezt be tudom bizonyítani Axel rácsok mögött végzi.
Sietős léptekkel a gardrób szobám fele indultam, ahol önmarcangoló lányból, bármire kész üzlet asszonnyá változtam és elhatároztam, hogy Axelhez megyek, hogy felállíthassunk egy stratégiát, amivel leleplezzük Daniel Wernert.
YOU ARE READING
Scottie (Átok 1.)
RomanceSadie Scott volt a legmakacsabb, flegmább nő, akin Axel McIntyre szeme valaha megakadt. Axel a húga esküvőjén szenvedett, - mivelhogy utálta a puccos, nagy felhajtással járó eseményeket, viszont a testvére kedvéért igyekezett jókedvűen viselkedni...