İyi okumalar <3
Hinata o gün okulda neredeyse hiç eğlenmediği kadar eğlenmişti. Yachi de onun tıpkısının aynısıydı ama aynı şey Kenma için geçerli değil gibiydi.
Hinata ve Yachi muazzam bir psikolojik baskıyla Kenma'nın ağzından Kuroo-san ile ne konuştukları hakkında laf almaya çalışsalarda Kenma sürekli onları geçiştirmiş ve en sonunda okul çıkışı eve giderken onlara olan biteni anlatacağına söz vermişti.
Son dersin bittiğini belirten zil de çaldığında çoktan eşyalarını çantasına tıkmış Hinata hızla ayağa kalktı.
"Benim bugün su faturasını ödemem lazım ve ben tamamen unutmuşum. Postanenin kapanmasına yirmi beş dakika var bisikletle gidersem ucu ucuna yetişirim."
Yachi şaşkın şaşkın ona bakarken Kenma omzunu silkti.
"Baban ödese ya sen neden koşturuyorsun."
Hinata bir an tereddüt etse de kapıya ilerlerken elini salladı.
"İşi var onun ben kaçtım."
Yachi arkasından seslense de insanların gürültüsünden ve hızından hiçbir şey anlayamamıştı.
Beş dakika içerisinde bisikletine atlayıp yola koyulmuştu bile.
Yaklaşık yarım saat sonra Hinata postaneden çıktığında morali yerlerdeydi.
"Gerçekten resmen beş parasız kaldım. Altmış kağıdım kaldı ve bununla elektriği falan asla ödeyemem."
Son derece yavaş bir şekilde bisikletiyle evin yolunu tuttu. Bayırdan çıkarken bir ara durdu ve gün batımını seyretti. Sonra yine aynı yavaşlıkta eve sürmeye devam etti.
En sonunda eve vardığında her şeyini salondaki yere fırlatmış ve bir süre boş boş duvara bakmıştı. "Gerçekten de evde olmaktan nefret ediyorum."
Eline biraz para geçmesi için ünlü bir voleybolcunun imzaladığı topunu satabilirdi. Ona çok koymazdı. Her ne kadar o topun varlığı onun için bir uğur olsa da babasından azar yemekten iyiydi.
Kendisini yatakta geriye bıraktı ve tavanı izlemeye başladı.
"Of cidden 17 yaşındayım ama uğraştığım şeylere bak."
Tam depresyonun dibini sıyıracakken çalan telefonuyla dikkati dağıldı.
Hitoka arıyor
Hemen parmağını ekranda sağa kaydırdı.
"Alooo. Hitoka?"
"Shoyooo! Selam, Kenma çıkışta anlatacaktı ama sensiz kritik yapmak istemediğimden anlattırmadım. Bağlıyorum şimdi onu."
Hitoka her zamanki gibi neşeliydi.
"Alo?"
"Kenma-kuuun Shoyo da aramada kritik yapalım diye aradım, hadi dökülmeye başla."
"Haa... doğru unutmuşum. Oyunu bitirip gelsem olmaz mı?"
"Neeeee! Asla konuş velet." Hinata elinde olmadan kıkırdadı.
"Hmm tamam. Şimdi şöyle Kuroo bana senden hoşlanıyorum tarzında bir şeyler dedi sonra benimle denemez misin, en azından flört olalım falan dedi."
Hinata heyecanla konuştu.
"Çüşşş Kenma! Bunu nasıl bu kadar düz bir sesle anlatırsın ya!"
"Yok yani sesim düz evet ama baya şoktayım aslında ondan yani." hafifçe öksürdü. "Neyse işte ben de olur dedim. Bu kadar."
Yachi hüzünle iç geçirdi.
"Yazık oldu Kuroo'ya aşk acısı çekecek şimdi. Ben ona birini bulayım en iyisi." Hinata onu onayladı.
"Bence de Yachi ama yine de önce ben bir konuşayım onunla. Hem belki Kenma'yı da ikna ederiz."
"Tsch, edemeyiz valla. Kenma bu katır gibi. Biz en iyisi helvamızı kavurup Kuroo'ya götürelim. Bir tane de omuz yastığı. Sarılıp ağlar."
"EVET, DEDİM EVET!" Hinata telefonu kulağından uzaklaştırdı.
"BAĞIRMASANA BE HEM SUÇLUSUN HEM GÜÇLÜ!"
Yachi şüpheyle karışık bir heyecanla konuştu.
"HİNATA! Dur bir saniye. Yanlış duymadıysam Kenma kabul etmiş."
"Haaaa... NE!"
"EVET DEDİM YA!"
EVEEEEEEEET...
BURALAR YANACAK YANACAK. ŞÖYLE BİRKAÇ BÖLÜME ÇOOOK GÜZEL ŞEYLER VAR ÇOOOOOK.
Neyse jsahdjsahdjsah umarım beğenmişsinizdir öptümmmm
XOXO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my first love ♪ kagehina
Fiksi PenggemarT A M A M L A N D I Bana sarılmasını istiyorum... Ama uzun bir süre kimseye dokunabileceğimi sanmıyorum. kagehina #1 13/04/2021