⚠️אזהרה- מקרה אונס⚠️
למי שהנושא הזה קצת רגיש שידלג על פרק זה.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _נקודת מבט כללית:
כשלואי חזר סוף סוף הביתה מיום לימודים ארוך ומשעמם, הוא קיבל שיחה מזאין. סביר להניח שמסיבה כלשהי. ״היי חבר, אתה ער, רוצה ללכת אחר כך למסיבה בבית של לוק?״ יודע את זה. ״כן בטוח מתי?״ ״זה בשמונה. נתראה שם?״ ״כן בטח, חבר.״ ענה לואי וניתק. זה היה כנראה גס רוח לנתק לו ככה, אבל ללואי לא היה אכפת.
הבנות היו אצל סבתא שלו אז הוא ילך למסיבה, ישתכר, יעשן גראס, יקבל שאג בינוני, דברים רגילים למסיבות.
אז הוא קפץ למקלחת, אכל קערת דגני בוקר, וצנח על הספה כדי לראות סרט. אל תגיד לאף אחד אבל למרות ההתנהגות המחוספסת שלו, לואי דווקא אוהב סרטי רומנטיקה.
הוא רואה את הדמויות ואת האופן שבו הן מתאהבות, והוא רוצה את זה. הוא רוצה שילד חמוד ייקח דייטים, ויתנשק ויתחבק וייתן מתנות מתוקות, הוא רוצה לכרוך את זרועותיו סביב מותניו ולהעניק לו נשיקות עדינות ורכות על צווארו. אבל זה לעולם לא יקרה. אז הוא מדליק את אהבה, סיימון ואוכל מתוך קרטון גלידה. אתם יודעים, דברים טיפוסיים של ילד רע.
~ ~ ~ ~
הוא נכנס לביתו של לוק לבוש גופיה רגילה מתחת למעיל עור ומכנסי ג'ינס קרועים שחורים, ומריח מיד את הסיר. זו לא המסיבה הרגילה שלך בתיכון עם מוסיקה רועשת ואורות סטריבי. זה היה יותר כמו 30-50 בני נוער משתכרים ומסתממים ביחד בצורה לא חשודה בעיקר. תמיד נהנו, הם השתכרו או היו מסוממים או שניהם וצפו בסרטים מצוירים שיעיפו להם את הראש. וכמובן שהיו השיכורים החורנים שהיו הולכים להשתולל בחדר האורחים או בשירותים. לואי היה אחד מהם.
מטבע הדברים, זאין מצא אותו ברגע שלואי עבר דרך הדלת. ״היי חבר שמח שבאת ששמעתי שזה הולך להיות משוגע!״ אמר זאין בהתרגשות. ״מממ כן, אני מתערב.״ לואי עונה ללא עניין, רק מחפש את הסמים. הוא חולף על פני זאין, בכיוון המטבח. הוא מזג לעצמו משקה כשהוא שומע כמה ילדים אחרים מכים על ילד. בדרך כלל לא היה אכפת לו, אבל זה היה כמו עשרה בחורים שפגעו באותו בחור. לא מגניב. ״חבר'ה בואו תשאירו את הילד המסכן על הרצפה.״ אמר לואי בכעס. כל החבר'ה הסתובבו וכיסו את הילד כדי שלואי לא יוכל לראות אותו. הוא בטח היה קטן. ״ואם לא?״ אחד החורנים החזיר.
״לעזאזל״ אמר ״בסדר אני לא רוצה לריב פשוט תשאירו את הילד לבדו הוא נראה מפוחד.״ כמובן, הזין לא הקשיב. ״לא אני די בטוח שהזונה הקטנה אוהבת את כל תשומת הלב הזו.״ אמר אחד הבחורים ותפס את הארי מאחוריו בשיער. הוא לבש שמלה שחורה ומהודקת ואחת הרצועות מטופלת כמוהו, אותה תיקן בביישנות, דמעה נופלת על לחיו.״תשאיר את ילד ראש הזין בחדר השינה, ואני יכול להבטיח לך שהוא לא יהנה ממבט הזה עליו אל תהיה זין פשוט תשאיר אותו איתי.״ לואי התכוון לדבר איתו, אבל הפתעה, הוא לא הקשיב. ״לא אני לא חושב. אני אשמור על הזונה ותדאג לעסק שלך.״ נכון לעכשיו הארי מלא בבכי ולא יודע מה לעשות. לעזאזל. ״באמת לא רציתי לעשות זאת אבל פאק יו.״ לואי אומר בכעס כשהוא מכה את הבחור בראשו. האחרים ברחו ממנו מפוחדים. הארי מנסה ללכת אך נתקע בלואי, נופל על חזהו. הוא ויתר ונאחז במעיל העור של לואי ובכה לחולצתו, חסר אונים.
YOU ARE READING
Cigarettes and sunflowers
Novela Juvenilהיי👋 אז זה סיפור שמאוד אהבתי על לארי אז החלטתי לתרגם אותו למתקשים מבנינו (כמוני). מקווה שגם אתם תאהבו אותו. אז קריאה נעימה❤️