פרק 7

223 21 4
                                    

נקודת מבט כללית:

הארי לא הגיע לבית הספר ביום למחרת, אמא שלו רצתה לוודא שהוא בסדר. הוא היה בסדר עם זה, ותירץ סיבה כדי להישאר בפיג'מה כל היום ולא לראות את לואי.

הוא עדיין לא האמין שיעשה משהו כזה לאחר שהתייחס אליו כל כך יפה. זה היה מזעזע בלשון המעטה. הוא פשוט ניסה להמשיך את היום שלו ולהיות הכי נורמלי שאפשר כדי שנייל וליאם לא יחשדו.

תחילת השנה וכבר דברים רעים קורים. מצויין. זו לא תהיה שנה טובה שהוא יכול היה לדעת.

הוא רק רצה שמישהו יתייחס אליו כמו לנסיכה של דיסני. מישהו שיאהב אותו ויעניק לו שמחה. כל היום הארי חלם לחיות חיים מאושרים עם גבר שהוא יהיה כל כך מאוהב בו, והם יתחתנו ויביאו ילדים ופשוט יהיו מאושרים ביחד. הוא רצה להיות מאוהב.

הארי נפטר במהירות ממחשבותיו כשג'מה נכנסה לחדרו לבדוק איך הוא. ״היי האז אתה בסדר?״ היא שאלה אותו בזהירות, כאילו הוא ישבר רק על ידי כך שהיא מדברת. ״כן ג׳ם אני בסדר את לא צריכה להמשיך לבדוק אותי כל חצי שעה.״ אמר הארי בגלגול עיניים. הוא ידע שהן רק רוצות שהוא יהיה בסדר אבל זה היה קצת הרבה.

״בסדר בסדר, אני מצטערת אני אלך עכשיו.״ תודה לאל ״אהבה: האזה.״ היא אמרה בקול גבוה ומרגיז. ״גם אני אוהב אותך ג'מה.״ ובזאת היא השאירה אותו לשכב במיטתו, בלי לחשוב על שום דבר, ובכל זאת הכל בו זמנית.

הוא חשב על ילדותו, אביו, אמו ואחותו, נייל וליאם, לואי. הארי החליט שהוא ימנע ממנו בכל מחיר. ואף פעם לא להעלות אותו בשום סוג של שיחה עם מישהו. זה יהיה קשה בגלל לוחות הזמנים שלהם, וכיצד עיניו היו כמו מגנטיות, מכניס את הארי לטראנס ומשך אותו פנימה.

פאק. זה עשוי להיות קשה ממה שחשב.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
סוף הפרק.
נא לא להאשים אותי בזה שהפרק קצר.
סליחה שבשבוע האחרון לא העלתי פרקים, אני לא הולכת לתרץ תירוצים ללמה לא העלתי אני פשוט אגיד שזה היה שבוע מאוד עמוס בשבילי מבחינה לימודית וניסיתי לתרגם כמה שיכולתי ובסוף השבוע אני כנראה לא אעלה פרקים כי אני נוסעת למדבר (לא יודעת איך אני הולכת לעבור את זה) אבל כנראה בסוף שבוע הזה אני אתרגם פרקים בלילה כי לא יהיה לי מה לעשות אז כשאני אחזור מהטיול אני אעלה את כולם.
סליחה על החפירה אבל היה לי חשוב להגיד את זה.

Cigarettes and sunflowers Where stories live. Discover now