Era un colier mai ciudat. Era un lantisor subtire care la mijloc avea un ochi din argint. Ma speria putin, dar atata timp cat ma apara era ok. Apoi m-am uitat in ochii lui Chris.. si i-am soptit Imi este dor.. atunci am scos bucata de servetel pe care era sangele parintilor mei... imi era atat de dor.. am inceput sa plang .. lacrimile erau amare dar secate de frica. L-am luat in brate pe Chris si l-am strans tare... ca si cum mi-as revedea parintii. Am bagat servetelul in buzunar si am zis: O fac pentri parintii mei! Pentru Chris! Mi-am sters lacrimile si am plecat inapoi la acea casa.. m-am uitat in jur sa gasesc indicii. Ceva care ma poate ajuta. Am gasit o usa.. era ascunsa de un tapet. M-am uitat in jur pentru a ma asigura ca nu mai era nimeni si am intrat.. era un miros ingrozitor. Am gasit un fel de jurnal dar imi trebuia o cheie. Nu mi-a trebuit mult timp sa imi dau seama ca ochiul era cheia. Mi l-am dat jos si am potrivito. Cand am vazut ca se potriveste am luat colierul si l-am pus inapoi la gat, dupa care am luat si jurnalul, apoi mi-am continuat drumul . S-a auzit ca de obicei sunetul ceasului si am inceput sa ma uit prin jur. Era un etnic pe care o tinea pe mama mea. Mi-a spus Ai 3 minute sa vorbesti cu ea dupa care a disparut etnicul iar mama mea a ramas. Am intrebato unde e tata... daca sunt supusi la chinuri... dar mama nu mi-a spus decat: Nu-i lasa sa se joace cu mintea ta! Tine minte..o sa fim langa tine mereu! Dupa care a disparut. Am incercat sa o opresc .. dar in zadar. Am mai studiat putin zona dupa care am iesit si m-am dus la Chris. Ne-am uitat impreuna pe jurnal. Acolo scriau chinurile prin care au trecut persoanele , adica etnicii. Am vazut un buzunar ascuns al cartii . In el era un bilet in care scria: Punctul slab al etnicilor este o planta numita SIPIS. Zicea ca se gaseste doar intr-o pestera pe muntele cel mai inalt. Deoarece nu eram buna la geografie adurat ceva timp pana i-am dat de capat... dar s-a facut seara.. iar in urmatoarele minute Chris va disparea. L-am imbratisat dupa care m-a sarutat si a disparut. Deja ii simteam lipsa. Dar nu mai aveam lacrimi sa plang. Am hotarat ca a doua zi de dimineata sa plec.
Daca a fost scurt capitolul imi pare rau.
Ma scuzati daca exista greseli de ortografie.
CITEȘTI
The crime
ParanormalO fata nou venita in oras si o casa stranie.Nu va spun mai mult.Lectura placuta!