Dar pentru un drum asa lung trebuie sa fiu echipata corespunzator nu? Asa ca m-am dus in dormitor sa caut niste haine mai groase. Am gasit o geaca mai groasa, niste pantaloni si ghete, pot zice ca sunt multumita si sa nu uitam de o geanta ceva in care imi pot pune strictul necesar.. o sticla de apa, mancare si o vesta si niste chibrituri pentru a aprinde un foc. Dupa ce mi-am facut bagajul m-am bagat in pat tinand geanta in brate.
Ziua 4
M-am trezit confuza si totusi obosita deoarece nu poti avea pace cu "fantomele" astea. M-am imbracat si am plecat la drum. Am vazut cand ma plimbam un parc. Acolo era un cuplu de parinti care stateau si isi priveau copilul cum se juca. Ce nu as da sa am macar 1 secunda viata copilului. Atunci s-a strecurat o lacrima. Am sterso si am luato la goana. Atata fericire ma deprima.Pana cand cineva m-a oprit. Era foarte inalt. M-am uitat in sus, sa ii vad chipul.. dar.. nu avea.. era decat o umbra intunecata. Am imghetat. Nu puteam sa ma misc.Persoana a disparut . Dar nu ma puteam controla. Zici ca eram o jucarie cu telecomanda. In mai putin de 5 minute am facut 6 crime,iar cand politia a aparut mi-au revenit functiile. Eram plina de sange cu un cutit in mana. O masina de politie m-a dus la o sectie unde m-au lasat intr-o camera si mi s-a spus sa astept. Intr-un sfert de ora a aparut un om intr-un pardesiu negru si o palarie ca in filmele cu " James Bond" . S-a asezat pe scaunul din fata mea, iar un bec s-a aprins deasupra mea.
- De ce ai facut crimele astea?
- Nu m-am putut controla. Cineva ma controla ca o papusa.
- Cum asa?
- Mai intai am vazut o persoana inalta care nu avea chip. Dupa aceea am inghetat si am facut crimele... adica el a facut.... sunt confuza.
- Luati-o baieti!
- Ce??!! Va rog, nu am facut nimic!!
M-au aruncat intr-o celula rece si umeda.. dupa care un politist mi-a aruncat niste paturi si o paine. Zici ca eram un caine. Am inceput sa tip ca o psihopata si sa plang. Am observat ca plang cu lacrimi de sange.. m-am speriat si am inceput sa tip si mai tare Ajutor. Un politist a venit deoarece era vizibil deranjat de zgomotul produs de mine. M-a vazut cum plangeam si sa apropiat de gratii. Atunci l-am prins de gat si l-am sufocat. Trebuia sa o fac.. pentru Chris... pentru parintii mei.
CITEȘTI
The crime
ParanormalO fata nou venita in oras si o casa stranie.Nu va spun mai mult.Lectura placuta!