Speriata a incercat sa fuga.Dar usa era incuiata.Nu era o distanta mare pana jos asa ca a iesit pe fereastra. A fugit cat au tinut-o picioare. Pana cand a dat peste un baiat.S-a uitat in ochii lui. Era prea dragut.Nu-i putea rezista.
Din perspectiva Ericai:
Ce dragut e.... nu am timp sa ma gandesc la asa ceva....sunt urmarita de cadavre iar eu MA INDRAGOSTESC???? Ce e in mintea mea??! NU NU!
Din perspectiva baiatului:
Ce draguta e.. dar e speriata..oare ce a patit... am sa o intreb.
-Buna! Eu sunt Christian...mi se mai spune si Chris.
-Si tu esti o fantoma??Nu trebuie sa am incredere in nimeni! NU!
-Stai linistita! Nu iti voi face nimic! Sunt un simplu baiat. Spunea zambind.
-Eu sunt Erica... Spunea cu o voce tremurata si infricosata.
-Spune-mi, ce ai patit? Poti avea incredere in mine.
Fata i-a povestit totul. Pana cand baiatul zise:
-Ma crezi sau nu si familia mea a patit la fel... Dar stai linistita vom trece impreuna peste asta.
-Multumesc! Spuse fata cu o voce mai calma.
-Acum,hai sa iti arat unde imi petrec eu noptile.
Dupa jumatate de ora de mers spune:
-Am ajuns!
-Dar cum? Aici nu este nimic!
-O,scuze, am uitat. A batut o data din palme si o casa modesta a aparut.
-Cum ai......?
-Nu intreba... doar intra.
CITEȘTI
The crime
ParanormalO fata nou venita in oras si o casa stranie.Nu va spun mai mult.Lectura placuta!