✨part3✨

1.4K 132 26
                                    

✨افكركوا ✨

قالت ريم: "انا وكارما هنركب مع سليم و مراد و سما هتركب مع حازم يلا بينا"

رد الجميع بالموافقه معادا حازم ليقول بغضب طفيف: "لا كارما وريم هيركبوا معانا في العربية"

بعد منهدات صعدوا الي سيارة حازم، توقفت السيارتان أمام مطعم راقي ليترجل الجميع منهما ويدخلوا معًا ليتجمعوا حول منضده وصلوا المطعم نزلوا من عربيات بعدما دخلوا وقاعدوا علي الطربيزه الترتيب بتاعهم 'كارما قاعده في النص جنبها حازم من الشمال و ريم من اليمين و جنب حازم سما وجنب سما سليم و جنب سليم مراد' أتى النادل: "تحبوا تطلبوا اي؟"

قالت كارما و هي بتتكلم معاهم: "تحبوا تأكلوا دلوقتي ولا شويه كده."

ردت ريم بعفويه' "لا دلوقتي انا جعانه" ردت وهي تمثل البرأه، ضحك الجميع علي عفويتها طلب الجميع الاكل بداوا بالحديث إلي أن أتى الطعام قال مراد: "احنا هنعرف عن نفسينا وانتوا هتعرفوا عن نفسيكوا"

ردت ريم قائله: "تمام انا ريم احمد سني 18 سنه السنه دي هكون في تالته ثانوي نفسي اطلع دكتوره عندي اختي سما واخويا محمد بس هو مسافر بس."

قال سليم: "وانتِ يا كارما."

ردت كارما: "خليني انا في الاخر انتَ بقا؟"

"انا سليم عبدالرحمن سني 19 سنه السنه دي هكون في اولى جامعه كليه طب معنديش اخوات بس."

"وانا مراد ادم سني 19 سنه السنه دي هكون في اولى جامعه كليه طب عندي."

قبل ما يكمل كلامه سمع صوت هو يعرفه جيدًا كان شبه عالي وقف أمام الشخص الذي كان يتكلم بصوت عالي وقال: "خالد انتَ بتعمل اي هنا؟"

"كنت جي مع مريم."

"طيب هي فين؟"

"اهيه" رد خالد وهو يُشير  الي الباب كانت الفتاة المسماه بمريم خارجه منه.

ليرد مراد قائلًا: "في اى ليه كنت بتزعق انتَ وهي"

"انا ومريم انفصلنا"

"اي انتا بتقول اي "

"متخافش دي كانت رغبتنا احنا الاتنين."

"طالما رغبتكم انتو الاتنين كنت بتزعق ليه؟"

"انا صوتي علي شويه من غير قصد هي بتحب واحد وانا بحب واحده تانيه فا عادي."

قال مراد بتسأل "متاكد يا خالد؟"

"اه انتَ جي مع مين؟"

|| رواية صفقة عشق || حيث تعيش القصص. اكتشف الآن