Hayretler içerisinde kalmıştım. Daha çok panik olmuştum. Sonuç olarak onu görmüştüm.
Belki de benim peşimdeydi. Gergin bir şekilde ayağımı salladım.
Sergen oturduğu yerden ayağa kalktı.
"Hadi gidelim." dedi.Oturduğum yerde dikleştim.
"Poyraz'a sözüm var biliyorsun" dedim.Sergen öfkeyle homurdandı.
Bir şey dememe fırsat vermeden okul çıkışına doğru yürümeye başladı."Akşam bizim evde buluşalım" dedim.
Arkasını bile dönmedi. Sadece elini kaldırarak hareket çekti.
İster istemez güldüm ve okul zilinin çalmasını beklemeye başladım.
Bir taraftan da telefondan aynı haberi okuyup duruyordum. Atladığımız bir detay olmalıydı.
Aklıma Sergen'in video çekimi geldi.
Ordan bir ipucu bulabilirdik.Tedirginlikle okulun bahçesini süzdüm. Hocaların çıkmaya başlamasıyla okulun bittiğini anladım.
Öğrenciler bahçeye çıkarken bir taraftan da gözlerim Poyraz'ı arıyordu.
Biri omzumdan beni sertçe çekerek kendine döndürdü.
Savrulduğum için dengemi kaybetmiştim..
Poyraz benden hızlı davranak kolumu kavradı.Fazla yakındık.
Gülümseyerek,
"Derse girmeyince benden kaçıyorsun zannettim." dedi.Yavaşça kendimi geri çektim.
"Sözlerimi tutarım." dedim.Okul çıkışına doğru yürümeye başladık.
"Kasabanın en iyi büfesine götüreceğim seni. Şanslısın daha önce kimseyi götürmedim. dedim.Çantasını bir eliyle kavrayarak bana gülümsedi.
Yol boyunca çok konuşmadık. Zaten Sergen beni yol boyunca arayıp nerde kaldığımı sormuştu.
Bilerek yaptığını bildiğim için çoğu zaman açmamıştım.
Kesinlikle poyraz ile fotoğraf çekilmeliydim. Sergen fotoğrafı gördüğünde delireceğine emindim.
Kıkırdadım.
Büfenin kapısını açarak içeri girdik. İçerisi çok dolu değildi.
Cam kenarında bulunan masaya oturduk.
Büfeyi hızlıca süzdüm. Garson yanımıza geldiğinde iki hamburger söyledik.
Masada bir süre sessizlik oldu. Sadece birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk.
Sessizliği bozmak için,
"Bana kendinden bahsetsene biraz mesela neden bizim kasaba." dedim.Kaşları çatıldı.
"Beni tam olarak hiç bir zaman tanıyamazsın. O yüzden zamana bırakmak gerekir." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
murderer | poybat
FanfictionCeset o gün gittiğimiz eski evin deposunda bulunmuştu. Yani o gün katille aynı evdeydik. Gördüğümü sandığım o gözler de katile aitti.