***
Sıkıcı bir okul günü sabahı daha başlamıştı. Erken uyanmaktan nefret ediyordum. Söylene söylene yatağımdan kalktım ve okula gitmek için hazırlandım. Annemin hazırladığı güzel kahvaltıdan biraz atıştırıp aşağı indim. Aşağıya indiğimde Can'ı kapının önünde beni bekler vaziyette buldum. Motoruyla beraber kapının önünde dikiliyordu ve elinde 2 tane kask vardı. Kaskın birini bana uzatırken;
-" Günaydın prenses okula beraber gideriz diye düşündüm ama beklemekten ağaç oldum."dedi.
-" Beklediğini bilmiyordum mesaj atsaydın ya."dedim.
Gülümseyerek;
-" Ben halimden memnunum. Sonuçta bir erkek değer verdiği bir kızı beklemek zorunda."dedi.
Gülümsedim ve arkasına oturdum. Değer verdiği kızı beklemek nedir ya ? Herhalde en yakın kız arkadaşı olmamı falan kastediyordur değil mi ? Başka türlü düşünmeyeceğm. Tabi ki onu kastediyor. Başka neyi kastedecek ki ?
Yavaş yavaş ilerliyorduk Can birden hızlandı ve "Okula geç kaldık hızlanmam lazım sıkıca sarıl bana ! " dedi resmen gıcıklık yapıyor diye düşünürken gerçekten hızlandı ve arkasına yapıştım gülmeye başladı. Komik miydi ? Yani korkmam çok normaldi. Çünkü çok hızlı kullanıyordu. Kazasız belasız okula vardığımızda Allah'a şükrettim.
Beraber sınıfa girdiğimizde Azra ve Oğuzhan resim çiziyordu onlarla selamlaştıktan sonra her zamanki gibi yerime geçip başımı sıraya koydum ve uyumaya başladım 5 dakika sonra Azra ders başlıyor diye beni uyandırdı. Can da arkadan benle "uykucu" diye dalga geçti. Hocanın derse başlamasıyla kendimi derse verdim. Bir ara Can saçlarımla oynamaya başladı hiç bir şey söylemedim ders boyunca saçlarımla oynadı. Cidden neydi bu çocuğun amacı ?
Tenefüs zili çaldığında Yağmur büyük bir heyecanla yanımıza geldi ama böyle heyecan olmaz. Sonra yanımıza gelip çığlık çığlığa bize sarıldı arkadan da içeri gülerek Kaan girdi dördümüz şaşkınca onları izliyorduk hepimiz birden "ne oldu?" bakışlarımızı yollarken Yağmur Kaan'ın yanında durdu ve Kaan konuşmaya başladı.
-" Yağmurla çıkmaya başladık."
Hiç şaşırmamıştım ama sanki biraz erken gibiydi. Yağmur'un onu sevdiğini biliyordum demek ki Kaan da onu seviyordu ve kesin yazın hep görüştüler yoksa bu kadar hızlı olmasına imkan yok. Grupça Yağmur ve Kaan'ı tebrik ettik. Kaan Can'a dönerek;
-" Darısı sizin başınıza." dedi
Beni kastederek dediğine emin olduktan sonra ona ters ters baktım. Bunu fırsat bilen Kaan;
-" Ne yani senin Can'ı sevdiğini hepimiz biliyoruz. Ee Can da seni seviyor yoksa sen onu sevmiyor musun?"
Ne yani Can beni mi seviyor ?! Hiç beklemiyordum, gerçekten hiç beklemiyordum.
-" Öyle bir şey söylemedim tabiki de seviyorum."
Kahretsin ne diyorum ben !! konuşmaya devam ettim.
-" Ama arkadaş olarak!"
Sınıftan hızla çıktığımda arkadan Can bana "Öykü" diye bağırdı. Olduğum yerde kalakaldım....
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUMM <3
Bu arada kıza aşık olan 2. karakter hikayeye sonradan girecek bilgilendirmek istedim..
kendinize iyi bakınn bu arada lütfen yorum yapın ve oy verin çünkü hikayemi beğenip beğenmediğinizi bilmek istiyorum. <3<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİLEM
Teen Fiction1 KIZ VE ONA AŞIK OLAN 2 ÇOCUK... PEKİ SİZ İKİLEMDE OLSAYDINIZ NE YAPARDINIZ?*