ÖNCEKİ BÖLÜMDE DE SÖYLEDİĞİM GİBİ YENİ BİR HİKAYE YAZMAYA BAŞLADIM. ADI "ÇAKMA SEVGİLİM." İLK BÖLÜMÜ SİZLERLE PAYLAŞIYORUM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ ^^
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM... :*
***********
-" Hiç bir kuvvet beni o okula götüremez ! "
diye ciyaklarken Görkem ve Mina beni ikna etmeye çalışıyordu. Nedenini bilmiyorum ama o okula gitmek istemiyordum.
-"Oradaki zengin züppeleri ile çok değerli dört senemi paylaşamam !"dedim.
Görkem göz devirerek;
-" Unutma sende öylesin !"dedi.Tamam haklıydı. Bende zengindim ama züppe değildim. Görkeme dönüp onu taklit ettim.
-" Onotmo sondo oyloson. Allah Allah ya neden onlarca okul varken o okul anlatsanıza biraz."
Mina hemen lafa atladı.
-" Çünkü eğitimi çok iyi ve Görkem'in babası oranın müdürü bir neden daha var ama onu söylemek için ortam uygun değil. Sonra söylerim."
Belki inanmıyor olabilirsiniz ama bu kavgayı 5 rehber hocanın yanında, lise tercihleri yaparken, hocaların artık sıkılmış bakışları altında yapıyorduk. Görkem tercih kağıdımı elimden alıp, ilk sıraya o okulu yazdı ve hocaya verdi. Hoca Görkem'e göz kırpıp "iyi seçim." tarzı bir şeyler söyledi ve beni zorla dışarıya çıkardılar. Görkem'e saydırırken Mina'da beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
-"Kızım o okulda ne taşlar var bir bilsen!"
- "Taş için mi gidiyorum ben o okula. Eğitim için gidiyorum. Eğitimi önemli asıl!"
Görkem gülerek;
- "Oha lan ! Bugüne kadar kendi isteğinle bir kitabı açtığını görmedim eğitim diyor bana ya."dedi.Göz devirerek;
-" Ne var! Ne güzel kitaplara saygı duyuyorum işte."Bu sefer Mina lafa atladı gülerek,
-" Kanka kitaplarının saygı duyulacak bir tarafı kalmadı ki hepsi toz içinde."
Görkemle beraber gülüşmeye başladıklarında;
-" Çok komiksiniz!"diye bağırdım.
Mina tam karşımda durup;
-" Ben ve Görkem yanında. Biz yetmiyormuyuz sana?"
dediğinde haklı olduğunu düşündüm. Onlar benim Her şeylerimdi. Gülümseyip
- "Yeter de artarsınız bile."dedim.
İkiside yanıma geldi. Beraber yürümeye başladık. Tam ortalarında olunca elimi ikisinin de omzuna attım. Onlar her ne kadar söylense de ben çok mutluydum ve onlarında mutlu olduğunu biliyordum....
**********
YORUM VE OYLARINIZI BEKLİYORUM...
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİLEM
Fiksi Remaja1 KIZ VE ONA AŞIK OLAN 2 ÇOCUK... PEKİ SİZ İKİLEMDE OLSAYDINIZ NE YAPARDINIZ?*